Mogguh
@Ruud: op dit moment draag je de lasten van je auto gewoon zelf, met eventueel een kmvergoeding. Wat kost het je nog om te wachten op de model 3?
Och, dat zou ik dan idd. ff moeten uitrekenen. Maar die kosten dat boeit me eigenlijk niet zoveel. Ja, ik ben normaal gesproken best kostenbewust.....bij een lease-auto kijk ook ik wat me die auto per maand kost en dat neem je wel mee in een evt. overweging.
Maar zover heb ik het niet uitgerekend en moet ook eerlijk bekennen dat ik me daar moeilijk toe kan zitten. Spendeer de tijd liever aan andere dingen.
Gisteren heerlijk kunnen genieten van het open rijden. Moest ff naar een kameraad in Joost/Frank zijn woonplaats, dus was een uitgelezen kans om de Cabrio even van de oprit te halen. Nu voor het eerst ook met de ramen naar beneden kunnen rijden, en dan is het wel een heerlijk vrij gevoel hoor. Helaas waren beide heren niet thuis, anders had ik wel ff een bakkie gedaan, Maar dat komt vast nog een keer.
Zonnetje, muziekje, softijsje.....wat wil je nog meer. Neej, dit was echt genieten. Dus verheug me nu al op dagen met zon rond de 25 graden, dan kun je ook bij 80 km/h lekker helemaal onbeschut rijden.
En zoals jullie hebben gezien nadien even de grindbak voor de cabrio getest. Komende tijd maar eens zien hoe het gaat, ik denk dat er toch net nog een stukje meer verhard moet worden om comfortabel om de auto heen te kunnen lopen.
@ Jazz: Je maakt me nieuwsgierig.