Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Daar ben ik wel jaloers op Peter, dat je het echt zo los kunt laten.

Ik kan dat totaal niet. En dat is niet alleen omdat ik 's avonds/weekends ook bereikbaar ben maar ook omdat ik me voor bepaalde zaken verantwoordelijk voel. Als het dan niet loopt zoals het moet of ik zit ergens mee dan kan ik het niet zomaar loslaten en het kan dan ook best een tijd van invloed zijn op mijn humeur.

WieltjeOpDeStoepZoalsDeAdamRocksLing...

opel-monterey-14.jpg

Adam Rocks Frisbee Commercial

Ik kan dingen ook redelijk loslaten. Soms als ik week vrij ben ofzo dan gaat een langlopend project wat ik heb overgedragen wel even door mijn gedachten maar meestal gaat het goed gelukkig. Als er echt wat is waar ze niet uitkomen bellen ze me wel als ik vrij ben. Ach tis niet anders, hoort er wel een beetje bij.

mogguh! Ik val ook in slaap als ik m'n bed zie en slaap tot de volgende ochtend. Ik laat me ook nergens door uit m'n slaap houden. Problemen lossen niet beter op als ik uit m'n slaap ben. Eerder slechter denk ik :D
En als je gaat slapen moet je gewoon aan iets leuks gaan denken, dan gaat het slapen vanzelf!

Komt er ook nog bij dat een slaapkamer m.i. hoofdzakelijk dient om te slapen.
Dingen als lezen en TV kijken, doe ik bewust nooit vanuit bed.
En zo associeer je ook - onbewust - je bed niet als iets waar je wakker in ligt.

Nee slapen doe ik in bed... tv kijken enzo beneden.. Maar vannacht ging het redelijk, 1 x wakker.. even wc, wat drinken en sliep daarna redelijk snel wel weer.. Maar gisteren ook een groot deel van mijn werk afgekregen, en de wc is bijna klaar.. dus dat is ook wel fijn.

Alleen die hoofdpijn is echt killing! de dokter heeft me geadviseerd te stoppen met paracetamol, saridon etc... omdat ik er zoveel van innam, kan het goed zijn dat dit de hoofdpijn in stand houdt. Maargoed, hopen dat dit wel weer afneemt want continu een man met een hamer in je hoofd terwijl je moet werken/koken/Lize verzorgen etc.. is echt niet tof.

British Racing Green zei:
Komt er ook nog bij dat een slaapkamer m.i. hoofdzakelijk dient om te slapen.
Dingen als lezen en TV kijken, doe ik bewust nooit vanuit bed.
En zo associeer je ook - onbewust - je bed niet als iets waar je wakker in ligt.
Dit werd pas ook benoemd in een tv-programma over slaapproblemen. Inderdaad een belangrijk aspect!

Ik heb mijn telefoon wel naast mijn bed liggen (als wekker), maar kijk er bewust niet meer op nadat ik ben gaan liggen. Eigenlijk moet je de laatste 2 uur voor je gaat slapen al geen schermen meer bekijken (tv, pc, telefoon, tablet), maar dat is wel lastig. Kan me wel voorstellen dat je dan echt véél beter slaapt.

@ Rob, ook vanuit mijn kant mijn medeleven. Ondanks dat je oma er zelf vrede mee had komt het toch altijd onverwacht en vooral ongewenst, dat heb ik ook bij mijn opa mogen ervaren ook die was geestelijk nog 100% maar lichamelijk gewoon op.

Ik val ook in slaap als ik m'n bed zie en slaap tot de volgende ochtend. Ik laat me ook nergens door uit m'n slaap houden.

Yep, hier net zo. Het komt zelden voor dat ik lang wakker lig of wakker wordt 's nachts.

Ik heb mijn telefoon wel naast mijn bed liggen (als wekker), maar kijk er bewust niet meer op nadat ik ben gaan liggen. Eigenlijk moet je de laatste 2 uur voor je gaat slapen al geen schermen meer bekijken (tv, pc, telefoon, tablet), maar dat is wel lastig.

In mijn nieuwe huis moet ik de tv nog ophangen in de slaapkamer, ik vind dat altijd wel ontspannend. Nog even zappen om te kijken of er wat op tv is, vaak even RTL Late Night oid als het interessant is. Ik merk dan niet dat ik slecht in slaap kom, ik draai mij om en slaap gelijk. Enige nadeel is wel dat ik daardoor soms te laat ga slapen omdat er nog iets interessants op is.
Telefoon ligt ook altijd naast mijn bed, als wekker en sinds een maandje of twee gebruik ik Sleep Cycle welke de kwaliteit van je slaap meet. Ook check ik voor het slapen gaan nog wel even de social media en fora e.d.

Ik ken het niet anders. Ik zou het raar vinden om na het tandenpoetsen te gaan liggen, licht uit en m'n ogen dicht te doen. Ik besef me nu, afgaande op berichten van Jimmy bijvoorbeeld, ook wel dat ik waarschijnlijk mijn handen dicht mag knijpen wat dat betreft want te weinig goede slaap is echt killing.

Hopelijk lost het probleem zich vlot op Jimmy (y)

Thanks Richard... en na het tandenpoetsen ga ik niet gelijk slapen, ik lig niet alleen in bed dat zou ook ongezellig zijn. (no quotes please)

en sinds een maandje of twee gebruik ik Sleep Cycle welke de kwaliteit van je slaap meet
Ik had toch het gevoel dat ik door zoiets wel slechter ging slapen, een telefoon die echt naast je op het matras ligt.

Corsa-20SEH zei:
Thanks Richard... en na het tandenpoetsen ga ik niet gelijk slapen, ik lig niet alleen in bed dat zou ook ongezellig zijn. (no quotes please)

Ah ja, maar dat is bij mij wel het geval natuurlijk ;)

Barri zei:
en sinds een maandje of twee gebruik ik Sleep Cycle welke de kwaliteit van je slaap meet
Ik had toch het gevoel dat ik door zoiets wel slechter ging slapen, een telefoon die echt naast je op het matras ligt.

Ik heb hem ook niet in bed liggen hoor, ligt gewoon op mijn nachtkastje.
Hij meet de kwaliteit van slapen a.h.v. geluiden en wekt je op het moment dat je het minst diep slaap in het half uur voordat je wekker gaat.
Je zet bijv. je wekker op 7.00 en de app wekt je dan rustig tussen 6.30 en 7.00. Soms is dat dus 6.30 als je al bijna wakker bent uit jezelf, soms 6.45 en soms ook pas om 7.00. Ik vind het wel prettig wakker worden eigenlijk.

Daarnaast is het gewoon geinig om te zien om de kwaliteit van je nachtrust te zien met een grafiek en statistieken over een langere periode bij te houden. :)

Ja, dan probeer ik die ook eens. Ik had zoiets vergelijkbaars, maar die moest je bijna naast je hoofd leggen. Niet heel fijn.

Alleen zal ik bij mij gestoord worden door M en door de kat :)

Hij meet de kwaliteit van slapen a.h.v. geluiden en wekt je op het moment dat je het minst diep slaap in het half uur voordat je wekker gaat.
Je zet bijv. je wekker op 7.00 en de app wekt je dan rustig tussen 6.30 en 7.00. Soms is dat dus 6.30 als je al bijna wakker bent uit jezelf, soms 6.45 en soms ook pas om 7.00. Ik vind het wel prettig wakker worden eigenlijk.
Enerzijds idd. wel geinig aangezien die telefoon natuurlijk nooit echt kan weten hoe je slaapt. Ik ben dan ook benieuwd waar die app werkelijk zijn bron weg haalt (op welk geluid richt het zich). Lijkt me overigens niet fijn als ik een half uur voor "wektijd" wordt wakker gemaakt. Loop je daar 's ochtends een half uur in huis te zwalken voordat je naar het werk kunt.
Denk dat ik dan snel het idee heb van "ik had nog een half uur kunnen liggen".

Download de app eens en lees de informatie. Hij registreert je manier van ademhalen, draaien tijdens je slaap etc. snurken bijvoorbeeld negeert ie en ook geluiden van een eventueel bedpartner naar het schijnt.

Het is natuurlijk geen exacte wetenschap, ik vind het wel geinig en merk dat ik soms net iets fijner wakker wordt en de score van mijn slaap na een nacht klopt ook aardig met mijn gevoel.

Overigens zet ik de app zo dat ik, als ik om 7u de wekker wil zetten, de app mij kan wekken tussen 6.45 en 7.15. Als je je ochtend dus heel strak plant heb je of iets meer tijd of moet je je nog iets meer haasten. Bij mij betekend het vooral iets korter/langer Facebook checken op m'n telefoon in bed :)

Ga hem zeker eens proberen richard. Ben er wel benieuwd naar.

Las dat Opel eindelijk weer eens op nr. 1 staat in de verkoopstatistieken.
En dan wetende dat de astra nog op stoom moet komen, ziet er positief voor ze uit 👍🏼

Ruud jij bent elke dag op hetzelfde moment op het werk begrijp ik? Lijkt me niets, mijn werkdag begint als ik binnen ben, normaal gesproken ergens tussen 8 en 9. Maar dat is mede afhankelijk van het verdere programma van de week en mijn afspraken. En hoe ik me 's ochtends voel als de wekker gaat, zeker midden in de winter heb ik wat meer tijd nodig om eruit te komen. Daarom klinkt de app als erg interessant! Hij gaat alleen helaas niet helemaal lekker op met twee mensen in hetzelfde bed, los van wiens geluiden hij oppikt zijn we vast nooit samen in dezelfde cyclus. Toch maar eens proberen!

@Jimmy: ik herken je 'probleem' maar ik weet dat het bij mij te wijten is aan mijn diabetes. Zodra mijn bloedsuikerwaarde te laag wordt, begin ik heel licht te slapen en te malen over allerlei pietluttige dingen die er helemaal niet toe doen.
Je zou kunnen checken of het bij jou ook werkt als je 1 tabletje dextro neemt zodra je wakker wordt. Of, nog beter, voor het slapen gaan iets eten wat ze tegenwoordig 'langzame energie' noemen. Dus een plak roggebrood of zoiets.

@Jazz: nu gaf je 2x een Vectra SW als voorbeeld, terwijl het ging om de kleuren.
Kan ik eruit opmaken dat je neigt naar de Vectra SW?

@slaapapp: ik heb ooit een tijd Wakeapp gebruikt. Het meest relaxte daarvan vond ik dat je echt heeeeel rustig gewekt wordt 's ochtends. Precies op het juiste moment in het juiste tempo (y)
De app neemt ook je rumoerigste momenten op, bijv als je snurkt of knarssetand. Dat laatste heeft bij mij m'n ogen geopend, ben toen gelijk bij de tandarts geweest voor een anti-knarssetandbitje.. (y)

Mogguh!

Wel bijzonder dat we in deze tijd apps nodig hebben voor onze slaap..;) Waar gaat dat heen?
Ben er overigens wel benieuwd naar of het echt werkt.

Ruud jij bent elke dag op hetzelfde moment op het werk begrijp ik? Lijkt me niets, mijn werkdag begint als ik binnen ben, normaal gesproken ergens tussen 8 en 9. Maar dat is mede afhankelijk van het verdere programma van de week en mijn afspraken. En hoe ik me 's ochtends voel als de wekker gaat, zeker midden in de winter heb ik wat meer tijd nodig om eruit te komen. Daarom klinkt de app als erg interessant! Hij gaat alleen helaas niet helemaal lekker op met twee mensen in hetzelfde bed, los van wiens geluiden hij oppikt zijn we vast nooit samen in dezelfde cyclus. Toch maar eens proberen!

Ik ben ook elke dag rond zeven uur op het werk. Waarom? Domweg om de drukte in de stad voor te zijn en omdat mijn vriend ook vaak vroeg moet beginnen. Vind het zonde van de tijd om s ochtends in de rij te staan. De discipline om dan ook om vier uur naar huis te gaan lukt echter niet. Mede door de drukte werk ik daardoor per week ook vaak veel meer.
Maar dat is het huidig ritme..als de omstandigheden veranderen zal de starttijd op het werk ook veranderen.

Mogguh,

Ik snurk.. en nu ik enorm verkouden ben snurk ik nog harder.. Dat is ook vervelend voor mijn wederhelft.. :(. Maar afgelopen nacht heb ik goed geslapen, alleen 2 keer wakker geworden door Lize maar verder gelijk weer in slaap gevallen (y).

WC is bijna klaar.. dit weekend laatste touch en dan zal ik een fotoke posten :)

@ Rob, 07.00 al op het werk.. pfoeh, dan ben ik net een 1e luier aan het verschonen :) Ik begin altijd tussen 8 en 8.30.. dat is prima.

Mogguh!
Project Laguna coupé is afgeblazen (nochtans was die ene Monaco GP in de buurt net 2.000 EUR in prijs gezakt).
Hebben er - in het wild - twee zwarte gezien; die zijn echt dik, zeker met een beige lederen interieur.
Heb ook een witte gespot, maar eigenlijk valt die tegen door zijn onopvallendheid.
H. zou zo'n Laguna best zien zitten mocht ze nu aan iets anders toe zijn, maar eigenlijk wil ze op dit ogenblik gewoon nog niet scheiden van haar azuurblauwe "Luigi" met amper 50.000 km op de teller en die haar als gegoten zit.

Mogguh ! Ben eigenlijk vrij verbaasd dat Rob naast zijn aanstaande vrouw ook een vriend blijkt hebben grinning smiley

Ik ook!! ..krijg je met die autocorrectie op je foon.

Doordeweeks Rob..in het weekend Robientje...:)

Hebben er - in het wild - twee zwarte gezien; die zijn echt dik, zeker met een beige lederen interieur.
Heb ook een witte gespot, maar eigenlijk valt die tegen door zijn onopvallendheid.

Zal ik je eerlijk vertellen dat ik nog nooit een Laguna Coupe in real life heb gezien? Ik kan me de twijfel van H. best voorstellen..van een rugzakkie maar een xl-sporttas..

Mogguh!

Ik heb mijn telefoon gewoon naast m'n bed liggen op de 'niet storen'-functie. Handige wekker (y)

Thanks Richard... en na het tandenpoetsen ga ik niet gelijk slapen,
Ik wel :p

Ruud jij bent elke dag op hetzelfde moment op het werk begrijp ik? Lijkt me niets,
Kantoorbaan...dus ik begin elke dag rond half 9 en stop om 17.00 uur. Inderdaad erg saai, maar ja: werk is werk.

Mogguh ! Ben eigenlijk vrij verbaasd dat Rob naast zijn aanstaande vrouw ook een vriend blijkt hebben grinning smiley
Och, zo gek is dat toch niet? Ik heb naast mijn vrouw nog een vriendin... :)

Mogguh!

Heb uiteraard de app gedownload zoals Richard adviseerde.
Wektijd netjes op 30 min ingesteld, fijn wekmelodietje gekozen en phone neergelegd zoals aangegeven.
Vanochtend werdt ik netjes met een fijn melodietje gewerkt, dus vol verwachting kijk ik naar de wekker.....6.30uur, dat was de uiterlijke tijd.
Kijk ik naar de phone, geeft ie aan dat hij via de microfoon niet voldoende geluid op neemt.
Zou dat te maken hebben met de ramen die open staan en met het regelmatige verkeer wat langs rijdt??

Vandaag dus nog maar eens proberen met phone naast t kussen. Ben wel benieuwd naar de resultaten :)

@ Werktijden: Jeps, ben bijna standaard om 6.10 uit bed. Als ik naar de locatie in mijn woonplaats ga ben ik dan een 20 min eerder op het werk.
Maar kwa wektijden is het bijna altijd vast.

Deze avond de Tourer achtergelaten aan de Honda-garage.
Morgen komen de dikke velgen met zomerbanden er weer onder en krijgt hij zijn 100.000 km-beurt.
Dus nu op stap met een nagelnieuwe (11.000 km) benzine Civic.
Wat is dat toch een schitterende wagen om mee te rijden (zelfs al ziet hij er niet uit).

Mogguh,

Pff, vanochtend een half uur te laat op 't werk.
De "awake app" heeft wederom geen geluid kunnen meten en heeft waarschijnlijk gedacht dat ik in het hiernamaals was en het dus toch geen zin zou hebben mij te wekken. :(

Dus een uur later uit bed als normaal. Dus toen haasten en vliegen, werkt echt lekker ontspannend die app:)
Had de telefoon dit keer zelfs naast het kussen gelegd....dus wel vreemd dat hij geen geluid registreert.

@ Peter: Denk dat je het juist verwoord. Een fijne auto om mee te rijden maar een gedrocht om te zien.
Ik snap zo langzamerhand ook echt niet wat Honda nog wil in europa. Hun designtaal spreekt maar weinig mensen aan....ze lopen kwa modellen niet mee met de massa. Wat willen ze dan nog....

Mogguh.. Ik heb ook goed geslapen, wel 2 keer wakker voor Lize maar dat vind ik niet erg :) Viel zo weer in slaap :D

Vanavond de tegels in de wc voegen, en dan zaterdag het vloertje erin, zondag afvoegen en de wc hangen :D

Helpt het praten erover al Jimmy? Fijn dat je nu weer een paar goede nachten hebt, maar niet te vroeg juichen ;)

@Ruud: dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Wel lekker een beetje uitgeslapen dus :p

Gisteren een dagje stembureau, dat werk heb ik veel te laat ontdekt. Reuze gezellig met al die mensen die even langs komen en waarvan er de nodige om een praatje verlegen zitten. Anderen moeten iets inhoudelijks te mopperen hebben of over de tekst op het stembiljet, dat nemen we dan maar ter kennisgeving aan. Eén mevrouw kwam met een groot pak koeken aan rond koffietijd. Mijn ambitie is om iedereen die z'n stem komt brengen met een glimlach weer te laten vertrekken en volgens mij is dat in veruit de meeste gevallen gelukt. Persoonlijk vind ik het een referendum van niets en was het al gedoemd om tot flinke ontevredenheid te leiden ongeacht de uitslag. Desondanks ben ik wel erg benieuwd naar wat er de komende periode mee gaat gebeuren.

Tenslotte bericht gekregen dat we volgend weekend onze nieuwe auto kunnen ophalen :) En vanavond ga ik met een kennis kinderzitjes passen, mocht dat een beetje succesvol uitvallen kon het maar zo eens zijn dat we de citroën al verkocht hebben!

Ruud, heel dom misschien maar heb je de app wel toestemming gegeven om je microfoon te gebruiken? :D
Als ik de app namelijk aan zet en zo stil mogelijk probeer te zijn dan nog zie ik de lijn in beeld, die aangeeft of hij geluid registreert, bewegen.

@ Peter, het interieur en exterieur van de Civic moet je van houden. Ik blijf het opvallende verschijningen vinden, waarschijnlijk ook omdat je ze niet zo vaak ziet.
Qua rijden gok ik dat ze best wel eens bij de beste in hun klasse zouden kunnen horen, er vanuit gaande dat er vast wel een vleugje Type-R bloed in zit.

@ Frank: Knap dat je er met die missie zit, laat wel zien dat je positief in het leven staat!
Ik ben zelf niet wezen stemmen, normaal ben ik altijd van mening dat je je stemrecht moet gebruiken en ben ik ook een fanatiek stemmer.
Echter heb ik me er dit keer totaal niet in verdiept, voelt het aan als een "ver van mijn bed show" en nadat er dit weekend een kop koffie over mijn stembiljet viel was de keuze snel gemaakt om hem in de vuilnisbak te kieperen.

Ik stoor me er vooral aan dat dit referendum meer lijkt op een statement. Een statement wat ons 40 miljoen euro kost, oftewel bijna € 3,- per persoon van de Nederlandse bevolking. Volgens mij hadden we met dat geld heel wat nuttigers kunnen doen.

Mooi bericht over de Corsa.....en wellicht ook de C4. :)(y)

@ Richard: Haha, ik heb hem wel toestemming gegeven. Voor morgen zet ik ook de iphone wekker als backup en probeer het nu eens met die bewegingssensor.

@ Frank, leuk zeg.. Had je al een foto van d eCorsa laten zien of heb ik die gemist?

kinderstoeltjes in de C4 lijkt me geen probleem, in de 1 serie past het ook.. en dat is op de achterbank alles behalve een ruime auto :)

erover praten helpt wel, ook heb ik @ work aangegeven dat het "to much" is momenteel en dat ik een deel vooruitschuif. Daarbij ga ik enkele events niet werken maar lat ik ons alleen aanwezig zijn middels promomeiden en visueel aanwezig zijn. Dat moet ook wel weer enige rust geven.

Slapen / wakker worden. Ik heb een Philips wake-up Light. Moet zeggen dat werkt echt super goed. Half uur voor je wekker staat gaat lampje aan en gaat heel langzaam steeds wat feller branden. Hierdoor wordt je rustig aan vanzelf wakker. Dus niet keihard door een piep of muziekje maar heel relaxed. Echt een aanrader !

Goed om te lezen dat er gelijk al wat verbetering in lijkt te zitten Jimmy! (y)
Hopelijk valt het achteraf gezien allemaal mee en ben je met wat kleine aanpassingen in je ritme/werkzaamheden snel weer topfit.

@ Frank, gaat het uiteindelijk dan ook nog een deal "met gesloten beurs" worden?
Kan me voorstellen dat je de Corsa niet voor de hoofdprijs hoeft over te nemen en dat de C4 ook niet voor de hoofdprijs weg gaat.

@ Referendum, ik ben opzich wel voor. Het is een land met enorm veel potentie, veel kennis, het land heeft enorm veel te bieden en het belangrijkste, de jongere bevolking is enorm gretig om te willen werken en leren.

Overigens heb ik niet gestemd, dat heb ik nog nooit gedaan :rolleyes:

Total Loss zei:
Slapen / wakker worden. Ik heb een Philips wake-up Light. Moet zeggen dat werkt echt super goed. Half uur voor je wekker staat gaat lampje aan en gaat heel langzaam steeds wat feller branden. Hierdoor wordt je rustig aan vanzelf wakker. Dus niet keihard door een piep of muziekje maar heel relaxed. Echt een aanrader !

Heb ik ook overwogen. Fijna aan de iphone is dat ik mijn wekker kan zetten wanneer ik maar wil, iphone heb ik bij de hand. Tevens is het enkel een schuifje zetten welke tijd je gewekt wilt worden gezien je verschillende tijden kunt instellen.
Bij zo'n wake-up light moet je handmatig steeds de tijd instellen. En neem je dan één met connector voor een Iphone, dan verandert Apple na 4 jaar de connector weer.

Ja ok maar geloof me als ik zeg dat het prettig wakker worden is. Vaak wordt je uit jezelf een paar minuten voor de wekker uiteindelijk afgaat wakker. Puur omdat het lijkt alsof de zon is opgekomen.

Mogguh!
Ik heb ook een wake-up-light, maar gebruik die nooit. Heb 's nachts mijn ogen dicht, dus zelfs toen we nog geen gordijnen hadden werd ik echt niet vanzelf wakker :D

B-Real zei:
@ Frank, gaat het uiteindelijk dan ook nog een deal "met gesloten beurs" worden?
Kan me voorstellen dat je de Corsa niet voor de hoofdprijs hoeft over te nemen en dat de C4 ook niet voor de hoofdprijs weg gaat.

Nee joh, een afgeladen corsa van 5 jaar oud met 65k of een reguliere c4 van 10 jaar oud met 165k verschillen wel iets in waarde ;) het bedrag dat erbij moet lijkt niet gek, maar ook even afwachten onder welke voorwaarden we vanavond wel of niet akkoord gaan. Ik heb hem een andere prijs gegeven dan ik als vraagprijs zou hanteren en dat ook eerlijk verteld. Ik heb hem ook verteld dat dat het is, maar als wisselgeld zou ik bijvoorbeeld kunnen zorgen voor een fatsoenlijke set zomerbanden (er zijn er 2 af, heb een aanbod liggen voor €75,- incl monteren voor 2 goede tweedehandse) of een oliebeurt.

Overigens heb ik nog geen foto's van de corsa laten zien, hele eenvoudige reden: die heb ik nog niet. Goed dat je erover begint Jimmy, ik wil nog even het kenteken achterhalen om de verzekering te kunnen regelen dit weekend.

Astra F zei:
En neem je dan één met connector voor een Iphone, dan verandert Apple na 4 jaar de connector weer.

Euhm... de ontvangende kant zal toch wel zeker een usb-poort in zitten en het kabeltje krijg je bij de telefoon?

Zo, wat een dag!
Heb ongeveer de hele dag met mijn ogen dicht gelegen, af en toe het toilet bevuilen en een schaaltje vol kuchen.

Pfff, ff door de zure appel heen bijten :eek:

@ Fer: bterschap!!

@Frank: je houdt de spanning er dus nog ff in.

@ vectra GTS: zow, wat is een bobine duur zeg:eek:
Kost zo'n ding ff 225 euro. Dan storing zoeken en btw erbij is een rekening van 302 euro.
Tsjah, aftikken en hopen dat ie zich nu ff koest houdt die auto :)

Oei, beterschap Fer!!

Ik zit een beetje autootjes te kijken. Heb het idee van een autootje erbij al aan de kant gezet, en een mk1 cabrio zeker, maar nu kom ik er eentje tegen die bij Rob in de buurt staat. Een speciale uitvoering, nog helemaal origineel, en voor een schappelijke prijs:
<https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/f_particulier_zakelijk-particulier/page/17/golf1-cabrio-ettienne-aigner-156580740.html>

Ehm, ik zie dat als een pluspunt. Alles wat al vervangen is hoeft de volgende eigenaar niet te vervangen :)

Oei Fer, daar helpt een wakelight of een slimme app niet echt meer bij. Beterschap!

Wij hebben de auto verkocht :) de stoeltjes waren verrassend groot en de koper is erg lang, het had dus wel wat verstel en schuifwerk nodig om voor hem een comfortabele positie te vinden en ook de zekerheid dat de benen van de kinderen gewoon mee konden. Hij heeft net een nieuwe baan, dus het kan zijn dat Joost binnenkort een bekende auto op de parkeerplaats op z'n werk tegenkomt :)

@Barri: mooi ding! Je weet van geen ophouden he ;)

Terug
Bovenaan