De reden waarom ik wit persoonlijk mooi vind is dat de rondingen van een auto eruit springen. Vooral met de zon laag. Voorheen had ik altijd donkere auto's, meestal zwart. Dit was 1 dag mooi, daarna is zwart alweer stoffig en mat.
Gisteren was ik naar de Hornbach maar allemachtig wat was het druk zeg. Met pasen naar de bouwmarkt zal ik voortaan maar niet doen. Moest een latje mee maar meteen spijt dat ik de Audi mee nam, want achterbank kan niet plat (elektrische stoelen achterin), moet ik het in het interieur meenemen, op het dashboard en achterbank. Vrouw en dochter kramp in de armen op den duur want zij moesten het vasthouden.

(wel wat kleding ertussen tegen schades)
Audi vs Tesla (en je ziet ook mijn nieuwe elektrische garagedeur in de hoek, was ff wat werk maar is gelukt)
En ook meteen de laadpaal geinstalleerd. Met loadbalancer. En kan kijken naar zonne energie. Maar liggen nog geen zonnepanelen op dit huis, doen we binnenkort. Inclusief een warmtepomp, zonnecollector (ligt er al) en een warmteterugwin mechanische ventilatiesysteem.