Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ha wat goed gevonden! Hoop mooie foto's zeg. Weinig aan veranderd de laatste anderhalf jaar!![]()
Skoda - S110L - NO RESERVE - 1973
Zeldzaamheid: Nog zeldzamer in het straatbeeld dan een Porsche Carrera GT of een Ferrari F40: een van de nog zeer weinige Skoda S110L waarvan er bijna geen exemplaren te koop staan in heel Europa. Een handje vol oude Skoda’s, maar dan voornamelijk de conventionele modellen met de motor voorin...www.catawiki.com
De eigenaar van dit bedrijf ken ik wel, een aardige jongen vind ik. Hij kan inderdaad mooie foto's maken! Ben benieuwd of de Skoda in Nederland blijft.Ha wat goed gevonden! Hoop mooie foto's zeg. Weinig aan veranderd de laatste anderhalf jaar!
De auto was technisch prima toen ik 'm had, maar hij zit van voor tot achter onder de patina. Deukjes, krasjes, kleine plekjes... 'zeer goed' zou ik niet zeggen inderdaad. En wat je zegt klopt Barri, ik heb 'm gelukkig voor wat meer kunnen verkopen dan de geschatte waarde uit de advertentie!
Thanks Peter!Ha Niels, allereerst wat leuk om jou weer op het Forum te zien! Nog gefeliciteerd met jullie dochter!
Hyundai is natuurlijk altijd plus 1, ook al is het een zakelijke autoWat een toffe Clio ook zeg! Ik heb wel eens gedacht om (destijds) de Getz te vervangen door een Clio, een Baccara of hoe die versie op de latere versies ook heet, was dan wel de must om eerlijk te zijn.
De eigenaar van dit bedrijf ken ik wel, een aardige jongen vind ik. Hij kan inderdaad mooie foto's maken! Ben benieuwd of de Skoda in Nederland blijft.

Er is ook wel wat tijd overheen gegaan ;-)Wat een ontwikkelingen in dit topic. Van een Applause naar een Skoda en nu een i20 en een Clio I. Vraag mij af, weet jij nog iets over de Applause? Rijdt de auto nog rond, wat is de km-stand nu?
In welke prijsklasse zoek je dan?Inmiddels staat de Baccara te koop!
Marktplaats
Ik begin binnenkort aan een andere baan en moet daardoor mijn lease-auto inleveren. Twee auto's bleken ook wat onnodig, de Clio wordt maar zelden gebruikt. Dus hij mag naar een andere eigenaar!
Inmiddels op zoek naar een gezinsauto als opvolger voor de lease-i20. Eens kijken waar die zoektocht toe gaat leiden!
Ik denk aan een budget van zo'n €5-6000.In welke prijsklasse zoek je dan?

Een Prius op een paardenforum zou nog gekker zijn!Een Prius op een autoforum, het moet niet gekker worden
Maar ik denk inderdaad dat je er een heel fijne auto aan hebt voor dat geld!
Heerlijk!Ik wilde er nog een opmerking bij zetten dat een Prius heel niet gek is, omdat er ook al een topic is over een Verso-S![]()
![]()