BRG
Wegverkenner
Corsa-20SEH zei:Wat voor auto is dat die je post?? geen idee.
SsangYong Tivoli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Corsa-20SEH zei:Wat voor auto is dat die je post?? geen idee.
British Racing Green zei:Corsa-20SEH zei:Wat voor auto is dat die je post?? geen idee.
SsangYong Tivoli.
Corsa-20SEH zei:British Racing Green zei:Corsa-20SEH zei:Wat voor auto is dat die je post?? geen idee.
SsangYong Tivoli.
Gezondheid..
nee laat maar![]()
De Punto begon vanochtend ineens te roken zeg. Net hier op de parkeerplaats. Blauwe rook, en het stonk ook. Niet best. Vanavond eens snel een blik op de olie en koelvloeistof werpen. Ik denk dat ie net in het regeneratieproces zat bij het oprijden van de parkeerplaats.
@ Richard: lastige overweging! Een auto die er van buiten goed uitziet en lekker rijdt, maar met een matig interieur. Of een auto met mooi in- en exterieur maar die qua rijden (vooral motorgevoel) weer iets achter blijft.
SsangYong Tivoli.
Barri zei:@Jimmy: je moet Lize haar kamer ook stofzuigen hè, dat kan ze nog niet zelf![]()
![]()
Dat groen is fout, maar daardoor juist weer leuk!
Ik hou zelf wel van een beetje apart....dus ik denk dat ik het wel leuk zou vinden.Maar zou je het zelf kiezen als je voor de keuze stond?
Sanoma zei:Ik hou zelf wel van een beetje apart....dus ik denk dat ik het wel leuk zou vinden.Maar zou je het zelf kiezen als je voor de keuze stond?
Maar ik mis in de interieurs vaak ook 'kleur'; allemaal zo zwart.
Moderator
Zou ik ook wel willen...maarja: zwarte PuntoIk voeg daar graag een beetje kleur aan toe op de weg
Daar heb ik dan weer helemaal geen last van gehad; 1 winkel voor het pak, naar de overkant gelopen voor de schoenen en binnen een half uur was ik klaarik weet van mijn zwager dat het echt lastig was om het matching te krijgen.
Eens! Toevallig zat ik onderweg zojuist nog te mijmeren over dat de kwalificatie 'zakelijk' als uiterst positief wordt gebracht bij een autotest. Ik vraag me ernstig af waarom: je wil -ook als je zakelijk onderweg bent- toch in een prettige omgeving zitten? Bovendien zitten veel mensen toch veelal alleen in de auto, dus wat betreft representatie mag 't geen verschil maken. Mogelijk leven we in sombere tijden. Ik voeg daar graag een beetje kleur aan toe op de weg grinning smiley
Moderator
Niet heel gek toch? Zij zijn eigenaar van het merk en logo, dus ze moeten wel even akkoord geven op alles waar je dat logo gebruikt.@ Jimmy, geinig dat ze daarvoor in Japan nog officieel toestemming voor moeten geven.
Moderator
Waarom? Hebben die een nóg grotere oprit dan jijzelf?Maargoed, vanavond gaat hij weer ff bij de ouders op de parking onder het doek.
Barri zei:Niet heel gek toch? Zij zijn eigenaar van het merk en logo, dus ze moeten wel even akkoord geven op alles waar je dat logo gebruikt.@ Jimmy, geinig dat ze daarvoor in Japan nog officieel toestemming voor moeten geven.
Maargoed, vanavond gaat hij weer ff bij de ouders op de parking onder het doek.
@ Rob, goed nieuws! Heb je je pak een beetje tactisch uitgezocht zodat je hem ook nog eens bij een andere gelegenheid aan kan of is het een 100% trouwpak?
Maar goed, ik ga waarschijnlijk gewoon voor een zakelijk, saai, donkergrijze burgerbak
British Racing Green zei:
@ Rob: Wel een hele opgave om zo'n kostuum samen te stellen. Ik zelf ben erg slecht in kleding shoppen, dus zou er tegenop zien.
En met de bedragen in het achterhoofd die ik betaalde voor de kleding toen mijn zus ging trouwen........zal het voor jou nog een best bedrag kosten. Maargoed, als het goed is trouw je maar 1x. En als je ziet wat een bruiloft kost zou ik niet snel op kleding bezuinigen.
rjthefrisian zei:Ik zou een 500 je ook erg leuk vinden voor de vrouw. Vooral met zo'n wit dashboardje. Prachtig. Maar die kofferbak..daar kan je helemaal niks mee...en achterin volgens mij ook niks..
B-Real zei:Barri zei:Niet heel gek toch? Zij zijn eigenaar van het merk en logo, dus ze moeten wel even akkoord geven op alles waar je dat logo gebruikt.@ Jimmy, geinig dat ze daarvoor in Japan nog officieel toestemming voor moeten geven.
Kon zijn dat de Benelux daar gewoon zelf over kon beslissen of dat het Europa breed geregeld was.
Barri zei:Waarom? Hebben die een nóg grotere oprit dan jijzelf?Maargoed, vanavond gaat hij weer ff bij de ouders op de parking onder het doek.![]()
British Racing Green zei:British Racing Green zei:
Houston, we have a problem...
Stiekem ziet ze dat best zitten![]()
Hans 1.6 TURBO zei:Auto voor de vrouw ???? !!!!
British Racing Green zei:Mogguh!
Hans 1.6 TURBO zei:Auto voor de vrouw ???? !!!!
Natuurlijk voor de vrouw... ik heb en hou mijn Mazdaatje![]()
Franklinn zei:@Jimmy: wie zijn de doelgroepen van jullie campagne? Ik kan me niet herinneren vak reclame-uitingen van jullie te zien namelijk.
Corsa-20SEH zei:In de hoofdlijn is iedereen met een auto ene potentiële klant natuurlijk. We zijn dit jaar opnieuw de strategie aan het bepalen om te zien hoe, en waar we die inzetten.
Anders is het gewoon doodzonde van de bijna 1000 euro die je eraan verspijkert....
Vreselijk niet wat iederen weer mekkert op de chroomstrip van de Astra K ST? Bij de vijfdeurs liepen alle azijnzeikers over de zwevende daklijn en dat zwarte stukje. Hoor je niemand meer over.
Nu bij de ST is die chroomstrip het doel. Ook dat ebt straks wel weer weg...
B-Real zei:@ Jimmy, inderdaad jammer dat Toyo hier niet bekender is bij het grote publiek. Ik ben sinds ik mijn Leon had ook fan en mijn broertje "zweert" er inmiddels ook bij.
Zijn jullie eigenlijk ook standaard eerste montage fabrieksaf of via een importeur in Nederland? Zoals PON bijvoorbeeld alle auto's standaard op Continentals levert (want importeur), terwijl ze op Michelins (dacht ik) uit de fabriek rollen.
Moderator
Ow? Volgens mij doen ze dat nog steeds hoor. Maar als ze die maat even niet hebben liggen gaan ze er niet op wachten, maar gaat ie gewoon door op andere merken banden.PON monteert niet alles meer om naar Conti, zijn ze mee gestopt.
Moderator
Hier eigenlijk ook op de punto! Maar 'je ziet ze wel vaak rijden hè?' is ook wel een veelgehoorde reactieHoho..ik rijd ook in een donkergrijze burgerbak maar krijg ontzettend veel complimenten op de Astra.