MCW 41
Petrolhead
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is zeker een van de auto's aller tijden
jaBen ik nu oud a h worden?
Thomas van autogefuhl vind ik maar een vervelend mannetje, ik had een keer een aanvaring met hem over leder in autos, begon hij maar door te jammeren over hoe schadelijk leer is voor dieren en het milieu, en vond hij min of meer de duivel, nu vinden dat wel meer, maar toch.Ik hoor en zie ze beide graag.
Van wat ik me kan herinneren zit je achterin een A-klasse niet heel veel beter. Vorige BMW 1-serie idem dito (de huidige heb ik nooit in gezeten). Ook de eerste generatie CLA is achterin nu niet een plek waar je heel lang wilt vertoeven. Kan best zijn dat in de nieuwe CLA de zitting nóg lager staat, maar we praten imo toch een beetje over het verschil tussen beroerd zitten en hondsberoerd zitten.lekker met je knieen in je nek, wat een ellende toch die ev's
Ja, hij zeurt altijd erg lang door over vegan leer en dat hij dat zoveel liever heeft dan echt leer... daar valt hij bij mij door de mand.Thomas van autogefuhl vind ik maar een vervelend mannetje, ik had een keer een aanvaring met hem over leder in autos, begon hij maar door te jammeren over hoe schadelijk leer is voor dieren en het milieu, en vond hij min of meer de duivel, nu vinden dat wel meer, maar toch.
Ik vind z’n presentaties vaak te eentonig en te lang. Mag wel wat jus en humor overheen gegoten worden.
Ik stoor mij eraan. Bij hem krijgt een auto minpunten als er geen vegan leer in zit, bij mij gaat er niets boven de geur en uitstraling van echt (liefst nappa) leer. Dat linkse gedoe ben ik wel klaar mee, gewoon lekker biefstukje eten, ophouden met stikstof-geneuzel en een mooi stukje leder in de autoIs gewoon zijn mening/stelling.
Potato-potato. En hoe onprettig dat zit hoef je niet uit te leggen.DeeTwee, zitting staat niet lager, vloer staat hoger. Dus met opgetrokken knieën en dus geen steun aan de bovenbenen. Dat zit hondsberoerd.
Mbt leer, gaat er niks boven echt leer![]()
Dat linkse gedoe ben ik wel klaar mee
Patato patato. En hoe onprettig dat zit hoef je niet uit te leggen.
Dat is zeker zo! Maar mooi nappa leder, met mooie sticksels en geventileerde stoelen![]()
dat was anders zeer comfortabel, als ze dat terugbrengen zou ik dat zo kopen
Ik had moeten zeggen de zithoogte. Die is klein/kort bij deze auto's, nu maar voorheen ook al. En of dat nu komt omdat de zitting veel lager geplaatst is dan comfortabel, of dat de vloer hoger ligt, voor je zithouding komt dat op hetzelfde neer. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.Je zegt dat de zitting lager is. Waarom zeg je dat dan als je weet dat dat het geval niet is? En ja in een krappe auto kan je het beter volhouden dan in een krappe auto zonder bovenbeenondersteuning.
Moderator
Ik las net dat ie 2100 kilo weegt… Serieus, hoe dan. Ja hij komt ver op een lading, maar kom op zeg![]()
Euh, ik het beter gekund, wat bedoel je nu? En iets van merk? Van 2100 kilo merk je heel veel financieel, tenminste als je 'm als particulier koopt.Wat is het probleem precies? Jij denkt dat je het beter had gekund, of dat je er überhaupt iets van merkt?
niet alleen financieel.Euh, ik het beter gekund, wat bedoel je nu? En iets van merk? Van 2100 kilo merk je heel veel financieel, tenminste als je 'm als particulier koopt.
Sorry Reduce, de grootst mogelijke onzin.Ik denk niet dat een klant die een Mercedes-Benz ambieert daar een probleem van maakt. Daarnaast zijn er weinig gewichtgerelateerde kosten aan een EV![]()