Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vervaldatum APK 05-06-2016
Datum eerste toelating 08-03-2006
Datum tenaamstelling 26-03-2012
Tijdstip tenaamstelling 21:14
Datum eerste afgifte Nederland 26-03-2012
Total Loss zei:@Jos Als ik moet assisteren met schatten moet je het ff zeggen !
Moderator
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met eennrobotstofzuiger. Het toch altijd het idee dat ze niet tegen de gewone stofzuigers opkunnen. Daarnaast moet je toch nog een stofzuiger hebben voor de kleine ruimten waar het apparaatje niet komt (hal/gang/berging/toilet/douche).
en Joost zou vallen over het infodisplay bovenin de middenconsole die verdacht veel lijkt op hetgeen ook al in onze Fjes zat. Alleen het lettertype lijkt gewijzigd nut smiley
Kookplaat: wij hebben gas, maar M wil graag keramisch of inductie (dat laatste schijnt toch wel te kunnen icm een pacemaker terwijl we eerst dachten van niet). Zit daarbij nog wat verschil tussen merken of uitvoeringen?
Moderator
Elektra: we hebben pas een nieuwe meterkast en ik heb al een loze leiding van de meterkast naar de keuken gelegd, zodat we zo'n dubbele groep erbij kunnen prikken voor een kookplaat.
Ook gisteren bij de Praxis een starterskit + uitbreiding van de Philips Hue gekocht. Bridge, 3 lampen en een dimmer. Was met 25% korting, dus dat scheelt weer mooi.
Moderator
Precies. Zo'n B-segmenter is groot zat. Op lange afstanden merkte ik dat het comfort van een C-segmenter beter is, maarja, dat vergelijk moet je ook niet te vaak maken@ Frank: Gefeliciteerd! Ons bevalt een 'kleinere auto' prima na de Astra. Moet wel zeggen dat ik er wel een auto met wat meer PK bij zou willen hebben
Dat laatste is inderdaad heel fijn. Sja, en ik sta zelf weinig in de keuken dus ik heb er minder over te zeggen hè@ Barri: Ik hoor alleen van mensen met een kookplaat anders dan gas, dat ze terugwillen. Maar of ze dan inductie of keramisch hebben: geen idee... is ook nog iets met bruikbaarheid van pannen zoals Joost ook al aangeeft.
Maar zo'n platte plaat is wel weer makkelijker schoon te houden...
B-Real zei:Daarna maar een poging gedaan om mijn belastingaangifte te doen en dat lukte ook al niet. Het aangifte programma houdt geen rekening met huizen waarvan begin 2016 de overdracht is gedaan maar waarvan alle kosten in 2015 hebben plaatsgevonden. Vanavond dus maar eens bellen hoe dat op te lossen is. Had me stiekem wel verheugd op een leuke teruggave en aangezien alles nu nog vers in het geheugen zit heb ik ook weinig zin om het bij de aangifte van volgend jaar mee te nemen.
Moderator
Moderator
Ah, dat natuurlijk. Die link had ik even niet gelegd. 5 jaar alweer, pff.Zeker ook na datgene wat er bij jullie destijds is gebeurd.
B-Real zei:@Jos, gaaf zo'n Corsa!
Niet bang dat een Corsa te klein is? Een Astra is net even iets meer auto natuurlijk.
B-Real zei:Overigens heeft Marc jarenlang in de autoschade gezeten, dus die kan je vast nog wel ergens bij helpen, vandaar zijn reactie![]()