Moppentopic ||deel 1||

De juf zit in de klas met de leerlingen.En zegt dat ze een raadsel heeft"Hoe kun je 2 gaten in 1 gat stoppen?".Niemand weet het,dus ze maakt een rondje met haar vingers en doet het om haar neus.Jantje steekt zijn vinger op en zegt dat hij ook een raadsel heeft."Hoe kun je 6 gaten in 1 gat stoppen"niemand geeft antw.Hij zegt"een blokfluit in je muts stoppen".Hele klas lachen en de juf is boos."Zulke taal mag je helemaal niet gebruiken en trouwens een blokfluit heeft 8 gaten".Zegt Jantje"ik wist niet dat u 't zover erin kon steken!".

Ik kreeg laatst van een goede vriend een dure fles whisky. Ik was bang dat ik deze zou laten op de fiets naar huis dus heb k hem maar leeg gedronken. Ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb want ik ben onderweg wel acht keer gevallen.

Binnenkort in ons plaatselijke ziekenhuis een leuke middag voor patiënten van de afdeling Urologie: ze verwachten een live-Blaasorkest…

• Leuk
Waarderingen: Twix
597914633_3347291128761954_2300691082236834867_n.jpg

Laatst bewerkt:
  • Haha
Mijn Poolse collega vertelde me dat hij hier geen vrienden heeft, dus ik zei hem in mijn beste Engels 'no you don't have friends, you have OnlyFans'. Het duurde zeker 5 seconden voor hij de slappe lach kreeg.

Met alle sneeuw perikelen ben ik naar mijn 99 jarige buurvrouw gegaan die ook slecht ter been is.

Even vragen of ze nog boodschappen nodig had, je moet elkaar toch een beetje helpen in deze barre tijden.

Nu begin ik mij toch wel zorgen te maken, mijn bier is op, heb enorme dorst en zit nu al 4 uur te wachten tot ze terugkomt.

Deze is wel slecht.

Ik was even kijken bij de nieuwe buren, volgens mijn zijn ze Moslim.
Hoe ik dat weet? Ik keek door het raam in de voordeur en zag de hal al.

• Haha
Ik ben tegenwoordig verplicht om zelfs op mijn rolstoel een (gepersonaliseerd) kenteken te voeren. ‘1S L4M’.

Tijdje terug zag ik iemand rijden met zijn bedrijfsauto waarvan een band redelijk zacht was. Ik zeg: ‘Volgens mij is je Caddy lek’. Die man werd boos! Hij zegt: ‘Zorg jij maar dat je goed op je Chevro let’.

Laatst bewerkt:
Mijn opa heeft nog in de Tweede Wereldoorlog gevochten. Hij heeft toen meer Duitse vliegtuigen vernietigd dan wie dan ook.

Het was wel echt de slechtste monteur die de Luftwaffe toen had.

Een bankrover stormt een bank binnen en schiet in de lucht. Iedereen moet op de grond gaan liggen.
De bankrover pakt zijn tas en eist geld, maar per ongeluk verliest hij zijn masker.
Aan de eerste man die hij op de grond ziet liggen vraagt hij, "zag je mijn gezicht?" De man zegt "ja." De bankrover schiet hem dood. Hij loopt naar een 2e man en vraagt weer, "zag je mijn gezicht?" De man zegt "Nee, maar mijn vrouw wel."

Ik ken een grote drugscrimineel die de zakjes vult met waspoeder in plaats van cocaïne.

Arie L. heet hij.

Terug
Bovenaan