Mijn planning was om volgend jaar zomer de batmobiel klaar te hebben, even op het spuitwerk na dan.
Maar gezien het vinden van de juiste velgen niet makkelijk is, zie ik mijn planning al door de war gaan.
Als ik dit jaar het chassis met buizenframe goed heb....al het laswerk en meeste polyesterwerk gedaan, dan ben ik al heel blij, dan is het ergste werk gedaan.
Dan heb ik de winterperiode om de motor helemaal nieuw op te bouwen, de "kofferbak" moet ik ook nog dichtbouwen, ramen erin maken, en ervoor zorgen dat de auto weer kan rijden.
Als ik dat bereik in het voorjaar volgend jaar, dan blijft er op zich niet heel veel meer over.
Het interieur bekleden, dashboard monteren, verlichting en moet dan nog wel enkele onderdelen laten namaken, zoals het staartstuk, voorste turbine en side mechanics voor op de zijkant.
Uiteraard zijn er dan nog steeds dingen die gebeuren moeten maar ik wil de grootste klussen gedaan hebben, zodat de makkelijke dingen over blijven.
Stoelen nog aanschaffen, wat een kwestie is van zoeken, dan wegbrengen om te laten bekleden en monteren maar!
Daar hoef ik zelf weinig tijd aan te besteden.
Uitlaat laten maken op maat, wellicht moet dat op locatie, moet ik mij nog in verdiepen.
Zal vast en zeker nog dingen vergeten te noemen.
Ik blijf nog steeds als doel houden volgend jaar zomer.