Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rembrandt zei:En aangezien de keuze op dit moment beperkt is tot Audi en Volkswagen, is de kans groot dat de volgende ook een Touran wordt, ja. Want praktisch gezien is het een superfijne auto.
Rembrandt zei:Vanaf oktober zal de Touran achterin ongeveer zó ingedeeld worden:
![]()
Moderator
Moderator
Je kan natuurlijk ook een Up of Polo gaan rijden (einde jaar: Fabia diesel met 14%). OK, het is een stap terug, maar je rijdt voor een paar tientjes bijtelling per maand een nieuwe auto die je ook privé mag gebruiken.Maar alleen zakelijk rijden met de leasebak zorgt bij ons voor wat praktische problemen:
Rembrandt zei:Vandaag de in-test gehad voor BE. Ging best goed.
De beste man probeert mij zover te krijgen dat ik zonder te steken de kar achterwaarts op z'n plek zet. Dat gaat, vooral in rechte lijn, nog niet helemaal goed.Maar verder........
Rembrandt zei:...een Knaus 500TK uit 2003 geworden.
Rembrandt zei:....caravan topic updaten.![]()
adinsx zei:Heb je wel BE nodig voor die combi dan? De regels zijn onlangs alweer verandert meen ik.
LP570-4 zei:Maar ik denk dat BE nog altijd aan te raden is voor wie met een caravan op pad gaat. Zeker met een 500.
Elco zei:Je hebt er maar 'n hele tour an. Op hoeveel kilometers staat 't beestje inmiddels?