Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de EV Database gaat de CLA 250+ 2055 kg wegen en de CLA 350 4matic 2135 kg.niet alleen financieel.
2100kg, pff, klopt dat wel? Dat merk je bij elke meter dat je ermee rijdt? Dat is het gewicht van een range rover, en niet een kleine boodschappen auto als een cla
Jemig, fabrikanten doen echt hun best om auto's zo zwaar mogelijk te maken. Stoppen ze soms stoeptegels in de kofferbak tijdens het wegen? Ik snap dat EV's zware dingen zijn maar je kan een nieuwe S-klasse kopen die minder weegt.Volgens de EV Database gaat de CLA 250+ 2055 kg wegen en de CLA 350 4matic 2135 kg.
Bron: ev-database.org/nl
Een s 550 weegt dat idd, niet normaal zeg net zo zwaar als een Tesla model s, die is toch wat grotereen nieuwe S-klasse kopen die minder weegt.
Moderator
Nee hoor, zijn niet hapticAlleen de duimwieltjes op het stuur zijn nieuw, de overige zijn van die welbekende verfoeide "haptische" knoppen.
Valt wel mee, is alleen het lokale knopje/deel dat beweegt.
Wat ik bedoel met 'haptisch' is dat de knoppen reageren op tikken en vegen, niet louter op indrukken. Dat laatste kan ook, maar ik zie duidelijk in de reviewvideo's terugkomen dat de knoppen op het stuur dus nog steeds haptisch zijn. Zowel in de presentatie van de CLA als die van de CLA Shooting Brake, die dus een aangepast stuurwiel heeft.Nee hoor, zijn niet haptic
Niks mis met de kwaliteit van een Mercedes. Van de 3 Duitse premium merken zijn zij qua afwerking en uitstraling het beste.Dat paneel onder het scherm/ventilatieroosters.. als je één van de functies indrukt beweegt hele paneel mee. Wat oogt dat toch verschikkelijk goedkoop
Duidelijk te zien dat je leugens aan het verkopen bent.
Dat paneel onder het scherm/ventilatieroosters.. als je één van de functies indrukt beweegt hele paneel mee. Wat oogt dat toch verschikkelijk goedkoop
21:26
Dat gebrek aan 400V convertor is voor een wagen met zo'n range niet zo'n groot probleem volgens mij. Navigatie van de wagen weet waar je kan laden en waar niet.Wat ik uit de eerste clip opmaak zou de hybrid op 46000 uitkomen, evenals de EV met kleinere 58 kwh batterij. De launch edition ev is nu 58000 met een batterij van 85kwh, maar die heeft een nadeel voor de early adopter. De eerste batch kan alleen 800v laden, en heeft geen converter voor 400v. Dat wordt blijkbaar in 2026 verholpen als er een converter wordt toegevoegd. Er zit een dealer op 9 km afstand, dus binnenkort eens gaan kijken hoe het er in het echt uitziet