ketelapper
Kilometervreter
Vagcom-date kunnen we maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Mooie update's.
Buitenkleur vind ik tof, valt tenminste op tussen al de andere Tourans.
Beige is wel een interieurkleur die jij vaak gehad hebt.. in de 308 toch ook.?
Wings of freedom zei:
Rembrandt zei:Wings of freedom zei:
Er zit een regensensor op. En dus gaat alles wat open staat (ramen in mijn geval) dicht als er regen gesignaleerd wordt.
Op zich een onzin-optie voor mij, want ik heb nooit een raam open en ook geen schuifdak.
Die kan dus weer van het lijstje af.![]()
AsconaGT zei:gelukkig valt de schade mee, al blijft het vervelend natuurlijk.
En die kop thee krijg je er ook vast wel weer uit. Is het niet heel besmettelijk met kinderen? stoffen beige bekleding? Zelf zou ik ook snel voor een 'anders dan zwart' interieur gaan, maar dan zeker ook leer. lekker makkelijk schoon te houden ook
A3-White zei:Pizzatje ophalen is wel ouderwets, maar sommige carry outs hebben geen delivery service, en dus zelf ophalen is de oplossing. PizzaHut, Domino's, PapaJohns, NY Pizza, is nou niet het beste.......
En het grindvloertje, tja zonde, heb je overwogen om de vloer te sealen? Grind is poreus, een laag blanke epoxy doet wonderen, helemaal in de "natte" ruimtes.
Ik heb trouwens altijd begrepen dat beige lederen bekleding veel besmettelijker is dan stof. Dat kan ik echter niet uit praktijk beamen, want ik heb nog nooit (vol) leer gehad.
Bart81 zei:Had je meer geraakt dan alleen de trekhaak dan?
Het ziet er niet uit als een giga-klap, dus als de ander geen schade heeft, waarom toch een schadeformulier?
Omdat het een lease-auto is, of omdat de ander bang is voor verborgen schade?
AsconaGT zei:Maar ik denk ook dat het misschien wat overdreven is dat beige stof per definitie vlekt en voor mij zou ik dat er ook absoluut voor over hebben![]()
Rembrandt zei:Traag en rumoerig zijn wel de woorden die deze auto beschrijven.
Nou... Dan mag je mijn bekleding komen bekijken. Ik heb inmiddels helemaal opgegeven om die te proberen schoon te houden of te krijgen. Het is alsof je op volledig afgewerkte vaatdoeken zit. Welk ei ooit bedacht heeft dat het een goed idee zou zijn om in een gezinsbak beige stof te plakken...
Rembrandt zei:Nu maar afwachten wat ze over drie jaar met de lease-regeling hebben uitgevroten.
speedtouch zei:Er komt overigens een nieuwe Touran aan, misschien wat voor jou.
Rembrandt zei:speedtouch zei:Er komt overigens een nieuwe Touran aan, misschien wat voor jou.
Daar ben ik ook zeer nieuwsgierig naar.
En aangezien de Touran van nu eigenlijk gelijk is aan het 2003-model, hoop ik dat de wijzigingen wat groter zijn dan bij de Passat
Rembrandt zei:Wat ook meespeelt is de uitvoering: Ik roep altijd "Een mooie citroen is een Exclusive-Citroen", omdat de Exclusive-uitvoeringen net even dat extra hebben. Maar ik heb ondertussen wel gemerkt dat dat bij VW voor de Highline geldt.
Het ligt dus ook aan wat onze wagenparkbeheer voor configuraties in gedachten heeft. Op dit moment bv is de Passat gebaseerd op de Comfortline, en de Touran op de Highline. Dat beïnvloedt mijn keuze wel degelijk.
ENTE zei:De 'Rembrandt uitvoering' is ondertussen toch al opgenomen in de Dikke van Dale?:T