Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat je de radio's wel repareren dan? Want als ik het goed begrepen heb komen de wagens niet op kenteken in Portugal en zul je er ook niet rijdend naar de radio kunnen luisteren. Snap dat je ze voor de looks wil.

Voor een echte car guy is dat de meest logische volgorde ; )Met woongedeelte? Wil je dit eerder bouwen dan je huis, is dat de reden?
Voor een echte car guy is dat de meest logische volgorde ; )

Wat jij wilt!Ben nog met iets bezig, dus wellicht komt er weer zo'n geheel "onverwachtte" update spoedig.
Of zal ik er deze keer een echte van maken?
Wat jij wilt!![]()
Ja, net wat we nodig hadden hier. Het werd al saai.
Bij autodemontage bedrijf Hovingh is een blauwe xedos binnen gekomen ter info.

Dat is niet eerlijk. Volgens Gemini zijn die velgen niet origineel geleverd op die auto...
Voor iemand die zo actief is in AI verbaast dit me wel een beetje.Ik ben er nog niet uit wat het is, maar is een kant-en-klare inmiddels niet gewoon makkelijker?![]()
Hoezo?Voor iemand die zo actief is in AI verbaast dit me wel een beetje.
Ik ben er nog niet uit wat het is, maar is een kant-en-klare inmiddels niet gewoon makkelijker?![]()
Ik vraag gewoon aan Gemini wat het is... weg verrassing... maar dan kan ik tenminste gewoon slapen. Omdat jij ook actief ben met AI dacht ik dat jij ook wel zo zou zoeken.Hoezo?![]()
Ik heb nog niet voldoende vertrouwen in AI. Soms worden zelfs dingen waar ik best wel wat over weet compleet ontkent. Mag van mij nog wel even een tijdje uitrijpen voordat ik het echt als informatiebron ga gebruiken.Ik vraag gewoon aan Gemini wat het is... weg verrassing... maar dan kan ik tenminste gewoon slapen. Omdat jij ook actief ben met AI dacht ik dat jij ook wel zo zou zoeken.
Wat ga je met nog een project auto - 300ZX - doen?
Haha, leuk, 3000zx. Zo komt Portugal nooit af, maar wel gaaf! Wel knap dat je auto's in het buitenland blijft kopen terwijl je meeste ervaringen om ze hier te krijgen niet echt soepel zijn. Denk aan de Georgiër, de Ier, de Engelse. De bus dat ging dan weer wel, overigens.
Wat maakt deze Nissan anders dan de exemplaren die in Nederland te koop staan? Op Marktplaats staan er meerdere op dit moment.