Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf! Wat zal het dankbaar zijn om schoon te maken en te poetsen
Lars

.jpg)

.webp)

.jpg)

.jpg)

Dus binnenkort lezen we hier dat je nog een complete auto heb gekocht?
Ja, die in Polen...De Nissan 300ZX
Ja, die in Polen...
Maar als je m helemaal koopt, heb je direct alle onderdelen!![]()
Mooi nieuws, maar is het wel handig om zijn naam zo op internet te zetten?![]()
Ik hoorde er geen gesproken tekst bij, klopt dat?
Hier word ik echt heel blij van, wat geweldig zeg! Superleuk gemaakt.Eerste video voor mijn vlogkanaal is klaar, ben geen topper met video's maken, maar denk dat het wel redelijk goed gelukt is.
Volgende video is in the making!
Wat een geweldig speelgoed, echt vakwerk.
Waar háál je de tijd vandaan, ongelooflijk! Elke keer als ik hier meelees, is er een nieuwe verrassing. Een bouwproject, grondverzet, druk met een uitvinding, onderdelenjacht, auto's van over de hele wereld, de Batmobiel, regelmatig valt het woord 'klanten', dus je werkt ook nog neem ik aan, vloggen, dit forumtopic bijhouden, en dan ook nog dit soort creatieve hoogstandjes! Dit is echt next-level wat mij betreft!

Wat een leuk speelgoed. Begin je daar gewoon mee en kijk je waar het schip strandt of heb je een uitgewerkt plan als je begint?

Ik ben onder de indruk van je creativiteit... prachtige tekening van het kasteel!
En dan al die projecten qua auto's en Portugal: pfoah, knap werk man!
Ga zo door en ik blijf het lekker volgen en af en toe reageren.
Wat ik soms zie is dat YouTubers een ‘handstatief’ gebruiken om soepel te kunnen bewegen. Weet er even geen andere naam voor, maar kun je daar wat mee?Ik heb de video's gemaakt met een gewone sony camera, waar ik mij aan irriteer is dat als je gaat lopen of een beetje bewegen, dat het al heel snel trillerig wordt.
Dit was de reden waarom ik een vlog camera gekocht had, maar die doet precies hetzelfde dus ben geen meter opgeschoten.
(heb hem weer te koop staan en koop later wel iets wat ECHT goed is.
Alleen van mijn Samsung smartphone heb je een stabiel beeld.
Mooier was geweest als ik iemand had die wel weet een goede video in elkaar te zetten.
Ik moet er denk ik nog even in komen met het maken van video's.
Met de video van het huis heb ik het (hoop ik) wat beter gedaan.
Zo niet, dan wordt het weer proberen bij de volgende video.
Zal de video nu online zetten en de link zo posten.