Wat leuk om te zien
@JohandeBoer , gaaf!! Ik heb dan ook weer zin om naar Polen te gaan! Naar de meetings .
Strakke Uno ook zeg! Hele mooie, ook de GAZ trouwens, in Rusland werd altijd gezegd dat een zwarte van de KGB was, ik las eens dat de Volga de duurste auto in Polen was die je kon kopen
Ook nog een botsing-update!
Ik ben bij een schadebedrijf geweest dat aan uitdeuken doet zonder spuiten die konden het wel oplossen, sterker nog ze hebben al wat lopen trekken en de deuk is al 50% minder, de finishing touch doen ze half juni, iets met drukte..
Ook kunnen zij spuiten, dus tzt gaan ze de motorkap spuiten voor me, de spiegel ga ik met mijn grote vriend doen. Ook dacht het bedrijf dat met stellen de bumper ook recht te krijgen en ze zeiden ook "als je dat zelf kunt losdraaien, dan moet je dat doen."
Toen ik vertelde dat ze het bijna totalloss wilden verklaren zei die man "het is maar goed dat ik mijn bekertje vast heb en leeg is, want anders viel die, voor die kleine schade, zo'n mooie Rover. Dat is echt onzin. Wel fijn dat het bedrag is uitbetaald, dan kun je het inderdaad beter zelf zo doen."
De SW heeft nu zijn eerste Rover kwaaltje, nouja bij mij dan (het hangende hemeltje , klokje en koppakking had de vorige eigenaar al, en ik heb bij aankoop de centrale computer al vervangen) , het slot van de passagiersdeur maakt ineens heel veel lawaai, dat is het pompje begreep ik. Helaas niet of nauwelijks nieuw te verkrijgen, dus er is een van een sloper onderweg. Wellicht dit weekend een mooi klusje om te doen.