Cole Trickle
Kilometervreter
Zelfs op een aanhanger zul je veel bekijks hebben met de batmobile 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie projecten en een bijzondere collectie automobielen in de polder, erg leuk!
Zelfs op een aanhanger zul je veel bekijks hebben met de batmobile![]()
Beetje tegen de gewenste trend in. Maar ach, het is ook niet dat er bij jou een heel voetbalveld verdwijnt.Ben bezig nu mijn gras te vervangen door tegels, dan heb ik straks een betere "werkvloer".![]()
Beetje tegen de gewenste trend in. Maar ach, het is ook niet dat er bij jou een heel voetbalveld verdwijnt.![]()

Benieuwd wanneer we deze bijzondere unit door Dronten zien rijden!

Dat lijkt me erg spannend.dus dan zie je pas werkelijk of de velg netjes in het midden van de wielkast zit of niet.
Wow! Ja nu is het me duidelijk.. Wat een wielen!!De andere (Batmobiel) velgen zijn breed, héél breed!...de achterste voornamelijk.
is
Als ik die gemonteerd heb, dan komen ze bijna gelijk te liggen met de zijkant van de auto van de wielkast, dus dan zie je pas werkelijk of de velg netjes in het midden van de wielkast zit of niet.
Dat is nu heel moeilijk te zien met de Caprice velgen.
Met de achteras gebeurd niets, die blijft zoals het is.
Blijft toch zeer indrukwekkend project hoor! Nog een vraag, niet gehinderd door enige kennis: die motor, als ik daarnaar kijk zie ik een hoop schroot. Gaat deze motor daadwerkelijk weer lopen?

Kan je niet zelf een lascursus doen?
Het chassis zou ik ook niet aan gaan laten als ik het net zou leren. Het buizenframe is een ander verhaal. Op delen daarvan kan je best oefenen.Ik wil het zeker zelf leren, alleen ik krijg van een klant uit Engeland te horen dat je niet zomaar zelf het laswerk aan de Batmobiel kunt doen, hier heb je wel ervaring voor nodig.
Het is een specifieke manier van lassen, een dubbele las.

Mooi dat je een paar gebroken tegels als gereedschap hebt gebruikt! Dat is wel een beetje jouw stijl. Ik vind het wat MacGyver 'achtigs hebben, dat gebruik maken van alles wat je omgeving je biedt.

Wat goed zeg! Ik zie nog niet direct wat het is, maar dat maakt niet uit.![]()