Jay DoubleYou
Autoholic
Ja, zoiets.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, zoiets.
JaDenk dat je weer het 90er jaren gevoel gaat krijgen!
youtube.com/watch?v=TfILzZI5O4U&feature=youtu.be

bbcode image

Kun je dat niet anders regelen dan? Klinkt wel gek, maar misschien ben ik niks gewend.De onderdelen in Polen zijn vanmorgen opgehaald en onderweg.
Ze worden zatedag nacht rond 2.00 a 3.00 uur geleverd, dus dat wordt weinig slapen.![]()
In de nacht? Laat je ze via een particulier bezorgen?
Kun je dat niet anders regelen dan? Klinkt wel gek, maar misschien ben ik niks gewend.![]()

Ja nu blijf ik ook wakker tot een uur of 3!Dus vannacht volgt de ontknoping over wat in het zakje zit....een echte cliffhanger![]()
Oké!Zou het graag willen, want dit is niet een geweldige aflevertijd, maar het kan niet anders blijkbaar.Kun je dat niet anders regelen dan? Klinkt wel gek, maar misschien ben ik niks gewend.![]()
Wil ook niet zeggen van, zet de onderdelen maar in mijn achtertuin.
Als hij het bij een verkeerd huis doet, dan ben ik de onderdelen kwijt.
Hopelijk houdt hij zich dan wel aan de rusttijden, maar dat is uiteraard zijn verantwoordelijkheid.Het is een Pool die met een bus op en neer rijdt.
En als hij dan aan het klussen is, zou hij er dan uit zien als een pietje? Of zou hij netjes werken?Daar is het spul al! Lekker hoor! Bij jou is het gewoon heel vaak sinterklaas! En vaker uitgestelde sinterklaas, met alles wat je onderweg hebt en in het buitenland laat doen en verzamelen en dan maar bidden dat het wordt verzonden.
Daar is het spul al! Lekker hoor! Bij jou is het gewoon heel vaak sinterklaas! En vaker uitgestelde sinterklaas, met alles wat je onderweg hebt en in het buitenland laat doen en verzamelen en dan maar bidden dat het wordt verzonden.
En als hij dan aan het klussen is, zou hij er dan uit zien als een pietje? Of zou hij netjes werken?

@Georgië: Maar je krijgt wel een auto waar je een verhaal bij kunt vertellen op deze manier. Succes!![]()