Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sanoma zei:Midje!
Gisteravond nog even in de 147 van een vriendin gereden; fijn hoor! Meteen even naar leuke Alfa GT's gezocht
@ Richard:
Die metallic blauw vind ik op de foto's twijfelachtig
![]()
![]()
Grijs of zwart staat eigenlijk elke auto wel goed
Hier eigenlijk ook op de punto! Maar 'je ziet ze wel vaak rijden hè?' is ook wel een veelgehoorde reactieHoho..ik rijd ook in een donkergrijze burgerbak maar krijg ontzettend veel complimenten op de Astra.![]()
Moderator
Oja mogguh.. Ik heb zo een slaapprobleem, niet eens door Lize. Ik ben al 4 nachten op een uurtje of 3 per nacht na gewoon wakker.. Koppijn, malende gedachten... Bah iets zit er niet lekker
Moderator
Oei, slaaptekort is echt slopend. Dus ik zou wel adviseren om zsm hulp in te schakelen... is een lastige stap maar ik heb zo;n slaaptekort bij mij in de omgeving ook gezien en dat was eerst nog 'te doen' maar uiteindelijk begin alles er onder te lijden. Dus als je zelf al voelt dat je er hulp voor nodig hebt; gelijk aan de bel trekken.chronisch slaaptekort waar ik niet meer vanaf kom zonder hulp vrees ik.
@ richard: Dus toch voor de Astra gekozen, denk dat je er een hele fijne auto aan hebt. Led-matrix zou voor mij ook een must-have zijn en heb je de AGR+ stoelen ook genomen? Gaat het de 1.6 CDTI 136pk worden??
Lees de eerste testen over de Astra ST, kan niet anders dan dat ie weer een succes gaat worden. Moderne benzine en diesel motoren, en veel bruikbare ruimte....en eindelijk geen bijtellingsregels die roet in het eten gooien.
1. Rood zand erin, en zelf ff aanstraten. (met grote risico dat het verzakken gaat als de astra er staat)
2. Grind zo lang laten liggen en de astra erop parkeren
3. Hele oprit er nu meteen uit en opnieuw laten instraten. (Dan komen ook meteen de grondspots erin)
Zit nog een beetje te dubben wat het gaat worden.
Jeps, inderdaad wel fijn.Zeker met twee auto's is dat wel een voordeel. Al vind ik ruimte voor het huis altijd wel jammer....achter het huis heb je er veel meer aan. Maarjah.Ruud, fijn als je zo'n ruime tuin hebt dat je een parkeerplaats voor de cabrio kan maken!
Corsa-20SEH zei:Eensch met Peter.. alleen als er een motor achter me rijd, want dat heb ik eens meegemaakt dat is echt belachelijk kl*te
Nope, staat helaas precies voor het huis in de gemeentegrond. Heb het al wel aangekaart bij de Gemeente en heel misschien dat ie er volgend jaar uit gaat....maar tot op heden heb ik daar niet veel aan. Pleuresding neemt me alle licht uit het huis weg, zorgt voor een aanslag op auto's, ramen, vensterbanken en in de herfst heb ik er bakken met blad van. Ik kan 'm graag missen!!Staat die beuk in je eigen tuin.. zoja, eruit die handel.
Moderator
Ruud ik deel jouw mening over motorrijders beslist niet. Net als autobestuurders zitten er negatieve uitschieters bij maar het merendeel van de motorrijders gedragen zich keurig !
Vanavond in de Rijdende Rechter een item met een, op het oog mooie, C Kadett 4 deurs sedan in de hoofdrol.
Tegenstander: 'patser' Audi TT en het draait allemaal om een oprit..
Edit: zag ook vandaag een foto van de Astra-K sleutel. Apart modelletje!
Edit: zag ook vandaag een foto van de Astra-K sleutel. Apart modelletje!
Maar dat is het zelfde als wat ik heb met voetbalsupporters, mijn gevoel is altijd dat ze altijd maar rellen en van alles kapot maken zoals de treinen en zo, terwijl ik ook weet dat het slechts een klein groepje is wat vaak in de (negative) aandacht komt te staan.
Wat ik van bepaalde motorrijders wel vind is dat ze zeer on-defensief rijden en vragen om problemen. Op een motor ben je vreselijk kwetsbaar en als ik soms zie hoe ze overall tussendoor slingeren of gevaarlijke inhaalacties doen. Als een auto een onverwachte beweging of verplaatsing doet zijn ze het haasje.
Ook onderschatten veel motorrijders hun voertuig. Als je las hoeveel motorrijders er vorige week met dat lekkere weer hier alweer onderuit gingen of de bocht misten met twee dodelijke ongevallen alweer erbij. Maar goed; dat gebeurt ook genoeg met auto's maar ook hier geldt weer dat je op de motor veel kwetsbaarder bent.
rjthefrisian zei:Mogguh!
Wat een ellende in Brussel niet? Waar gaat dit heen?
Moderator
Verschrikkelijk... vooral als ze in een groepje fietsen.Dit soort discussies krijg je bijvoorbeeld ook altijd met wielrenners.
Astra F zei:@ Ruitenwissers: Ik denk er eerlijk gezegd ook nooit aan. Nu heb ik over het algemeen toch in 90% van de gevallen een hekel aan motorrijders op het moment dat ze verkeersdeelnemers zijn dat ik er ook niet echt op zal letten. Dat volk meent altijd veel harder te moeten rijden, kan inhalen op de meest vreemde momenten en als ze dan ergens komen verwachten ze ook nog dat ze hun heilige koe overal mogen stallen omdat hij zo diefstalgevoelig is. Neej, voor de mensen die gewoon normaal kunnen genieten van een motor en zich ook zo op de weg gedragen, daar wil ik best rekening mee houden. Helaas is dat maar een kleine groep van deze weggebruikers en zullen ze veelal worden geasocieerd met de anderen die het niet zo exact nemen met de regels.
B-Real zei:Dus wat er gisteren gebeurd is indirect de schuld van Wilders? Ik ben geen fan van de man, maar dit is ook wel een beetje teveel eer voor hem lijkt me. Kan met niet voorstellen dat de daders in Brussel (of Parijs) zich ook maar iets aantrekken van zo'n roeptoeter hier in Nederland.
B-Real zei:Trouwens, Wilders en slapend rijk worden. Dat schijnt niet echt het geval te zijn, zijn beveiliging kost een flinke stuiver en komt tegenwoordig volledig voor eigen rekening van hem volgens mij.
Verschrikkelijk... vooral als ze in een groepje fietsen.
Over iets meer dan een maand vertrek ik (samen met de schoonfamilie) per vliegtuig naar Parijs: tja. Maar even zien hoe ernstig de terreurdreiging op dat moment is. Is er geen dreiging, dan denk ik dat we gewoon gaan.
Moderator
Parijs-Amsterdam lijkt me meer een risicovlucht. Een terrorist zal niet snel in Amerika opstappen denk ik.eind april van amsterdam naar San Fransisco, en eind mei van San Fransisco naar Parijs (lekkere risicovlucht) en dan van parijs naar amsterdam. Natuurlijk zet het je aan het denken, maar er moet wel heel wat gebeuren wil ik mij te bang/onveilig voelen om zulke dingen uit te stellen
ruud zei:@ Fer: Hoe ist met het klusproject?
De keuken staat er, de fijne afwerking laat nog even op zich wachten. Plintjes en een glazen achterplaat en zo, dat heeft top dit moment geen prioriteit.richard zei:@ Ferdinand, kan er al weer eten bereid worden bij jullie thuis?
Dat klinkt dan inderdaad wel als iets met een hoge prioriteit omdat je normaliter (in mijn ogen) wel erg van het afwerken ed bentPlintjes en een glazen achterplaat en zo, dat heeft top dit moment geen prioriteit.
Mijn zusje werkt in die wereld met jongere vluchtelingen... soms erg schrijnende verhalen, maar soms ook wel wat dubbelop. Maar goed: mijn zusje heeft als taak om de vluchtelingen te helpen en begeleiden, dus zij is daarin neutraal. Erg knap en bewonderingswaardig werkWij hebben (relatieve) rijkdom, hun leven in armoede en gaan maanden lang van opvanglocatie naar opvanglocatie.
Hier ook. Veel protesten, halve verhalen; erg lastig.@asielzoekers: bij ons in de gemeente ook heibel.