Ah ik ben dus niet de enige die vrijwel constant die foutmeldingen krijgt. (waar ik die voorheen met dezelfde inlogmethodes nooit had)
Die foutmeldingen komen ook voor als je via de frontpage inlogt.
DPG, FP en Forum lijken 3 accounts te zijn.
Als je op autoweek.nl beland wordt je eerst ingelogd op je dpg account. Als dan wat misloopt krijg je die foutmelding, het maakt weinig uit of je via de FP inlogt of rechtstreeks op het forum.
Op de FP en het forum moet ik altijd apart inloggen, tenzij ik eerst op de frontpage inlog, dan wil het forum nog wel eens (niet altijd!) inloggen. Andersom (eerst forum) zal de FP nooit inloggen (en dat is ook niet nodig, want ik gebruik de frontpage niet)
De inlogmethode rechtstreeks via het forum was voorheen (in elk geval bij mij) juist degene met de minste foutmeldingen (ook voor het terug toevoegen van de headerbar) en dat is dus nu verslechterd.
Ik had het al prive gemeld aan Joost, omdat ik dacht dat het misschien een individuele fout was (en de referentie die erbij staat leid naar jou account), toen werd het ook afgeschoven als user-error.
Als er meerdere inlog-mogelijkheden zijn moeten alle inlog-mogelijkheden gelijkwaardig zijn.
Als de ene foutmelding geeft en de andere geeft andere problemen, moet je ofwel de probleem-inlogmogelijkheden uitschakelen, ofwel alle foutmeldingen serieus nemen en alle inlog mogelijkheden in orde maken
Maar in dit geval wordt een jarenlang gebruikte inlog-methode ineens eentje met foutmeldingen... En dan moeten wij de inlogmethode aanpassen? Dat is toch de omgekeerde wereld?
Ik hoop dat er nu wel wat mee gedaan wordt en ben ergens blij dat ik niet de enige ben met die foutmeldingen.