Beterschap met de kleine Jimmy!
Voor wat betreft klittenband weet ik niet of je iets specifcieks op het oog hebt. Ik heb bij de bouwmarkt ook met een rolletje klittenband in m'n handen gestaan om zo de kabels achter mijn tv netjes te kunnen bundelen, maar vond het schandalig duur. Ik ga dat wel even ophalen bij een of andere hobby zaak want ik denk dat dat een stuk goedkoper kan.
@ Joost, jij hebt zo'n immens grote woning plus garage en dan ben je ook nog een garagebox nodig?

Ik had ook wel even bij de open dag van Ruud zijn werk willen kijken, maar vrees dat ik er niet aan toe kom dit weekend.
Gisterenavond een avondje rondgereden in een Seat Leon FR 1.4 TSI. Qua motor staat die met stip op 1!
Wat een heerlijk blok, soepel bij elk toerental en elke versnelling. Volgens de papieren zou er 150pk in moeten zitten, maar voor mijn gevoel is het echt een stuk meer. Zodra je boven de 1.000/1.500rpm zit gaat het ding echt goed van zijn plek, heel bijzonder. Daarnaast klinkt het blok ook nog lekker sportief. Het blok deed mij qua vermogen en vermogensopbouw sterk denken aan mijn oude Leon.
Dan de rest. Het zit goed en het rijdt goed. Verder is alles degelijk, maar aan alles merk je dat er veel plastic gebruikt wordt. Dat merk je aan de draaiknoppen voor de climate control, de CC bedien je niet vanaf het stuur maar met de plastic stengel, de knoppen op het stuur zijn beperkt en vooral duidelijk van plastic. Grootste minpunten waren toch wel het kraakje in alle pedalen en het goedkoop aanvoelen van de versnellingspook.
Afgezien daarvan is het echt een prima en mooie auto, dat blok is echt een must. Toch denk ik dat er voor hetzelfde geld een auto te koop is waarbij het totaalplaatje nog beter is.
Ik zag vanmorgen voor het eerst een Astra K in het wild en nog wel in mijn eigen woonwijk. Een knalrode Innovation met LED verlichting en 17". De voorkant kan de kleur best hebben, de velgen zijn wel iets te klein, maar bij de achterkant is de rode kleur niet zo mooi. Ik denk dat een donkere kleur beter staat.