Marc 827 3500
Kilometervreter
Wat een gave foto's! Dankjewel! Leuk dat jullie er weer waren!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel Elco! Peter zei het ook al; hoe verder hij af is hoe mooier en idd mooi dat dit kon.Ik vind dat wit echt met elke nieuwe foto mooier staan, en zo te zien is hij ook geweldig goed gespoten. Fijn dat het zo geregeld kon worden met de oud-collega's!
Graag gedaan en dat met iPhone!Wat een gave foto's! Dankjewel! Leuk dat jullie er weer waren!!
Dat lijntje staat echt heel fraai. Wat een klein detail kan doen.Heel mooi zo alleen miste er toch wat vind ik. Op het grijs had ik ook een lijntje aan laten brengen. Dat moet met wit helemaal vind ik! Dat is vandaag gedaan. Echt de zogenaamde kers op de taart! Ze hadden dat overigens origineel ook.
Zou leuk zijn als je er ook weer prijzen mee gaat winnen. Is in het verleden wel gelukt als ik het goed onthouden heb?Bedankt heren!
Ja hij is niet alleen een andere kleur maar is ook weer zo netjes. Echt super blij mee!
Ja moeten we snel doen! Engeland is alweer dichtbij! Tijd vliegt.Haha ik zal Fryske boy in de gaten houden! Ter behoud van mijn interieur haha.
Ja klopt idd! Zou grappig zijn inderdaad!Zou leuk zijn als je er ook weer prijzen mee gaat winnen. Is in het verleden wel gelukt als ik het goed onthouden heb?
Leuk idee!! Ben idd van plan te komen met de Witte.Als jij ook weer naar Drenthe gaat deze zomer voor de oldtimerdag in Ruinerwold dan zouden we toch eigenlijk onze twee witte auto's naast elkaar moeten zetten![]()
15 augustus zo ik zie.Heb jij zo scherp wanneer Ruinerwold is, @Marc 827 3500 ? Ik ben zeker weer met holiday dan vrees ik?
Bedankt!!Prachtige Rovers, bijzondere auto’s en ze staan er zo te zien smetteloos bij!