Regelmatig opnieuw moeten inloggen

Moet nog steeds elk bezoek opnieuw inloggen door op “aanmelden” te drukken. Daarna ga ik naar de homepage van Autoweek. Maar als ik dán naar het forum ga ben ik ingelogd.
Nog steeds erg omslachtig en in die zin nauwelijks een verbetering.
Het Autoweek forum ziet er nu gelijk uit als het Skoda-forum, waar ik ook regelmatig zit (ook Xenforo). Maar daar hoef ik nooit opnieuw in te loggen.

Laatst bewerkt:
Moet nog steeds elk bezoek opnieuw inloggen door op “aanmelden” te drukken. Daarna ga ik naar de homepage van Autoweek. Maar als ik dán naar het forum ga ben ik ingelogd.
Het Autoweek forum ziet er nu gelijk uit als het Skoda-forum, waar ik ook regelmatig zit (ook Xenforo). Maar daar hoef ik nooit opnieuw in te loggen.
Het inloggen is een bekend issue waar we mee bezig zijn. Dat heeft onder andere te maken met het synchroniseren van het AutoWeek.nl (frontpage) en forum profiel. Het toevoegen van de volledige forumfunctionaliteit wilden we voor laten gaan.

Ondanks de technische update wordt de sessie nog steeds beëindigd zodra je je browser sluit. Suboptimaal.

Laatst bewerkt:
Met de aanpassing van de header verwachten we dat we op korte termijn ook de inlogissues oplossen (zie de omschrijving daarvan). Ik heb trouwens net wel met Firefox (net geüpdate versie) kunnen inloggen, zonder al te grote moeite. Waar loop je op vast?
Ik had eerdere deze week even gekeken (vóór de technische update), maar inloggen met Firefox werkte wel weer. Ik durfde Firefox al jaren-/maandenlang niet te gebruiken met Autoweek, maar op de een of andere manier werkte het weer. Misschien een of andere addon die ik nu niet meer gebruik.

Edit: ook met de technische update lukt inloggen in Firefox. En heerlijk zonder reclame. Dus voortaan maar weer met Firefox.

Ik heb het vermoeden dat het plaatsen van de cookies nogal afhankelijk is van de addons en privacy-instellingen die de verschillende browsers gebruiken. Do not track, etc. Na afsluiten van de browser (Chrome, Firefox) ben je gelijk uitgelogd.

Laatst bewerkt:
Het zijn geen tracking cookies die daarvoor gebruikt worden maar functionele cookies die gewoon zijn toegestaan met alleen een melding. Zonder die cookies werkt een forum ook gewoon niet.

Maar de instellingen (op admin niveau) moeten wel juist staan.

Elaste bedoelt wellicht dat hij in zijn Firefox instellingen ingesteld heeft staan dat alle cookies bij het afsluiten van de browser verwijderd worden.

Het is nu voor het eerst dat ik van een andere site terugkom op het forum, en dat ik (blijkbaar) nog steeds ben ingelogd. Is eraan gewerkt vandaag?

Ik heb net met Firefox (Windows) ingelogd. Geen foutmelding(en). Probeer eens cookies etc te verwijderen?
Het is direct na het opstarten, dus dan zijn er geen cookies. Ik krijg gewoon standaard de "oeps"-melding als ik op de homepage inlog en dan naar het forum ga.

Elaste bedoelt wellicht dat hij in zijn Firefox instellingen ingesteld heeft staan dat alle cookies bij het afsluiten van de browser verwijderd worden.
Nee dat niet eens. Maar op de een of andere manier worden sessies-cookies geloosd bij afsluiten browser.

Maar het werkt helaas nog steeds niet: in zowel Firefox als Chrome ben ik uitgelogd zodra ik de browser afsluit.

Het rare is (en dat valt me nu pas op, maar is altijd zo geweest): als je op Inloggen klikt in het menu rechtsboven, dan op de MijnAutoweek-pagina weer op de rode knop Inloggen klikt, dan ben je gelijk ingelogd. Ik heb geen logingegevens ingevuld. Mijn browser ook niet (ik laat mijn browser geen gegevens onthouden).

Daar zit iets goed mis.

Maar het werkt helaas nog steeds niet: in zowel Firefox als Chrome ben ik uitgelogd zodra ik de browser afsluit.

Het rare is (en dat valt me nu pas op, maar is altijd zo geweest): als je op Inloggen klikt in het menu rechtsboven, dan op de MijnAutoweek-pagina weer op de rode knop Inloggen klikt, dan ben je gelijk ingelogd. Ik heb geen logingegevens ingevuld. Mijn browser ook niet (ik laat mijn browser geen gegevens onthouden).

Daar zit iets goed mis.
Zoals eerder gemeld: we zijn bezig het inloggen te verbeteren. Door het samenspel van de inlog voor het forum en de AutoWeek homepage (dat zijn aparte systemen die gesynchroniseerd worden) is dat complex om dat goed in te richten. Ik kan nog niet zeggen wanneer we dat precies opgelost zullen hebben maar het heeft onze prioriteit dit snel op te lossen. Tot die tijd ervaar je ongemak, onze excuses daarvoor.

Exact mijn bevinding! Eerste keer werd ik ’teruggestuurd’ naar de FrontPage van Autoweek. Ik dacht toen dat die het deed omdat ik daar rechtsboven via het rode kruisje moest inloggen. Half uurtje geleden bleek echter dat toen ik opnieuw naar ‘forum’ ging zonder op de FP in te loggen dat ik op het forum wel was ingelogd.
Mijn browser (Chrome) kan ik overigens afsluiten zonder daarna opnieuw te hoeven inloggen! Ik heb het idee dat ik na 00.00u ’s nachts weer automatisch uitgelogd wordt.

@Elaste, het automatisch inloggen zonder überhaupt maar een veld te krijgen waarin je mail/gebruikersnaam en wachtwoord kunt invullen speelt al maanden. Iedere zoveel weken (2 á 3 ongeveer) als ik de verbruiksmonitor wil invullen na een tankbeurt kom ik er zo in.

Maar goed, er wordt aan gewerkt zie ik hierboven!

Aan de hand van de beschrijvingen en wat ik zelf ervaar (het zonder gegevens terug in kunnen loggen, waarschijnlijk omdat in het verleden dat ooit ingesteld is, en de sessie die om 0.00 uur of browser afsluiting verloren gaat, ik draai op chrome) is dit toch echt een cookie probleem.
Maar ik denk dat het te maken heeft met het topic wat ik al heb aangemaakt:

Onder de beveiligingsinstellingen zitten normaliter je wachtwoord en inlog-instellingen.
Een aantal van die instellingen zijn ondergebracht bij het DPG account. Maar het deel wat ervoor zorgt dat je automatisch ingelogd blijft niet. De sessieduur is een instelling die vanuit het admingedeelte gemaakt kan worden, maar als de synchronisatie niet werkt, krijg je automatisch problemen daarmee.
En dan komen we terug op de synchronisatieproblemen die al heel lang aan de gang zijn.

Dit soort problemen ontstaan vooral als je onderdelen van forums gaat verwijderen, zoals we met de header al gezien hebben. Als je functionaliteit op plek 1 weghaalt, is het op plek 2 ook niet meer functioneel of het werkt nog maar half.

Ik denk dat de wens om de koppeling tussen dpg en het forum te behouden toch echt een keer moet worden losgelaten. Dit is al sinds de invoering van het systeem (ergens in 2021) een enorm probleem.

Je kunt beter 2 losse accounts hebben, 1 dpg account en 1 forumaccount met elk hun eigen instellingsmogelijkheden. Je zou het hooguit dmv een gebruikersnaam en profielfoto kunnen koppelen zodat de accounts wel "bij elkaar horen"

Laatst bewerkt:
Toen ik vanmiddag op forum kwam moest ik paar keer opnieuw inloggen. Elke keer na het inloggen was ik nog steeds niet ingelogd. Uiteindelijk deed ie het wel weer. Ik was niet op een andere DPG-kanaal ingelogd.

Ik krijg gewoon standaard de "oeps"-melding als ik op de homepage inlog en dan naar het forum ga.

Die krijg ik ook en al heel lang, eigenlijk sinds de omklap naar de 'DPG integratie' zogezegd. Moet ik wel zeggen dat ik vanaf een snelkoppeling in de Firefox browser naar AW (forum) ga.
Extensie: https://www.autoweek.nl/forum/addon.php?0,module=recent_messages,view_type=2

Ik zou die addon kunnen actualiseren, denk ik, zodat ik direct de goede pagina krijg. Maar de work-around die ik toepas(te) werkt prima voor mij.

Het is nu wel even wat meer stappen doorlopen met inloggen. Eén keer extra F5 werkt niet meer bij mij. :confused:

Exact mijn bevinding! Eerste keer werd ik ’teruggestuurd’ naar de FrontPage van Autoweek. Ik dacht toen dat die het deed omdat ik daar rechtsboven via het rode kruisje moest inloggen. Half uurtje geleden bleek echter dat toen ik opnieuw naar ‘forum’ ging zonder op de FP in te loggen dat ik op het forum wel was ingelogd.
Mijn browser (Chrome) kan ik overigens afsluiten zonder daarna opnieuw te hoeven inloggen! Ik heb het idee dat ik na 00.00u ’s nachts weer automatisch uitgelogd wordt.

@Elaste, het automatisch inloggen zonder überhaupt maar een veld te krijgen waarin je mail/gebruikersnaam en wachtwoord kunt invullen speelt al maanden. Iedere zoveel weken (2 á 3 ongeveer) als ik de verbruiksmonitor wil invullen na een tankbeurt kom ik er zo in.

Maar goed, er wordt aan gewerkt zie ik hierboven!

Even rectificeren. Ik gebruik de iPad en (Medion) laptop afwisselend; dat schept soms verwarring in de problemen, ook bij mijzelf.
De 00.00u is niet waar. Als ik alle browservensters sluit in Chrome en opnieuw open ben ik al uitgelogd. Dit heb ik net op de laptop getest in een paar minuten tijd.
Schijnbaar had ik eerder deze week nog minimaal één tabblad open staan. En ik ben afgelopen dagen ook een keer van WiFi (locatie waar ik ben) gewisseld. Dat werkt ook niet mee!

Ik ga nu eerst naar de homepage van AW. Dan druk ik in de header op het account icoon. Dan op de rode inlog knop die op de pagina verschijnt, hierna wordt ik automatisch ingelogd, krijg het 'vinkje' bij mijn account icoon in de header en daarna druk ik in de header op Forum > Nieuwe topics en dan verschijnt het forum en ben ik direct daar ingelogd. (y)

Dit wordt gewoon mijn nieuwe routine. :giggle:

Ik ga nu eerst naar de homepage van AW. Dan druk ik in de header op het account icoon. Dan op de rode inlog knop die op de pagina verschijnt, hierna wordt ik automatisch ingelogd, krijg het 'vinkje' bij mijn account icoon in de header en daarna druk ik in de header op Forum > Nieuwe topics en dan verschijnt het forum en ben ik direct daar ingelogd. (y)

Dit wordt gewoon mijn nieuwe routine. :giggle:
We hebben dit gisteren ook uitgebreid getest/doorgenomen en éérst inloggen op de FP van AutoWeek, dan op het Forum (soms is apart daar inloggen toch ook nodig) de beste methode. Bij eerst inloggen op het Forum moet je weer inloggen op AutoWeek. We werken aan verdere verbetering hiervan. Dat geldt ook voor de inlogervaring met de DPG inlog op de FP die niet altijd soepel gaat. Reken erop dat je in principe na een sessie opnieuw moet inloggen. Jouw eigen browser- en cookie-instellingen hebben hier overigens ook een invloed op maar dat kunnen wij helaas niet fixen.

Ach, inloggen op Autoweek? Waarom? Wat is de functionaliteit daar waar je inlog voor nodig hebt?

Ik gebruik mijn eigen shortcut naar wat nu “Nieuwe berichten” heet. Dan moet ik op “Aanmelden” drukken en dan ga ik naar de Autoweek homepage. Heb ik die ook even gezien….. :rolleyes:
Daarna gebruik ik nogmaals mijn eigen shortcut en zie ik alle actieve topics.
Omslachtig, maar het begint te wennen.

Heb trouwens in het begin geprobeerd cookies te weigeren. Maar dan wordt je zo vaak gevraagd dit opnieuw te bevestigen, dat ik uiteindelijk maar gewoon geaccepteerd heb.
Aan de inlogervaring heeft dat niets veranderd…..

^^ Volgens mij kán jij het dus minder omslachtig maken door direct naar AW FP te gaan, Rembrandt.
Als je met 'jouw shortcut' een snelkoppeling in je browser als vertrekpunt bedoelt, dan volg je min of meer hetzelfde pad als dat ik doe/deed.

Ik drukte dus eerst ook op 'Aanmelden op het Forum' en werd dan naar AW FP gestuurd. Het zal psychologisch zijn..want nu ik op het rode AW icoon knop linksboven op de (start)forumpagina druk ga ik ook naar de AW FP om in te loggen maar ik druk nu maar één keer op een knop aanmelden i.p.v. twee keer. Voelt toch sneller / eenvoudiger. ;)

Sinds ongeveer een week krijg ik in bijna de hekft van xe keren dat ik autoweek open de melding 'oeps er is een fout opgetreden' met daarbij de hele lijst van dpg. Afsluiten en opnieuw proberen en ja hoor, toch weer aanmelden. Oeps...

Het beste kun je eerst op de FP inloggen (het rode kruisje rechtsboven verandert in een groen vinkje op een achtergrond van 'Welkom', dan kiezen voor forum - waar je inderdaad nog eens moet 'Aanmelden'.

Eerst FP heeft dan toch geen zin?
Want bij “Aanmelden” ga je terug naar de FP, waarna je weer naar het forum gaat.
Snap dus die eerste stap die je voorstelt niet. Die voegt naar mijn idee totaal niets toe.
Het is echter hoe dan ook omslachtig inloggen. :rolleyes:

Eerst FP heeft dan toch geen zin?
Want bij “Aanmelden” ga je terug naar de FP, waarna je weer naar het forum gaat.
Snap dus die eerste stap die je voorstelt niet. Die voegt naar mijn idee totaal niets toe.
Het is echter hoe dan ook omslachtig inloggen. :rolleyes:
Je krijgt minder last van foutmeldingen als je eerst op de FP inlogt. Maar als het voor jou goed werkt zoals je het doet - ik ben de laatste om je tegen te houden!

Ah ik ben dus niet de enige die vrijwel constant die foutmeldingen krijgt. (waar ik die voorheen met dezelfde inlogmethodes nooit had)
Die foutmeldingen komen ook voor als je via de frontpage inlogt.

DPG, FP en Forum lijken 3 accounts te zijn.
Als je op autoweek.nl beland wordt je eerst ingelogd op je dpg account. Als dan wat misloopt krijg je die foutmelding, het maakt weinig uit of je via de FP inlogt of rechtstreeks op het forum.

Op de FP en het forum moet ik altijd apart inloggen, tenzij ik eerst op de frontpage inlog, dan wil het forum nog wel eens (niet altijd!) inloggen. Andersom (eerst forum) zal de FP nooit inloggen (en dat is ook niet nodig, want ik gebruik de frontpage niet)

De inlogmethode rechtstreeks via het forum was voorheen (in elk geval bij mij) juist degene met de minste foutmeldingen (ook voor het terug toevoegen van de headerbar) en dat is dus nu verslechterd.
Ik had het al prive gemeld aan Joost, omdat ik dacht dat het misschien een individuele fout was (en de referentie die erbij staat leid naar jou account), toen werd het ook afgeschoven als user-error.

Als er meerdere inlog-mogelijkheden zijn moeten alle inlog-mogelijkheden gelijkwaardig zijn.
Als de ene foutmelding geeft en de andere geeft andere problemen, moet je ofwel de probleem-inlogmogelijkheden uitschakelen, ofwel alle foutmeldingen serieus nemen en alle inlog mogelijkheden in orde maken

Maar in dit geval wordt een jarenlang gebruikte inlog-methode ineens eentje met foutmeldingen... En dan moeten wij de inlogmethode aanpassen? Dat is toch de omgekeerde wereld? o_O

Ik hoop dat er nu wel wat mee gedaan wordt en ben ergens blij dat ik niet de enige ben met die foutmeldingen.

@Pobresh Je logt in met het DPG-account op AutoWeek. Dat is dus één account (het DPG account kun je ook voor andere sites gebruiken). Dit is gekoppeld met het Forum-account, dat een andere omgeving is en tweeweg wordt gesynchroniseerd. Dit kan (en moet) soepeler verlopen echter zoals eerder gemeld, het is complex dat goed in te regelen. We willen namelijk absoluut niet dat hier fouten uit voorkomen die de accounts raken, dan ben je namelijk veel verder van huis. Dat is er de oorzaak van dat het ongemak langer duurt - waarvoor onze excuses.

@Joost Boers

Waarom het voor mij op 3 accounts lijken:

Na de foutmelding ben ik wel ingelogd op mijnomgeving.autoweek.nl. Daar kan ik alleen dpg/abbonnementszaken regelen.
Maar daarna alsnog niet ingelogd via de frontpage EN niet op het forum...

Als je daar inlogt kom je op autoweek.nl/mijnautoweek/dashboard wat de omgeving van MijnAutoweek is (in het menu wat dan bij welkom/groene vinkje komt, zijn mijnomgeving en mijnautoweek ook 2 aparte delen)

Inloggen via het forum (wat altijd goed ging hier) schopt je terug naar de frontpage waar je dan niet ingelogd bent. De tweewegsynchronisatie zodat je ook ingelogd bent op de frontpage heeft overigens nog nooit gewerkt sinds het dpg account.

Inloggen via frontpage gaf altijd problemen (ofwel je bent niet ingelogd op het forum, ofwel met foutmeldingen)
inloggen via het forum gaf voorheen zelden problemen(alleen wordt je niet ingelogd op de frontpage) en sinds een paar weken ineens wel.

Ik kan misschien af en toe wat bot overkomen, maar ik probeer juist mee te zoeken.

Meneer we hebben uw motor gerepareerd.

Dat is fijn, maar nu werkt de versnellingsbak niet meer.

Ach dan moet U daar maar mee leren leven.

Zo komt het op mij over, er zijn inmiddels al jarenlang pogingen gedaan om het inloggen goed te maken. Jarenlang wil zeggen sinds het aan dpg gekoppeld is. Bij de laatste poging is er merkbaar wat veranderd, dat is voor het eerst. Alleen we hebben er ander gedoe voor terug.

Misschien een idee ook eens een tevredenheids onderzoek naar dpg aan te bieden? Of reageer ik nu te zuur?

Sinds ongeveer een week krijg ik in bijna de hekft van xe keren dat ik autoweek open de melding 'oeps er is een fout opgetreden' met daarbij de hele lijst van dpg. Afsluiten en opnieuw proberen en ja hoor, toch weer aanmelden. Oeps...
Dito.

Voor het niet willen laden van het forum na het inloggen heb ik een workaround ontdekt die meestal lijkt te werken: open een willekeurig artikel op de frontpage en wacht even, dan kun je door naar het forum zonder die fijne foutmelding. Doe je dat niet, dan krijg je die error en moet je minstens een uur wachten voor je alsnog op het forum komt.

Voordeel ten opzichte van vroeger is dat inloggen meestal in een keer lukt.

Ik kom dus echt nooit op de voorpagina en ben op het forum al weken ingelogd zonder problemen. Om even iets te testen ben ik naar de voorpagina gegaan om vervolgens terug naar het forum te willen: "Bad request".
Uitloggen op de voorpagina om vervolgens naar het forum te gaan. Op het forum hoefde ik niet in te loggen.

Ik kom overigens op geen enkele andere DPG site.

Ik kom dus echt nooit op de voorpagina en ben op het forum al weken ingelogd zonder problemen. Om even iets te testen ben ik naar de voorpagina gegaan om vervolgens terug naar het forum te willen: "Bad request".
Uitloggen op de voorpagina om vervolgens naar het forum te gaan. Op het forum hoefde ik niet in te loggen.

Ik kom overigens op geen enkele andere DPG site.

Ditzelfde valt me ook op. Zolang ik op de forum pagina's blijf lijkt alles goed te gaan, een dag later ben ik nog steeds ingelogd. (Firefox mobiel & windows) Op Windows gebruik ik ook weleens een bookmark naar FP en dan gaat het mis.

Als test eens Chrome aangeslingerd (in maanden niet gebruikt). Netjes ingelogd op FP, vervolgens naar forum, bad request, ('Oeps pagina' met DPG kranten wordt zichtbaar)
rBBDqJ.png

Weer naar FP geklikt, weer naar forum en nu is forum ook ingelogd.
Q4uUp2.png

(Ik filter op login.autoweek.nl, krijg in beide scenario's maar 1 hit op die host, zie het verschil in 'authorize' en 'ssosession')

Even op de juiste plek noteren: als ik van de FP naar dit forumgedeelte ga krijg ik soms een foutmelding, bij refreshen van de pagina is het vaak goed. Als ik inlog op dit forumgedeelte en naar de FP ga, moet ik soms opnieuw inloggen. Die twee systemen gaan dus blijkbaar niet lekker samen.

(edit; ik zie nu dat het hierboven al is gemeld, adhesie dus)

Ik vond zojuist nog een variant op het regelmatig opnieuw moeten inloggen:

Uitloggen doet het niet.

Aanmelden via forum -> Uitloggen via de log out geeft een foutmelding (oeps we zijn enkele problemen tegengekomen) en ik blijf ingelogd staan.

Het maakt geen verschil of ik wel of niet ingelogd sta op de frontpage. En op de frontpage kan ik wel gewoon uitloggen maar dan blijft het forum gewoon aangemeld.

Ik mag dus zelf niet uitloggen, maar het systeem logt me wel vaak tussen 2 bezoeken uit.

Grappenmaker :ROFLMAO:

De laatste week ging het hier regelijk goed. De DPG error zag ik bijna niet en als ik hem zag was ik redelijk vlot weer ingelogd. Verder is er echt geen peil op te trekken. Het lijkt wel of een cluster van servers staat te sudderen en afhankelijk van updates/resets/max-sessions/activiteit kom je afwisselend bij een goede of slechte node uit.

Het ging eventjes goed, maar ik krijg nu weer de foutmelding als ik op de homepage inlog en daarna naar het forum ga.

Het ging eventjes goed, maar ik krijg nu weer de foutmelding als ik op de homepage inlog en daarna naar het forum ga.
Als je de pagina met al die DPG titels bedoelt, even 'terug' naar de AW Frontpage en voor het Forum kiezen. Dan kom je er gewoon bij. In geval van Bad Service request: heeft iets te maken met cookies die zijn blijven hangen. Browser afsluiten en opnieuw opstarten is dan meestal de oplossing maar zeker als ik de nodige tabs open heb staan, pak ik een andere browser voor dat moment.

Ik krijg nog wel regelmatig een error na het in loggen maar ik wordt nu niet meer naar de homepagina gestuurd maar blijf gewoon op het forum na het inloggen. Dat is al een hele verbetering! (y) Zou helemaal mooi zijn als je wat langer ingelogd blijft en niet meerdere keren per dag opnieuw hoeft in te loggen.

Als je de pagina met al die DPG titels bedoelt, even 'terug' naar de AW Frontpage en voor het Forum kiezen. Dan kom je er gewoon bij. In geval van Bad Service request: heeft iets te maken met cookies die zijn blijven hangen. Browser afsluiten en opnieuw opstarten is dan meestal de oplossing maar zeker als ik de nodige tabs open heb staan, pak ik een andere browser voor dat moment.

Zou handiger zijn als AW oplossingen bedenkt, in plaats van gebruikers een omslachtige werkwijze te geven om het te laten werken...

Tsja, ik ben tegenwoordig zo weinig nog ingelogd (want ik word er elke keer uitgeknikkerd) dat ik echt nog maar heel sporadisch reageer. Het is allemaal redelijk klungelig geregeld op dit forum qua IT, als je het mij vraagt.

Als je de pagina met al die DPG titels bedoelt, even 'terug' naar de AW Frontpage en voor het Forum kiezen. Dan kom je er gewoon bij.
Dat werkte nu in mijn geval ook niet meer. De pagina met de foutmelding en DPG-titels bleef terugkomen. Dus uitgelogd en weer opnieuw ingelogd, dan werkt het dus weer. Maar deze problemen hadden maanden geleden al opgelost moeten zijn.

Ik moet toegeven het is gewoon vreemd en onhandig dat je via hoepels moet inloggen terwijl je wachtwoord nooit gevraagd wordt.

Een javascriptje of simpelweg html dat even de cookies in de juiste volgorde ophaalt zou toch te doen moeten zijn.

Ik heb zelf de foutmelding bijna dagelijks. Elke keer bij het inloggen op het forum eigenlijk.
Maar hij staat in de favorieten, dus is dat vrij snel opnieuw te doen, even terug, en weer de favoriet aanklikken.

Telefoon logt meestal in, maar ook daar vaker foutmelding gehad toen ik van frontpage naar het forum ging.

Op mijn tablet wordt ik eigenlijk altijd probleemloos ingelogd. Moet alleen eventjes wachten voor die dat doet. En ik kom via de frontpage binnen daar.

Het verschil: De tablet wordt zelden uitgezet.

Waarschijnlijk zit de fout in het ophalen van de cookies die ervoor zorgen dat de oude browsersessie/de "onthoud mij" sessie wordt voortgezet. Als daarin wat spaak loopt krijg je een foutmelding. En het zijn de cookies van het forum die moeilijk doen.
Dit heb ik vorige week ook doorgegeven aan @Joost Boers

Verder heb ik begrepen dat de huidige developers ook bezig zijn met andere platforms binnen dpg. Dus de problemen spelen waarschijnlijk ook bij andere bladen, niet alleen bij AW. De raderen lopen ook niet heel erg rap heb ik het idee. Maar wellicht komt daar nog verandering in.

Persoonlijk denk ik dat er wat meer aandacht besteed moet worden in het behoud van de community. Er zijn teveel leden die al niet meer hier komen door de inlogproblemen en dat is gewoon erg jammer.

Ik denk dat het allemaal wel opgelost kan worden, maar er zal wat gegraven moeten worden...

Terug
Bovenaan