AsconaGT
Asfaltkampioen
mensen mogen best kritisch zijn, vragen stellen of ergens mee oneens zijn. Voor mij zijn het gewoon auto's, en de aandrijfvorm staat er voor mij los van. Of er nu een benzinemotor, dieselmotor of elektromotor in zit. 90% van de auto is gewoon overeenkomstig. Nog even los van de personen die er achter zitten. Ik heb met bepaalde merken of modellen ook helemaal niets, maar kan mij daarentegen vaak wel hun enthousiasme waarderen.
nee is er niet, is ook kritiek wat er is van 5 rijders. want de zoé had die blijkbaar wel. er zijn daardoor nu wel mensen zelf bezig een aftermarket oplossing te vinden in de vorm van een dubbele bodem voor de laadkabel. Voor mensen zonder harman kardon hebben wel wel een mooi bakje er voor overigens.
Dat is ruim zat dan! Maar waarschijnlijk geen dubbele bodem ivm de accu wat de Corsa wel heeft waardoor je de plank hoger/lager kan zetten en je er ook spullen onder kan opbergen?
nee is er niet, is ook kritiek wat er is van 5 rijders. want de zoé had die blijkbaar wel. er zijn daardoor nu wel mensen zelf bezig een aftermarket oplossing te vinden in de vorm van een dubbele bodem voor de laadkabel. Voor mensen zonder harman kardon hebben wel wel een mooi bakje er voor overigens.