Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCW 84 zei:Sorry maar oogt voor mij gewoon te lomp. En van die onrealistische renders ipv foto's kan ik ook niks. Wel leuke kleur en grote wielen maar die bestellen mensen die Opel leasen/kopen nauwelijks.
Als plug-in hybrids je ding zijn, dan is dat uiteraard een verbetering. En de kofferbak van de niet-hybride uitvoeringen is groter.LM 1 zei:Goh, je vraagt je bijna af of er wel iets beter is dan het vorige model, D2?
Eens, dat is een heel raar filmpje. Het lijkt alsof ze er destijds bij de statische presentatie al in gereden hebben en die opnamen (tot dusver ongetwijfeld nog onder embargo) nu pas gebruiken, slordig gemonteerd tussen opnamen uit Cascais (de default locatie om nieuwe auto's aan de pers te presenteren).LM 1 zei:De presentatie en kwaliteit van het AutoBild-filmpje is dramatisch slecht.
DeeTwee zei:Zeer uitgebreide review hieronder. Veel Peugeotonderdelen in het interieur zoals bekend, maar ook het (harde) plastic op de deuren doet mij qua print erg denken aan wat Peug zelf gebruikt. Het ziet er best netjes uit maar ik zie zeker geen verbetering tov de voorganger. Infotainment lijkt best aardig te werken, maar ook daar geldt dat het IntelliLink-systeem erg goed was. Ruimte achterin is vrij matig, waar -je raadt het nooit- de voorganger daar goed scoorde.
De Sports Tourer 1.2 Turbo automaat Ultimate kost in Nederland ex opties inc afleverkosten € 42.549. Behalve nappaleer (ipv standaard alcantara), een verwarmde voorruit (?) en nog wat kleine dingetjes valt daar qua opties heel weinig aan toe te voegen, dat dan weer wel. Bijvoorbeeld een panoramadak en het meest uitgebreide infotainment zit er al op.Total Loss zei:Even met die Duitse configurator gespeeld maar sodeknetter wat zijn auto's duur geworden.
Zelfs in Duitsland komt de 130 pk handgeschakelde benzineversie met alle opties al uit op 40k, dus hier met onze extra belastingen nog een heel stuk duurder dan dat. Zelfs op de meeste luxe GS versie viel er nog heel wat aan te klikken, ook de opties zijn relatief duur vergeleken met voorheen.
MCW 84 zei:Hm ik ben echt heel benieuwd hoe deze overkomt in het echt. Ik vind de verhoudingen op deze foto's wat vreemd. Interieur vind ik echt 3x niks maar ik hou sowieso niet van de 80s (look)
Waren er in de 80ies dan al digitale dashboarden?
Jawel hoor, als je goed kijkt hebben ze allemaal 4 wielen!Barri zei:Op die foto met al die generaties zie je dat er echt totaal geen overeenkomsten zijn tussen de verschillende generaties.
Ik ben vandaag bij de dealer geweest, maar daar stond die nog niet.MG ZR 160 zei:Weet iemand of deze inmiddels al bij de dealer staat? In januari zeiden ze medio maart te verwachten, maar ik heb ze nog niet zien rijden. Ik ben bijzonder benieuwd naar de kwaliteit + look/feel van het interieur, qua techniek is er tov andere PSA producten weinig nieuws onder de zon.
Qua interieur ook niet. Vooral heel veel PSA knoppen en stengels. Ben wel benieuwd of ze die achterlijke "begrenzer" in het gaspedaal ook hebben overgenomen, dat was voor mij in de Grandland de druppel.MG ZR 160 zei:Ik ben bijzonder benieuwd naar de kwaliteit + look/feel van het interieur, qua techniek is er tov andere PSA producten weinig nieuws onder de zon.
EVV zei:Ik ben vandaag bij de dealer geweest, maar daar stond die nog niet.
DeeTwee zei:Qua interieur ook niet. Vooral heel veel PSA knoppen en stengels. Ben wel benieuwd of ze die achterlijke "begrenzer" in het gaspedaal ook hebben overgenomen, dat was voor mij in de Grandland de druppel.MG ZR 160 zei:Ik ben bijzonder benieuwd naar de kwaliteit + look/feel van het interieur, qua techniek is er tov andere PSA producten weinig nieuws onder de zon.
Durashift zei:Kadett D/E en Corsa A neus waren toch ook niet gelijk.![]()
interieur van de elegance met die lichtgrijze materialen is ff wennen maar ziet er zo van dichtbij in het filmpje netjes uit