Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan inderdaad, genoeg auto's die als vorfuhrwagen ingezet worden en daarna met een lage kilometerstand verkocht worden. Hoewel ik dan wel had verwacht dat automatische airco in zou zitten, normaal wordt zo'n auto gebruikt als showauto wat er allemaal mogelijk is. Zo'n auto zit meestal ruim in de opties.speedtouch zei:Gewoon als nieuw! Misschien was het een duitse demo? Als ik (als autogek) bij dealers langsstruin, met de fiets, verbaas ik me over het aantal 'import' auto's, wat een business!
Een vriend van mij heeft er ook een met een 2.0 turbo. Die heeft na een chip 300+ pk (gelijk aan Golf R specificaties begreep ik) maar ik dacht in de basis al meer dan die 245 pk, waar zit dit verschil in dan?Smilespergallon zei:En als die mij toch te langzaam is, kan die nog gechipt worden naar 245 PK. Heeft nu 190 PK.
uwbuurman zei:Nou, Duitse auto's zijn vaker "bijzonder" uitgevoerd. Zie best vaak BMW's met een panodak, sportstoelen en airco met draaiknoppen of een paar jaar geleden de kale tellerbak. Dus een hele kale auto, met een paar dure opties, waardoor het wel een fijn ding is, met een paar gekke dingen.
Barri zei:Ik zou na mijn Golf wel een Arteon in dezelfde kleur willen hebben (kurkumayellow), maar als ik op Mobile.de kijk zie ik er ook wel meerdere met handmatige klimaatregeling.
Dakloos zei:Een vriend van mij heeft er ook een met een 2.0 turbo. Die heeft na een chip 300+ pk (gelijk aan Golf R specificaties begreep ik) maar ik dacht in de basis al meer dan die 245 pk, waar zit dit verschil in dan?
Moderator
De Tesla's behouden hun waarde toch een stuk beter gezien de 2ehandse prijzen.
Begrijp ik helemaal, en voor het historische gevoel heb je ook nog iets leuks in de schuur staan.En mag ik toegeven dat ik mij erop verheug om zelf elektrisch rijden te ervaren? Ik denk toch dat ik het stiekem leuk vind. Ik ben een liefhebber van techniek. Ook zit ik in de ICT namelijk. Dus ja, simpelweg een petrolhead? Eigenlijk niet, het gaat verder dan dat.
Dat de tweedehands prijzen gaan kelderen lijkt me wat overdreven. Gelet op de prijzen van bijvoorbeeld de S en de algehele vraag naar elektrische auto's zou me dat verbazen. Als de vraag in Nederland desondanks achterblijft is er vanuit het buitenland ongetwijfeld nog voldoende vraag.