Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met een motor is het rijden standaard al zoveel leuker en intensiever dan met de auto, daarvoor hoeft het niet eens hard te gaan.
Barri zei:Een lichte en relatief snelle open auto lijkt mij ook wel wat. Idd niet te zwaar vanwege de vaste lasten.
Moderator
Inderdaad. Of eentje in het kwarttarief. Maar liefst een roadster-achtig iets. Barchetta vind ik nog steeds wel wat, maar als ik zie hoe weinig ik de Kever vorig jaar gebruikt heb, vraag ik me af of het slim is nog een auto te kopen...Meeuw zei:Barri zei:Een lichte en relatief snelle open auto lijkt mij ook wel wat. Idd niet te zwaar vanwege de vaste lasten.
Dan wordt het wel een 2-zits. De 4-zits cabrio's zijn meestal een stuk zwaarder dan het basismodel, reken op 150-200 kg.
Corsa-20SEH zei:@ Richard.. ok.. Ik zit aan 11 schadevrije jaren en houd me niet zo bezig met die premies, maar ik zie dat je wel wat duurder uitkomt. Maargoed, hobbys mogen geld kosten toch![]()
Wat ik zelf zo jammer vind aan het hebben van een leuke hobby auto zijn de vaste lasten.
Je rijdt amper met zo'n auto en mag elke maand wel flink betalen voor wegenbelasting en verzekering, dat is bij een motor echt een heel stuk goedkoper.
Afgezien daarvan zou een hobby auto bij mij meer iets van een Speedster/Elise of iets met veel vermogen moeten zijn om er meer lol uit te halen dan een dagelijkse auto, ik voel bijvoorbeeld niks voor een Kever zoals Berry die heeft (ik snap overigens heel goed waarom Berry er wél iets mee heeft smiling smiley). Met een motor is het rijden standaard al zoveel leuker en intensiever dan met de auto, daarvoor hoeft het niet eens hard te gaan.
Dat laatste is natuurlijk heel erg persoonlijk
Moderator
Corsa-20SEH zei:Honda del sol heb ik nooit begrepen, ik vind het ook geen mooie auto.
Barri zei:@Jimmy: Corsa heeft een achterbank, dus is voor de hele familie. Goed argument toch?![]()
Corsa-20SEH zei:Barri zei:@Jimmy: Corsa heeft een achterbank, dus is voor de hele familie. Goed argument toch?![]()
iets met veiligheid, kreukelzone, airbags... Kim heeft liever Lize niet in een auto die deze zaken niet heeft.
Corsa-20SEH zei:Barri zei:@Jimmy: Corsa heeft een achterbank, dus is voor de hele familie. Goed argument toch?![]()
iets met veiligheid, kreukelzone, airbags... Kim heeft liever Lize niet in een auto die deze zaken niet heeft.
BRG zei:Anders dan in Nederland zijn de Belgische Del Sols allemaal gruwelijk verkracht en misbruikt.
Maar toen Ralf zijn schitterende Motegi weg deed, kriebelde het wel...
Ik heb geen half leer, wel ambient verlichting (volgens mij alleen rood en niet tig kleuren, zal eens opzoek naar instellingen), ook parkeersensoren rondom met weergave op het scherm. Geen stuurverwarming of stoelverwarming en geen lane departure warning
Dat doet ie zeker@ Gerwin, een Wrangler is wel erg gaaf. Gaat hij er ook mee off-road? Volgens mij zijn er weinig auto's die het daar beter doen namelijk
Astra F zei:Dit weekend verladen we ongeveer 600 vrachtwagens vol met planten, wat neer komt van een lint aan vrachtwagens op de snelweg van 10km.
rjthefrisian zei:Er staat een ** op dus wees niet bang...![]()
Dat doet ie zeker cool smiley Samen met wat vrienden hadden ze volgens mij ook een SsangYoung...maar die is een beetje verdronken grinning smiley