Regelmatig opnieuw moeten inloggen

Ik kon even geen passender topic vinden, maar zojuist moest ik na een hele tijd aangemeld te zijn geweest weer opnieuw inloggen. Dit lukte alleen niet met de Aanmeld-button bovenin. Als ik daarop druk gebeurt er niks. Wanneer je een topic opent bestaat er ook altijd nog een mogelijkheid om via de blauwe link onderaan in te loggen, dat lukt wel.

Vandaag was het jammer genoeg weer “Bullshit Bingo”. Mijn excuses aan de reviewer van de mooie MX-5 ND waar mijn post nu 3x staat en ik krijg 2 van de 3 niet weg.

Ik word voortdurend uitgelogd en kan alleen weer inloggen als ik op de site ben, op het forum lukt niet. Op 2 devices in Chrome, cookies al verwijderd.

Ik word voortdurend uitgelogd en kan alleen weer inloggen als ik op de site ben, op het forum lukt niet. Op 2 devices in Chrome, cookies al verwijderd.
Even een expirimentje: probeer eens bij nu.nl in te loggen. Dat zou dezelfde DPG account moeten zijn.

Ik heb eigenlijk altijd wel nu.nl (ingelogd) open staan en die blijft ook gewoon naar herstarten/enkele dagen ingelogd.
Bij autoweek gaat het vervolgens ook redelijk goed, ik hoef nooit een wachtwoord in voeren, wel soms even op 'Inloggen' drukken maar dan schiet hij vanzelf door naar 'groen vinkje'.

Bij autoweek gaat het vervolgens ook redelijk goed, ik hoef nooit een wachtwoord in voeren, wel soms even op 'Inloggen' drukken maar dan schiet hij vanzelf door naar 'groen vinkje'.
Zo gaat het bij mij normaal ook, en dan hoef ik een paar dagen niks te doen.

Ik kon even geen passender topic vinden, maar zojuist moest ik na een hele tijd aangemeld te zijn geweest weer opnieuw inloggen. Dit lukte alleen niet met de Aanmeld-button bovenin. Als ik daarop druk gebeurt er niks. Wanneer je een topic opent bestaat er ook altijd nog een mogelijkheid om via de blauwe link onderaan in te loggen, dat lukt wel.
Ik heb nog even proberen bewust uit te loggen en dan opnieuw inloggen, maar ook dan kan doet de button bovenin alsnog niks bij mij.

Wat bij mij ook vrijwel dagelijks gebeurt rond 22.00/22.30 is als ik een reactie plaats de site lijkt vast te lopen en zie ik knipperende blokjes bewegen alsof er iets vastloopt of moet laden. Als ik vervolgens een andere site bezoek lijkt er niks vastgelopen en kan ik gewoon weer terug naar AutoWeek en is mijn reactie gewoon geplaatst.

Laatst bewerkt:
Vandaag last van een traag ladende FP; steeds opnieuw moeten inloggen; ingelogd zijn maar dan toch bij het reageren op artikelen te zien krijgen dat ik niet ingelogd ben; een keer als niet ingelogd op de FP komen maar mijn gebruikersnaam al wel zien staan. Gaat niet soepeltjes vandaag.

Gisteren was er in de middag (tot in de vroege avond voor zover ik weet) een hardnekkige storing waardoor de site er op verschillende fronten regelmatig uit lag of niet goed werkte. Dat zal denk ik de problemen die jullie hebben gemeld hebben geleid. Verontschuldigingen voor het ongemak! @Niseko - ik zal jouw dubbele commentaren vinden en die verwijderen. Mocht je er eerder langskomen, meld dan even de tweede en volgende voor verwijdering (met toelichting is het handigste voor als ik zelf die melding niet zie, maar een collega).

Vandaag was het jammer genoeg weer “Bullshit Bingo”. Mijn excuses aan de reviewer van de mooie MX-5 ND waar mijn post nu 3x staat en ik krijg 2 van de 3 niet weg.
Gevonden en net als jouw hulpvraag-comment verwijderd. De eerste uiteraard laten staan.

Gisteren was er in de middag een hardnekkige storing waardoor de site er op verschillende fronten regelmatig uit lag of niet goed werkte. Verontschuldigingen voor het ongemak! @Niseko - ik zal jouw dubbele commentaren vinden en die verwijderen. Mocht je er eerder langskomen, meld dan even de tweede en volgende voor verwijdering.

Bwa, ongemak, even relativeren mensen er zijn grotere problemen in de wereld zeg maar dan een populair autoforum dat eventjes hikt - het forum draait nu weer zeer snel zoals 99,9% van de tijd!

En bedankt voor het verwijderen van mijn dubbele post in die review @Roadracer!

Ugh; ik heb een account hier en een abonnement op de Volkskrant met een ander emailadres. DPG wil dat allemaal leuk in een platform gieten, de laatste tijd (deze week) moet ik constant opnieuw inloggen op beide sites (omdat mijn AW-inlog voor VK gebruikt wordt en vice versa). Lekker geregeld wel.

Ik heb al heel lang dat ik bijna dagelijks en soms meerdere keren per dag opnieuw moet inloggen. Kan er inmiddels mee leven.

Ik heb al heel lang dat ik bijna dagelijks en soms meerdere keren per dag opnieuw moet inloggen. Kan er inmiddels mee leven.
Ik ook vaker de laatste weken. Maar ja, een paar klikjes en ben weer ingelogd.
Wat ik me wel afvraag is of de server het allemaal aankan. De site, met name het forum, is merkbaar trager de laatste dagen.

Hou er rekening mee als je een tabblad op je telefoon of tablet weggooit moet je daar na opnieuw inloggen.

Ik denk dat het daaraan ligt

Hou er rekening mee als je een tabblad op je telefoon of tablet weggooit moet je daar na opnieuw inloggen.

Ik denk dat het daaraan ligt

Mwah laat tabbladen eigenlijk altijd open. Lijkt niet iets ermee te maken te hebben. Als ik hem bewust afsluit en dan weer een nieuw tabblad open en naar autoweek ga ben ik soms wel soms niet meer ingelogd.

Och ja, als dat het is?
Toch is het vrij knullig.
Je kan eventueel twee verschillende browsers bijvoorbeeld Edge en Firefox gebruikenof twee profielen in één browser (iig Firefox en Chrome kunnen dat) óf één van de twee sites in private modus draaien.

Ja het is knullig maar misschien zit er ook een heel verhaal achter over afdelingen die met zeer weinig budget allerlei eisen moet nakomen of dat zelfs trachten te doen maar dan weer vastlopen op rare zaken in het 'centrale systeem'.

Zelfs bij Microsoft zie je af en toe vreemd gedrag als je inlogt met verschillende Office accounts

Ik had met Firefox altijd dat na afsluiten ik opnieuw moest inloggen. Maar sinds vorige week wil het forum mij niet meer inloggen met Firefox, terwijl de voorpagina mij wel inlogt. Sindsdien ben ik geswitched naar Chrome en heb ik geen problemen meer.

Het viel me op dat ik weer opnieuw moest inloggen na enkele dagen, dus ik heb dit tabje eens doorgelezen…
IMG-0883.jpg

Toch was dit in mijn geval allemaal niet van toepassing. Zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Op zich is even opnieuw inloggen een kleine moeite, maar blijkbaar zou ik dus gewoon ingelogd moeten blijven zolang ik zelf niks doe?

Dit blijft een lastige voor ons om aan te pakken @Jay DoubleYou ... er zitten gewoon veel kanten aan die ook bij de gebruiker kunnen liggen. We werken er wel steeds aan om het inloggen zo goed mogelijk te laten verlopen. Het valt op op dat een update van een browser (afhankelijk van welke) ook wel eens leidt tot spontaan uitloggen terwijl je de update zelf niet eens in de gaten hoeft te hebben (want gebeurt op de achtergrond)... maar goed dat je het even meldt. Als er veel mensen in korte tijd problemen melden, dan moeten we de developers zeker aan gaan schieten.

Het wordt nu wel heel lastig gemaakt.
Ik moet nog steeds regelmatig opnieuw inloggen. Begin er al aan te wennen en ga dan naar de frontpage, klik op het poppetje en log in.
Maar nu kan dat niet: als ik op het mannetje klik verschijnt er wel iets, maar dat verdwijnt áchter de pagina. Dus ik kan er niet bij:
SyIxTwS_d.webp

Om dit te omzeilen moet ik nu op de drie streepjes drukken, dan naar “Mijn Autoweek” en dan daar inloggen.

Het wordt nu wel heel lastig gemaakt.
Ik moet nog steeds regelmatig opnieuw inloggen. Begin er al aan te wennen en ga dan naar de frontpage, klik op het poppetje en log in.
Maar nu kan dat niet: als ik op het mannetje klik verschijnt er wel iets, maar dat verdwijnt áchter de pagina. Dus ik kan er niet bij:
SyIxTwS_d.webp

Om dit te omzeilen moet ik nu op de drie streepjes drukken, dan naar “Mijn Autoweek” en dan daar inloggen.
Idem hier, best wel irritant!

Gaat wel weer veel meer mis op het moment. Afhankelijk van op welke link/shortcut ik klik lijken er nu wel 3 verschillende sites/indelingen/uiterlijk van het forum te zijn. Bovendien zie ik nu opeens ook tijden aangegeven te zijn in AM/PM notificatie i.p.v. gewoon normale 24 uurs klok.

Het is de afgelopen dagen weer dramatisch slecht met inloggen. Voorheen moest ik misschien eens per maand opnieuw inloggen, nu is het vrijwel elke keer dat ik op het forum kom dus soms is dat 4-5 keer per dag. Echt heel hinderlijk. Dit langlopende inlog-probleem zorgt er voor dat ik alleen nog maar voor de occasionwedstrijden en AI Fotowedstrijden hier kom, heb echt niet het geduld om telkens voor elk topic opnieuw in te loggen.. Als dit zo doorgaat dan hou ik er gewoon mee op.

Hier idem met verschillende accounts. @Zadelsnuiver , tip van de developers: een keer van het domein autoweek.nl cookies en andere restsporen verwijderen in de browser (meestal zit die optie ergens bij de instellingen > privacy of 'klinkt als'). Die kunnen 'opstapelen' en voor dergelijke (inlog)problemen zorgen.

Terug
Bovenaan