@ Rob, ook vanuit mijn kant mijn medeleven. Ondanks dat je oma er zelf vrede mee had komt het toch altijd onverwacht en vooral ongewenst, dat heb ik ook bij mijn opa mogen ervaren ook die was geestelijk nog 100% maar lichamelijk gewoon op.
Ik val ook in slaap als ik m'n bed zie en slaap tot de volgende ochtend. Ik laat me ook nergens door uit m'n slaap houden.
Yep, hier net zo. Het komt zelden voor dat ik lang wakker lig of wakker wordt 's nachts.
Ik heb mijn telefoon wel naast mijn bed liggen (als wekker), maar kijk er bewust niet meer op nadat ik ben gaan liggen. Eigenlijk moet je de laatste 2 uur voor je gaat slapen al geen schermen meer bekijken (tv, pc, telefoon, tablet), maar dat is wel lastig.
In mijn nieuwe huis moet ik de tv nog ophangen in de slaapkamer, ik vind dat altijd wel ontspannend. Nog even zappen om te kijken of er wat op tv is, vaak even RTL Late Night oid als het interessant is. Ik merk dan niet dat ik slecht in slaap kom, ik draai mij om en slaap gelijk. Enige nadeel is wel dat ik daardoor soms te laat ga slapen omdat er nog iets interessants op is.
Telefoon ligt ook altijd naast mijn bed, als wekker en sinds een maandje of twee gebruik ik Sleep Cycle welke de kwaliteit van je slaap meet. Ook check ik voor het slapen gaan nog wel even de social media en fora e.d.
Ik ken het niet anders. Ik zou het raar vinden om na het tandenpoetsen te gaan liggen, licht uit en m'n ogen dicht te doen. Ik besef me nu, afgaande op berichten van Jimmy bijvoorbeeld, ook wel dat ik waarschijnlijk mijn handen dicht mag knijpen wat dat betreft want te weinig goede slaap is echt killing.
Hopelijk lost het probleem zich vlot op Jimmy