Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Franklinn zei:B-Real zei:@ Frank, gaat het uiteindelijk dan ook nog een deal "met gesloten beurs" worden?
Kan me voorstellen dat je de Corsa niet voor de hoofdprijs hoeft over te nemen en dat de C4 ook niet voor de hoofdprijs weg gaat.
Nee joh, een afgeladen corsa van 5 jaar oud met 65k of een reguliere c4 van 10 jaar oud met 165k verschillen wel iets in waardehet bedrag dat erbij moet lijkt niet gek, maar ook even afwachten onder welke voorwaarden we vanavond wel of niet akkoord gaan. Ik heb hem een andere prijs gegeven dan ik als vraagprijs zou hanteren en dat ook eerlijk verteld. Ik heb hem ook verteld dat dat het is, maar als wisselgeld zou ik bijvoorbeeld kunnen zorgen voor een fatsoenlijke set zomerbanden (er zijn er 2 af, heb een aanbod liggen voor €75,- incl monteren voor 2 goede tweedehandse) of een oliebeurt.
Overigens heb ik nog geen foto's van de corsa laten zien, hele eenvoudige reden: die heb ik nog niet. Goed dat je erover begint Jimmy, ik wil nog even het kenteken achterhalen om de verzekering te kunnen regelen dit weekend.
Barri zei:Gelukkig, mijn ziekte wordt herkend![]()
Moderator
Total Loss zei:Barri zei:Gelukkig, mijn ziekte wordt herkend![]()
Tis alleen zo jammer dat het medicijn niet vergoed wordt door de ziektekostenverzekering.
Moderator
Gaaf! Heb toen met een AW test meegedaan met zo'n Corsa. Fijne auto zeg!Onze corsa is een facelift model, donkergrijs in Cosmo uitvoering met AFL en originele navigatie.
ruud zei:@ Barri: Leuk, een cabrio erbij in de club. Snel geteld zijn we dan met 4?? (Peter, Frank, ik, Barry) of doe ik nu iemand tekort?
Anders maken we er straks het opel-klapdak topic van grinning smiley
Lijkt me ontzettend leuk! Ergens gezellig terrasje pakken oid.Binnenkort cabrio meeting? Vaste daken zijn ook welkom smiling smiley
Lijkt me wel een keer leuk inderdaad, al heb ik er momenteel geen tijd voor. Eind mei of begin Juni zou ik er wel voor in zijn.Binnenkort cabrio meeting?
rjthefrisian zei:Fraaie auto jazz! De kleur komt mij heel bekend voor en is schoon met het zonnetje er op echt prachtig!
Ik denk dat het een business of executive is.
Lijkt me wel een keer leuk inderdaad, al heb ik er momenteel geen tijd voor. Eind mei of begin Juni zou ik er wel voor in zijn.
Net ook nog met de Cabrio naar het werk gereden, heerlijk!!
Binnenkort cabrio meeting? Vaste daken zijn ook welkom smiling smiley
Heerlijk 20 min rondgereden en ook fijn om gewoon eens vol door de versnellingen te gaan, nouja tot aan het begin van de vierde versnelling, zonder bang te zijn voor rijbewijs. Onderweg nog een paar langzamere deelnemers ingehaald en pas in de laatste ronde werd ik ingehaald door een instructeur met twee deelnemers. Geen benul van rondetijden en dat hoeft ook niet, het was gewoon lekker om rondjes te doen. Smaakt naar meer smiling smiley
We hadden eerst ook allerlei plannen met het huis, maar dat hebben we geschrapt. Eerst de basis en dan maar even kijken hoeveel geld er over blijft!en als er nog wat over blijft voor een bed en vakantie.
Netjes hoor Jimmy, strak werk. Die achterwand is niet helemaal mijn smaak, maar smaken verschillen.Maar al met al wel 75% die ik zelf doen ja.. smiling smiley als je maar de tijd neemt, je goed bent voorbereid en rustig werkt en nadenkt. smiling smiley is dat prima te doen. Ik hoef geen muren te verplaatsen enzo.. dat scheelt
Klopt, maar als je zo'n sleuvenfrees (of zaag) huurt, doe dat dan niet bij de gewone bouwmarkt maar bij een echte verhuurder. Dan krijg je een stofzuiger mee die netjes 95% van alle stof opzuigt.Richard zei:Sleuven in de muur maken wordt ook nog leuk. Ik heb dat bij een vriend van mij gezien, wat geeft dat ongelofelijk veel stof! Je kunt werkelijk waar je hele woning schoonmaken als je klaar bent nut smiley Maar ja, leidingen in de muur is wel het mooiste natuurlijk smiling smiley
Nog steeds de plintjes niet gedaanRichard zei:@ Fer, is jullie keuken inmiddels al helemaal af?
Hotdog zei:Bij deze gaat de titel Zondagsrijders! naar alle Skoda rijders! (Sorry Ries)
Nog steeds de plintjes niet gedaan eye popping smiley
En we kwamen er achter dat de bijenwas op de vloer niet goed tegen water kan. Het laagje was is na 2 x dweilen met lauw water al bijna helemaal verdwenen.
Zitten nog in dubio of we nog een keer gaan boenen of het zo laten..
Dweilen voorlopig niet iig..
Klopt, maar als je zo'n sleuvenfrees (of zaag) huurt, doe dat dan niet bij de gewone bouwmarkt maar bij een echte verhuurder. Dan krijg je een stofzuiger mee die netjes 95% van alle stof opzuigt.
Krengen zijn wel zwaar, en het laatste stukje moet je alsnog met een boorhamer uitboren. Maar het geeft wel het beste effect.. thumbs up
Ps. Als carclean weer een kortingsdag heeft, zou je dan ff aan de bel willen trekken??