Mogguh,
Hier al een tijdje niets gepost, maar lees nog bijna dagelijks mee. Veel ontwikkelingen hier, van nieuwe auto's tot verbouwingen tot etc..
@Jim,
Goed bezig, knap dat je het allemaal ook zelf doet! Moet zeggen dat ik zelf ook wel redelijk handig ben, mede doordat m'n ouders het vorige huis volledig zelf hebben verbouwd, maar aan tegelen zou ik zelf nog niet zo snel beginnen. Succes met de badkamer!
@Peter,
Bijzondere keuze die Qubo, maar voor dat geld ook wel weer begrijpelijk. Zie dat die dingen hier in NL, mede door de BPM, ver boven de 20K zitten

. Kleurtje is wel leuk trouwens!
@Jazz,
Gefeliciteerd met de nieuwe auto, kleur staat 'm erg goed! Heb overigens je topic's altijd met veel plezier gelezen, dus ben benieuwd of er nog wat gaat veranderen.
@tandarts,
Ik had er ook altijd een hekel aan. Mede daardoor (en wat laksheid) best lang niet geweest. Maar een paar maanden geleden toch maar eens actie ondernomen en hier in Groningen een tandarts gezocht. Controle was verder helemaal prima, nam ook de tijd om uit te leggen wat ie aan het doen was en wat op de foto's stond enz. En ook nog eens optijd
@Astra K,
Heb 'm ondertussen al behoorlijk vaak zien rijden. Maar de kleuren, nee, daar word ik niet echt blij van.. Rood is tot nu toe de enige kleur waarvan ik denk, dat staat 'm echt goed. Zwart is echt enorm saai. De SW moet ik nog eens zien, maar vooralsnog zou ik die chromenrand op de D-stijl echt een no-go vinden.
De nieuwe Megane alleen maar één keer bij een dealer zien staan, nog niet op de weg. Maar waar ik vond dat Renault echt heel goed bezig was qua design vind ik inderdaad ook de verlichting op de Megane en Talisman een beetje doorgeslagen.
Franklinn zei:
@martijn: geen idee of je al zover bent, maar we kwamen net traineeships bij Rijkswaterstaat tegen. Iets voor jou?
Ik had bijna zover kunnen zijn. Helaas door een interne miscommunicatie bij mijn potentiële afstudeerlocatie had ik op het laatste moment per 1 februari geen plek meer. School hanteert twee afstudeer-startdata, ~1 februari en ~1 september. Kon hoog en laag springen, boos worden, maar uiteindelijk mag ik nog steeds niet eerder dan 1 september beginnen.
Overigens lijkt me een traineeship bij RWS echt reuze interessant en leerzaam! Maar helaas is het nu nog even niet zo ver.
Overigens gefeliciteerd met de Corsa! Samen met de Punto vind ik dat toch wel de fijnste auto's uit dat segment, dieseltje is ook lekker fel. De stoelen vond ik altijd wat minder, maar die schijnen in de Cosmo wel weer beter te zijn.
Thuis bevalt de Megane overigens nog prima, teller nadert de 200K alweer, inmiddels ~197. Afgelopen winter kreeg de accu het wat moeilijk, dus die vervangen. Maar twee weken daarna begon de motor ineens in te houden op de meest vreemde momenten, heel kort, met een vreemd geluid erbij. Dan gaan er alweer allemaal dure reparaties door je hoofd. Maar uiteindelijk met een diesel additief en even flink doortrappen is het probleem weer verholpen.
Wel pa maar even verteld dat ie niet zo z'n best moet doen om weer 1:24 te halen, maar om toch het gas wat dieper in te trappen.