R107: Mercedes S214 E300e / W124 230E / R107 300SL / W116 280SEL / BMW Z4 M40i G29 / Chevrolet Corvette C3 Stingray ‘73

Allen dank voor de reacties!

Leuk dat je contact heb gehad met de zoon van de eerste eigenaar. Wilde hij hem niet terug kopen? ;)

Ja, dat wilde hij zeker wel! Was ook een Benz liefhebber, had zelf een S63 AMG. Ik wil de auto niet kwijt, maar mocht dat ooit wel aan de orde zijn dan zal ik hem uiteraard informeren. Zou natuurlijk wel heel bijzonder zijn dat een auto een halve eeuw later weer terugkomt in dezelfde familie.

Laatst bewerkt:
Leuk detail is dat het EGAM dealerplaatje nog op de auto zat toen ik hem kocht, uiteraard door de tand des tijds wel wat verweerd.
g74CTQ1.jpeg

dl1ZuSN.jpeg

Het moest eraf toen de auto werd overgespoten, de gaatjes zijn toen dichtgemaakt. Heb het er daarna niet meer op geschroefd maar uiteraard bewaar ik het wel bij de auto. Het plaatje is wel weer netjes want het is strak geschuurd en opnieuw verchroomd, ik twijfel nog of ik het toch weer ga bevestigen. Dan wel met dubbelzijdig tape want ga er echt geen gaatjes voor boren in de Benz...

Mooi om erbij te houden; met een beetje dubbelzijdige tape moet het wel houden;
Ik zou in zo'n perfecte W116 ook niet gaan boren.

En die zoon vermaakt zich ook wel met z'n S63; kan jij lekker deze houden.

• Leuk
Waarderingen: R107
Dit weekend bij Kaeve in Uden geweest. 2 leuke Benzen en een Corvette. Moest gelijk aan jou collectie denken...
Prachtige collectie daar, heel divers ook. Die SLC lijkt echt een plaatje!

En deze 504 coupé is niet perfect, maar wat vind ik dit een mooi model! Voor mij het mooiste Peugeot-model aller tijden.

Die SLC viel toch best wat op aan te merken. Steenslag en een rare streep op de motorkap, een verbogen achterbumper en minstens 1 gaatje in de bestuurdersstoel. Maar daar is de prijs ook wel een beetje naar.

De Peugeot heeft dat iets erger. Maar probeert dat ook nergens te verbergen, leuke auto.

• Leuk
Waarderingen: R107
Die SLC viel toch best wat op aan te merken. Steenslag en een rare streep op de motorkap, een verbogen achterbumper en minstens 1 gaatje in de bestuurdersstoel. Maar daar is de prijs ook wel een beetje naar.

De Peugeot heeft dat iets erger. Maar probeert dat ook nergens te verbergen, leuke auto.
De foto’s laten dat niet zien, daarop ziet de SLC er smetteloos uit. Er zijn bedrijven die dat beter doen en die sowieso meer foto’s plaatsen.

Maar lijkt wel een leuk bedrijf, ik kende het nog niet. Wel een jaar of 5 geleden bij Briljant Car Center (ook in Uden) geweest, had toen bijna een (wel smetteloze) R129 gekocht. Achteraf gelukkig toch niet gedaan, later zou door onze geweldige regering worden besloten dat auto’s als deze nooit oldtimer zullen worden (vrij van wegenbelasting), dat lijkt de waarde van de R129 in NL geen goed te hebben gedaan.
2xk0X5U_d.webp

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan