Nee, 1 zou ik al niet overleven...laat staan meerdere van die moeilijke aankopen.
Hoef geen bedragen te horen, maar hoe regel je nu zoiets? Heb je de auto in Georgië aanbetaald en laat je het restant via het transportbedrijf betalen als ze hem ophalen? Of is hij al compleet betaald?
Ik zit op het Xedos forum in Duistland en op Facebook, aangezien ik een verzamelaar ben Xedos krijg ik af en toe een mailtje van iemand die een auto te koop heeft en of ik belangstelling heb.
Over het algemeen zeg ik nee, maar ik vraag altijd het chassis nummer om te zien de hoeveelste het is van het land waar degene woont.
Degene in Georgië bleek voor Nederland te zijn geproduceerd en de 18de die geleverd was.
Ik heb nummer 22 in bezit...
...en vond dat al een vondst, zo'n vroege, dus toen nummer 18 voorbij kwam, dan wil je die er uiteraard ook bij.
Het is toch een beetje de uitdaging om zo'n vroeg mogelijk en laat mogelijke van de geproduceerden te vinden.
Hij vroeg er eerst 3500,- euro voor, belachelijk gewoon ondanks het feit dat auto's in Georgië duur zijn.
Maar heb er flink wat af weten te krijgen, maar blijft nog steeds duur voor een auto waar van alles mee is en niet bepaald de schoonheidsprijs verdiend.
Heb de volledige betaling over gemaakt naar de verkoper, het transport ook volledig al betaald.
Alleen nog wat kosten maken aan papierwerk en dat is het.
Natuurlijk blijft het riskant aangezien je degene niet kent.
Moet wel zeggen, je moet wel heel erg gek zijn om deze Xedos te kopen, want het is de duurste van alle Xedossen die ik heb (inclusief de transportkosten dan).
wat een mooie auto is zon nissan toch. ik zou toch schrikken van de fotos. hopelijk is het alleen poetsen en polijsten.
Ik weet zeker dat het een mooie auto is als alle aangegroeide aanslag eraf gewassen is.
Zelfs al zou hij minder mooi zijn, dan had ik hem alsnog gekocht, een nieuwe spuitbeurt is toch nodig bij bijna alle auto's die ik heb, op de Nissan 300ZX cabrio en Jaguar XK8 cabrio na.....de donker grijze Xedos 6 zit ook heel netjes in de lak.
Dat is voor mij geen reden om iets niet te kopen, of het nu ooit er van komt of niet.