Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...maar ik wordt nu niet meer naar de homepagina gestuurd maar blijf gewoon op het forum na het inloggen...
Ja die cookies conflicteren nogal met elkaar.Ik heb het idee dat er een veelvoud aan cookies is. Zo'n vier (of 89) daarvan regelen:
Site sessie
Site login
Forum sessie
Forum login
DPG sessie
En op willekeurige wijze kan je forum sessie verlopen, terwijl je Site sessie nog actief is forceert de Forum login toch een Site login terwijl je site login gewoon nog geldig is en je dus zonder reden allerlei login knoppen ziet en zo weet niemand meer wat boven of onder is.
Ik dacht zojuist ook dat ik (eindelijk?) echt was uitgelogd, login knop, login pagina met opnieuw de login knop en pats toch zonder wachtwoord weer ingelogd. Dan heb ik het alleen over de site, niet het Forum gedeelte
Ik heb dat ook nog bij de developers toegevoegd.Ja die cookies conflicteren nogal met elkaar.
Eigenlijk zou de dpg sessie de basis moeten zijn, waarna deze overgezet wordt naar het forum en de site.
Daarom gaat het inloggen via de dpg inlog (frontpage, inloggen) ook het minst vaak fout.
Als je vanuit een andere sessie binnen komt (forum sessie meestal) raakt de dpg sessie in de war omdat de koppeling tussen dpg en het forum niet is gemaakt.
Dat zonder wachtwoord kunnen inloggen blijf ik ook vreemd vinden.
Als je chrome gebruikt kan dat vanuit het browser komen. Er is een optie daarvoor. Al werkt het ook met die optie uitgeschakeld nog...
Ik gebruik Firefox op windows en mobiel. Als je niet bent ingelogd krijg je altijd het wachtwoordveld te zien met de optie om die in te vullen als er een wachtwoord bekend is. Waarschijnlijk krijg je de inlog button te zien om dat de site sessie weg is, maar het inlog formulier zie je niet want die komt van login.autoweek.nl en die heeft de sessie nog wel.Dat zonder wachtwoord kunnen inloggen blijf ik ook vreemd vinden.
Als je chrome gebruikt kan dat vanuit het browser komen. Er is een optie daarvoor. Al werkt het ook met die optie uitgeschakeld nog...
Fascinerend, sindsdien ben ik niet meer uitgelogd.Tsja, ik ben tegenwoordig zo weinig nog ingelogd (want ik word er elke keer uitgeknikkerd) dat ik echt nog maar heel sporadisch reageer. Het is allemaal redelijk klungelig geregeld op dit forum qua IT, als je het mij vraagt.
Doorgegeven aan de ontwikkelaars. Ze zijn nu bezig met een ticket over dit onderwerp (wat meestal in een sprint zit per 14 dagen).Fascinerend, sindsdien ben ik niet meer uitgelogd.
Ha! En dan zul je net zien, natuurlijk.
Foutcode Referentie foutmelding: b0a049cb-d4c0-42aa-bdc9-236f20dc6af1
Ja inloggen doe ik sowieso meerdere keren per dag. Het rare is echter, nu net ook weer:Bijna dagelijks opnieuw inloggen. Doet DPG er nou wat aan?
Nou, daar heb ik dan ook krap vier dagen van mogen genieten.Ook goed nieuws moet je melden.
Ik hoef de laatste dagen niet continue opnieuw aan te melden op mijn iPhone. En áls ik het moet doen, gaat-ie niet meer naar de frontpage, maar naar de forum-inhoudsopgave.
Verbetering dus.![]()
Het is weer terug bij af: telkens opnieuw moeten aanmelden, dan gaat ie naar de homepage en als ik dan weer naar het forum ga ben ik ingelogd.
Nope. Het werkte vandaag zelfs nog.Heeft je iphone toevallig een update gehad of heb je je telefoon herstart? Dan resetten alle cookies zich weer en is het klaar met het goedwerkende riedeltje... Soms gebeurt het al met een browser dat wordt afgesloten.
Sowieso heb je, ookal werken de cookies goed, een beperkte "onthoud mij" sessie die ook op een gegeven moment gewoon afloopt en dan begint de ellende opnieuw.
De laatste paar weken, als ik denk om op aanmelden te klikken doet hij dat vanzelf. Er lijkt wel een telepatie sensor ingebouwd nu.
...
De app is in feite een snelkoppeling naar het forum die je op het startscherm van je telefoon zet.Ik gebruik sindskort de app
En daardoor heeft het oplossen van een ogenschijnlijk eenvoudig issue soms best wel wat voeten in de aarde kan hebben. Dat zie je van buitenaf niet altijd.
Die gegevens kun je gewoon weer wissen binnen de dpg omgeving.Het regelmatig opnieuw moeten inloggen heb ik mij inmiddels bij neergelegd. Soms doe ik het, soms ook niet.
Bloed irritant overigens dat mijn account dan blijkbaar op alle DPG sites is ingelogd, zoals bijv een nu.nl waar ik helemaal niet ingelogd wil zijn.
Ook dat is nog tot daar aan toe, maar ik werd zojuist gedwongen om mijn/een naam en geboortedatum op te geven. Te achterlijk voor woorden....
Ik wens ze veel succes met het " beter aanbieden van hun diensten" met de opzettelijk onjuist ingevulde gegevens.
En net was ik weer zomaar uitgelogd en kreeg ik foutmelding als ik wilde inloggen. Waren ze ook weer bezig?
Dat snap ik maar dit speelt inmiddels al zó lang.
Had ik ook één keer vanochtend, maar daarna direct in kunnen loggen"Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."
Uitgelogd op de Stentor en Nu.nl maar blijf de melding houden. Nu ingelogd via andere browser.
Als ik dit zie lijkt het erop dat je dit kunt oplossen door bij instellingen (en dan meestal onder 'Privacy') de cookies van Autoweek.nl te wissen.maar blijf de melding houden
In principe word je altijd uitgelogd als je een sessie stopt (bijvoorbeeld de browser afsluit). Bij het opstarten moet je opnieuw inloggen en dat kan automatisch gebeuren (afhankelijk van de browser en eventuele eigen instellingen voor privacy en veiligheid). Je ziet dat aan het rode kruisje rechtsboven dat in een groen vinkje verandert - en in plaats van 'Inloggen' staat er dan 'Welkom'. En dat kost meestal een paar seconden.maar het is toch raar dat ik zomaar uitgelogd ben?
Die indruk heb ik ook vanwege de vermelding van de andere sites en hun inlog. @MCW ik wil het wel navragen maar heb daarvoor in ieder geval de (exacte als je dat terug kunt halen?) tijd nodig dat de foutmelding plaatsvond. Die kun je me ook in een persoonlijk bericht sturen, lijkt me handiger dan op dit open platform.Ik denk dat de fout bij MCW om het dpg account gaat
Heb je al geprobeerd cookies (van autoweek.nl) te verwijderen? Dat helpt vaak als eerste optie.Het is momenteel weer een drama. Bij iedere pagina opnieuw moeten inloggen.
Moet ik zeggen, speciaal geval?Ik moet elke sessie opnieuw inloggen… inmiddels vrede mee![]()