Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1974 Datsun 200L Hardtop by Skitmeister, on Flickr
1974 Datsun 200L Hardtop by Rutger van der Maar, on Flickr
Datsun 200L Hardtop (1974) by Niels de Wit, on Flickr

929V6 zei:Dat was een laatkomer zeker?Die heb ik helemaal gemist!
Wouter82 zei:Gaaf! Maar heeft die dan op de eerste foto een hardtop?![]()
Stif zei:Daar komt bij dat een vierdeurs cabrio altijd een zelfbouw is.
XBXG zei:Okke Groot zei:Nog een leuke, met dank aan Wouter Bregman.
Graag gedaan, maar ik ben niet de fotograaf van de foto uit het Kröller-Müller Museum.
Nee, dat wist ik. Maar je zette me wel op het spoor!
96-58-AE Volvo P-130 1969 by TedXopl2009, on Flickr
1965 Volvo P130 by Dirk A., on Flickrnitsuj zei:De eerste foto van de Volvo 164 is inderdaad niet uit 1974, deze moet iig. rond of na 1980 gemaakt zijn. De twee foto’s van deze 164 met de gele kentekenplaten zijn weldegelijk uit 1977 en 1978, deze heb ik n.l. zelf gemaakt. De foto van de voorkant is gemaakt in Doetinchem bij de jaarvergadering van de (toen nog) V44 vereniging. De foto van de achterkant is gemaakt in Zoetermeer, op de parkeerplaats van het Paviljoen Zoetermeer dat toen nog tegenover Nutricia zat, langs de A12. Dit was bij de start van een puzzelrit in maart 1978, ik was kaartlezer in deze 164....

Total Loss zei:Die laatste gaat van een rechthoekig mistachterlicht via een rond mistachterlicht weer terug naar een rechthoekig mistachterlicht ( en verliest zijn spatlappen en wint een trekhaak )

D oh zei:
D oh zei:

Mercedes-Benz (12-27-FA), Toyota 1000, Scheveningse gevangenis 1974 by Arthur, on Flickr[/URL]
Amsterdam, maart 1985 by Okke Groot, on Flickr[/URL]