Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ze heeft het nog niet eerder geprobeerd, met een andere motor.Met 1,80 moet het toch zeker lukken..
Lukt het met een cb500 oid wel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze heeft het nog niet eerder geprobeerd, met een andere motor.Met 1,80 moet het toch zeker lukken..
Lukt het met een cb500 oid wel?
Ja, hij heeft ook een zijstandaard (geinig, jiffy kende ik niet).Het moet haar vast en zeker lukken met de juiste techniek. Ik stond altijd met mijn gewicht op de standaard en de motor trok ik omhoog, waardoor druk op standaard nog groter werd. Vanaf mijn 13e zette ik alle motoren van mij pa buiten om in de garage te kunnen knutselen.
Maar de motor heeft toch ook een jiffy?
Opzich niks, alleen neemt de motor dan meer ruimte in. Staat wel stabiel genoeg, maar in onze garage komt het praktisch gezien beter uit. En ze wil het ook gewoon kunnenEn wat is er mis met de zijstandaard?
Mmm, mijn Neotec 2 is ook bijna aan vervanging toe..F450GS zaterdag ophalen zoals een aantal al weten
Zojuist een Shoei neotec 3 gekocht (@Twix denk dat dat wel veilig moet zijn)
Nieuwe handschoenen gekocht, nog ff in de berging kijken of ik de rest nog pas van vroeger..
Heb er zin in!
Ik heb nu een systeemhelm van (volgens mij?) de Lidl. Complementeert mooi mijn Bandit uit 2001.
Misschien toch maar eens een andere helm kopen, maar ik heb zo'n hekel aan helmen passen...