Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Het verstand kwam iets om de hoek kijken denk ik. A7 heeft weinig hoofdruimte achterin. Het is een A6 Allroad geworden. Geen V8 maar een V6 dus ook.Smilespergallon zei:Vanwaar heeft jouw buurman het niet doorgezet Barri?
Jay DoubleYou zei:Ook mooi, nog nooit gezien onder een (R)S7. Al zijn de velgen erboven meer mijn smaak voor dit model.
speedtouch zei:Wordt ie nog verder verlaagd ook?![]()
Smilespergallon zei:Onverwachts de S7 verkocht. Had 'm te koop aangeboden maar eigenlijk niet echt gedacht 'm snel te verkopen in deze tijd. Wel dus. Een hoofdstuk afgesloten met een fijne bak en mijn V8 wens is vervuld. Wat een auto! Ik ga 'm wel missen...
Ik ga nu op zoek naar een hybride.
Barri zei:Dan moet je 'm niet te koop zetten...
Was je toe aan wat anders? Wat voor iets zoek je? Een Prius?![]()
Zadelsnuiver zei:Wat een mooie bak was het eigenlijk toch, vooral op het laatst met de 21" wielen. Hoe gaat het nu met de gezondheid?
Veel succes met het zoeken naar een waardige opvolger, ben ook wel benieuwd wat er gaat komen!
Jay DoubleYou zei:Smilespergallon zei:Onverwachts de S7 verkocht. Had 'm te koop aangeboden maar eigenlijk niet echt gedacht 'm snel te verkopen in deze tijd. Wel dus. Een hoofdstuk afgesloten met een fijne bak en mijn V8 wens is vervuld. Wat een auto! Ik ga 'm wel missen...
Ik ga nu op zoek naar een hybride.
Oeff…Is een Lexus een idee? Toch weer een beetje exclusiever ipv een Toyota.
speedtouch zei:Keek er toch wel van op, van die stap die je gedaan hebt, maar je hebt een vette bak terug!
406c zei:Mijn tante had er ooit zo een, ik stond echt te kijken van de belachelijke overvloed aan ruimte in die bak.
Enjoy it!