Franklinn
Net ingestapt
Mogguh! Ik meld me ook maar weer na een weekje in Andalucië te hebben gezeten. De eerste paar dagen was het wat nat en koud, maar vanaf dinsdag was het helemaal Spaans, met uitschieters boven de 20 graden. Heerlijk! Precies de shot vitamine D die we nodig hadden. We hebben een paar dagen in Granada doorgebracht, mooie stad en een mooie omgeving, en een paar dagen in Ronda. Prachtig stadje boven op een 100m hoge klif, met een mega brug en een grandioos uitzicht! We kregen een C-max 1.5 diesel mee en hoewel comfortabel was het een beetje niks, zowel van binnen als van buiten. Qua afwerking en materiaalgebruik doet onze c4 dat beter naar mijn smaak. Vrijdagavond zijn we thuis gekomen en gisteren konden we gelijk door naar een uitvaart.. 'Goede' timing.
Vorig jaar hadden we een nieuwe tafel gekocht, teak hout uit de duurste serie van een budget winkel. Voor het materiaal geen dure tafel, maar helaas (daarom?) ook wat gedoe ermee. De eerste tafel die we kregen staken een paar schroefjes door het tafelblad aan de bovenkant, die hebben we in juli omgeruild voor een nieuwe. De nieuwe is helaas in de winter gaan scheuren, er loopt nu over bijna de volle lengte een scheur door het blad van bijna een cm breed en in het midden ook wat hoogteverschil. Heb dus maar weer gemaild en kreeg vrijdag een mailtje terug dat we een nieuw blad mogen ophalen en deze mogen houden
. We willen nog een kast gaan maken voor in de woonkamer, dus dat komt uitstekend uit!
@Ruud: flinke klus! Ik hoop dat jij niet van 05:00-23:00 aan het werk bent geweest?
@Joost: op nieuwe-auto-jacht?
Vorig jaar hadden we een nieuwe tafel gekocht, teak hout uit de duurste serie van een budget winkel. Voor het materiaal geen dure tafel, maar helaas (daarom?) ook wat gedoe ermee. De eerste tafel die we kregen staken een paar schroefjes door het tafelblad aan de bovenkant, die hebben we in juli omgeruild voor een nieuwe. De nieuwe is helaas in de winter gaan scheuren, er loopt nu over bijna de volle lengte een scheur door het blad van bijna een cm breed en in het midden ook wat hoogteverschil. Heb dus maar weer gemaild en kreeg vrijdag een mailtje terug dat we een nieuw blad mogen ophalen en deze mogen houden
@Ruud: flinke klus! Ik hoop dat jij niet van 05:00-23:00 aan het werk bent geweest?
@Joost: op nieuwe-auto-jacht?