Cole Trickle Kilometervreter Vandaag om 12:50 PM #3,701 Zelfs op een aanhanger zul je veel bekijks hebben met de batmobile
Diante Kilometervreter 26 minuten geleden #3,702 R107 zei: Mooie projecten en een bijzondere collectie automobielen in de polder, erg leuk! Klik om te vergroten... Thanks! Cole Trickle zei: Zelfs op een aanhanger zul je veel bekijks hebben met de batmobile Klik om te vergroten... Ja, klopt, was maar een klein stukje naar het lasbedrijf maar vele keken hun ogen uit wat er voorbij kwam rijden.
R107 zei: Mooie projecten en een bijzondere collectie automobielen in de polder, erg leuk! Klik om te vergroten... Thanks! Cole Trickle zei: Zelfs op een aanhanger zul je veel bekijks hebben met de batmobile Klik om te vergroten... Ja, klopt, was maar een klein stukje naar het lasbedrijf maar vele keken hun ogen uit wat er voorbij kwam rijden.
Diante Kilometervreter 13 minuten geleden #3,703 Dit wordt wel even wennen overigens, wat een leegte! Ben bezig nu mijn gras te vervangen door tegels, dan heb ik straks een betere "werkvloer".
Dit wordt wel even wennen overigens, wat een leegte! Ben bezig nu mijn gras te vervangen door tegels, dan heb ik straks een betere "werkvloer".