Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is het ook nog zo "daar" dat degene die de rotonde verlaat voorrang heeft...... Dus vanaf de binnenbaan de buitenbaan "afsnijden" is daar de optie.. (Probleem voor veel LHD vrachtwagens, komt vanuit de dooie hoek een personenauto voor je langs vliegen, die voorrang heeft)Balen van de schade! Rotondes zijn er inderdaad enorm veel in GB, en het is elke keer weer goed uitkijken geblazen want Engelsen knallen er vaak vol gas overheen...
Ah dat is wel een goede, maar het vreemde (in onze ogen dan) hij wou dezelfde afrit nemen als wij, en dat was NIET de afrit waar hij me dus in duwde als het ware maar de volgende.Volgens mij is het ook nog zo "daar" dat degene die de rotonde verlaat voorrang heeft...... Dus vanaf de binnenbaan de buitenbaan "afsnijden" is daar de optie.. (Probleem voor veel LHD vrachtwagens, komt vanuit de dooie hoek een personenauto voor je langs vliegen, die voorrang heeft)
Dat ga ik inderdaad misschien wel doen ja, moet me er wel in verdiepen, immers is de SW mijn daily-driver.Is het een optie om je auto na herstel te taxeren met een taxatierapport? Dan wordt bij een ernstige schade de schade afgewikkeld op basis van de waarde die genoemd wordt in het taxatierapport. Een taxatierapport is 2 jaar geldig.
Het was op een rotonde, heb je daar weghelften?Peter, reed je wel op de juiste weghelft?, immer je was in Engeland en de dame had het over een buitenlandse auto……
niet te veel nadenken.Het was op een rotonde, heb je daar weghelften?
Bedankt vriend, ja die heeft nu bijna een 3 meter lange bonus-zoon. Maar nee gekheid, ja hij had het ook echt super naar de zin. Wil volgend jaar de 45 meenemen!Mooie selectie al Peter! Zit nog na te genieten. Vond het ook zo gaaf dat je pa mee was en ook zo genoot.
Bedankt! Thomas, zei me al sinds 2015 of 16 dat we eens heen moesten. Toen het vorig jaar eindelijk lukte, kon hij zelf niet mee. Maar het is denk ik het mooiste event, nou gedeeld met OMMMA, wat ik ken.Wat een heerlijk verslag!
Ah dat laatste wist ik niet. Ik had de Marina / Ital speciaal voor jou meegenomen. Er is een Ital ook in NL, wist je dat? Ik meen dat de eigenaar ooit hier ook actief is geweest. (Hij heeft smaak, want heeft ook een FSO gehad).Mooi verslag. En dan de plaatjes van de Marina station en de Ital station! Ik heb wel een zwak voor "the underdog".
De Ambassador heb ik ooit in de late jaren 80 / vroege jaren 90 zien staan in Bergen Noord-Holland, het dorp waar mijn ouders in de zomer altijd naar toe gingen.
Hubnut heeft volgens mij ooit een vergelijking gedaan tussen de Austin Princess en de Austin Ambassador.
Bedankt Ivo!Zeer leuk om allemaal te lezen en te zien! Mooie trip!
Ja klopt! Staat goed, voor jou een losse foto:Mooie striping op de groene streetwise in het midden
JA! Je zag ook onderweg "gewone" mensen echt kijken, "is dat nu een Buitenlandse Rover?". Bij de POL zijn echt veel foto's en video's gemaakt he? Dus we zijn nu echt beroemdheden he?Mooi in beeld gebracht en verwoord.
haha ja ik was wel weer het langste bezig he met wassen.
Haha 3 meter bonus zoon.Ah kijk aan! Die 45 van je vader zal ook veel bekijks trekken!
Dat gevoel van kippenvel snap ik direct. Toch een soort rijdende show en mensen zie je kijken en wijzen naar je kentekenplaat. Je ziet het ze denken en zeggen. Heel leuk!
Bedankt Gert! Leuk om te horen! Er is zoveel te zien, soms is het wat lastig dan keuzes maken.Mooi verslag weer! En je weet de bijzondere types er weer feilloos uit te pikken.
Het is geen brandnieuwe auto, registratie van deze auto's was tussen 1 maart 2025 en 31 augustus 2025. Ze rijdt dus al wel even rond. Je kunt foto's doorsturen naar redactie@autoweek.nl maar je weet ook dat we hier een concept cars & scoops onderdeel hebben op het forum? Maar als ik snel kijk zie ik daar geen topic voor de Range Rover (wel voor de RR Sport, RR Evoque en RR Velar...).Wel een prototype dus! @Roadracer , kunnen spyshots nog altijd doorgestuurd worden naar het magazine?

Wij zijn BNers in Engeland idd.JA! Je zag ook onderweg "gewone" mensen echt kijken, "is dat nu een Buitenlandse Rover?". Bij de POL zijn echt veel foto's en video's gemaakt he? Dus we zijn nu echt beroemdheden he?
Zo is dat MEID! Ze willen selfies en handtekeningen, en wulps op de motorkappen van onze Voitures liggen!Wij zijn BNers in Engeland idd.![]()