Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
B-Real zei:Je doet wel luchtig over de kleine probleempjes die je met de auto hebt. Bij voornamelijk kilometers rondom huis/werk zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben, maar als ik helemaal richting Oost-Duitsland zou moeten rijden zou me dat toch niet helemaal lekker zitten.
Tot op heden valt het met de Vectra nog mee, ik kan er altijd nog om doorrijden.......
317.900 staat er nu op de tellert. Maar dat ik er echt geluk mee heb vind ik iets teveel geïdealiseerd. Natuurlijk zijn er ook zaken stuk gegaan en kost de gemiddelde grote onderhoudsbeurt tussen de 600 en 800 euro.ruud zei:Je kunt geluk hebben dat je nog vrij goedkoop kunt doorrijden (Fer is inmiddels veel verder met de Signum) of je krijgt wat problemen.
Moderator
ik nietMeeuw zei:Rij toch liever met mijn eigen auto door Duitsland dan met een spaardieseltje. O.k., kost wel wat aan benzine (paar tientjes extra).
Hotdog zei:Hmm, ritjes naar Oost Duitsland en een Tesla snap ik ook niet helemaal.
Dan zou een Astra of Insignia, al dan niet met zeer zuinige dieselmotor, toch veel praktischer zijn?
(of krijg je naast een Tesla ook een helicopter of prive jet
British Racing Green zei:Verkocht onder voorbehoud...
Duimen dan maar dat die ander zijn financiering niet rond krijgt![]()
Wat betreft elektrisch....met vakanties zou het ff zoeken zijn maar voor de rest is het geen probleem. Hoevelen van ons moeten niet wekelijks tanken? Je bent zo een tien min kwijt.....dat terwijl je op het werk de auto ff aansluit aan de lader en klasr is kees.
Vandaag nog even hard dagje werken en dan morgen twee daagjes weg in een trekkershutje in Haarlo nabij Borculo en nog veel meer plaatsjes eindigend op een ....O. Hebben de Oosterlingen nog tips voor leuke dingen daarzo?
Moderator
Have fun!B-Real zei:RJtheFrisian zei:Vandaag nog even hard dagje werken en dan morgen twee daagjes weg in een trekkershutje in Haarlo nabij Borculo en nog veel meer plaatsjes eindigend op een ....O. Hebben de Oosterlingen nog tips voor leuke dingen daarzo?
Have fun!
Ik zit twee dagen in Winterswijk met vrienden.
Moderator
Barri zei:Allemaal op pad dit weekend?
Barri zei:Allemaal op pad dit weekend?
Ik ga dit weekend laminaat leggen bij m'n nichtje en thuis op zolder wat schilderen. Ook heb ik gisteren plinten opgehaald voor in huis, die had ik nog niet. Die ga ik dus ook op maat zagen en het laatste laagje verf geven (zijn RAL9010 voorgeschilderd, maar moeten RAL9001 worden). Daarna monteren met montagekit, denk ik.
Tesla haalt trouwens bij lange na het opgegeven bereik niet. Meen dat de S volgeladen 400 zoveel moet halen maar volgeladen geeft ie slechts iets van 360 aan en dat wordt dan net iets meer dan 300 in werkelijkheid.
Wat is het grote minpunt. Als je dagelijks lange ritten maakt dan kan ik me voorstellen dat een Tesla niet de eerste keuze is.De actieradius is gewoon het grote minpunt aan die auto, zodra dat eenmaal 500km+ is dan wordt het pas echt interessant. Neemt niet weg dat Tesla gewoon goed bezig is en de techniek zich ongetwijfeld nog verbeterd, ben ook reuze benieuwd hoe goed de huidige auto's het op langere termijn gaan doen.
Dat is wel een super mooi exemplaar Marc, die panoramische ruit vind ik het juist helemaal afmaken!!
Als Joost dat ziet........ (Die was altijd al erg enthousiast over het bijzondere van die ruit)
Allemaal op pad dit weekend?
Zoals meerderen aangeven, de navigatie van Tesla is erop ingesteld dat hij zelf uit zoekt hoe de auto op plaats van bestemming kan komen. Daarvoor kijkt hij naar de actuele accucapaciteit alsmede onderweg naar de rijstijl. Dan plant hij zelf hoe de auto zo snel/efficient mogelijk op plaats van bestemming kan komen. Hij geeft zelfs aan dat het soms een keer beter vaker stoppen is en deels vol te laden als helemaal vol te laden (laatste 20% laden gaat langzamer). Dus ze hebben dat probleem zelf al een heel stuk getackeld.
Clutch delay valve (of lock valve) Joost, dat "probleem" is wel te verhelpen zoek maar eens op winking smiley
Als je zelf niet al te lomp rijdt kan die er prima uit smiling smiley
B-Real zei:Have fun!
Ik zit twee dagen in Winterswijk met vrienden.
Vanmiddag stond er een hele grote vrachtwagen voor de deur met vier gloednieuwe toyo's
Die stond op een dikke tweede plek na de Punto. Bij de Punto was het alleen makkelijker om een fijne uitvoering tegen een nette prijs te vinden dan bij een Corsa. Ook al eens als leenauto mee gehad: erg prettig en ook S. was er érg enthousiast over.Een oom en tante van C hebben nu nog een Corsa uit 2012. Dieseltje in Cosmo uitvoering, 65.000 gelopen en ze willen wat anders. Nu mogen wij hem voor inruilprijs overnemen