Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij betreft wel.Is een ID.Buzz een optie?
Dat is jammer. Persoonlijk vind ik dat een forse prijs in vergelijking met hoe het eruit ziet. Heb sommige autojournalisten al meerdere keren horen zeggen dat het eigenlijk gewoon een ID.4 met een ander jasje is.Wat mij betreft wel.
Echter, dan kan alleen de short wheel based GTX (want dan pas fatsoenlijk trekgewicht). En dan kom ik dik boven de 70K uit. Dus dan moet ik eerst directeur worden…….![]()
Maar ook heb ik meteen gevraagd of mijn huidige auto niet nog een jaartje verlengd kan worden.
Ook dat is een reden om nog even te verlengen. Nu staat de Kodiaq op de lijst, maar niet als zevenzitter. Wellicht dat ze de Tayron dan wel als zevenzitter gaan toevoegen.Lijkt me ook een goeie optie. Wat vind je van de nieuwe Tayron? Alleen geen 7-zitter als je plug-in wil.
Rondkijken doe ik altijd.Wat treurig, zo'n beperkte autokeuze. Het zou voor mij reden zijn om rond te kijken, zeker als je zoals in jouw geval aan die 7-zitter gebonden bent en daar al om lijkt te moeten gaan 'zeuren'.![]()
Moderator
Veranderen van baan is ook een mogelijkheid om een stap te maken qua salaris.Rondkijken vanwege beperkte keuze van auto van de zaak? Dus rondkijken qua ander werk? Begrijp ik dat goed?
Wat treurig, zo'n beperkte autokeuze. Het zou voor mij reden zijn om rond te kijke
En eens met de anderen hier dat de nieuwe Tiguan en Tayron geen vooruitgang zijn.
Tayron en Kodiaq: de neus van de Skoda is mooier, maar hij heeft een hele lelijke C-stijl (te scherp) en daar wint de Tayron het dan weer.Is de facelift van de Skoda SUV's dan wel geslaagd? Ik vind de voorkant nog wel gaan maar van achteren is het niks, vind ik, die nieuwe lichtarmaturen en de knik in achterklep.
Nu ook al twee exemplaren gezien met een zilverkleurige trekhaak. Staat wat raar, als je een haast volledig ontchrome achterkant hebt.. Zal wel een af-fabriek inklapbaar exemplaar zijn welke vergeten is in te klappen?
Ik heb een afneembare trekhaak. Die haal ik er meestal pas na twee maanden weer af. Om hem dan een week later weer te monteren omdat ik hem nodig heb. Daarom laten mensen de trekhaak uitgeklapt, gewoon uit luiheid.Snap ook nooit waarom mensen die trekhaak uitgeklapt laten. Is een kleine handeling. Mooi blijft ie sowieso niet, want ingeklapt roesten ze ook.![]()
Tot je er een keer met je scheenbeen tegenaan loopt... Tegenwoordig haal ik de afneembare er meteen weer af hier. Ook als ik hem een paar dagen later alweer nodig heb.Ik heb een afneembare trekhaak. Die haal ik er meestal pas na twee maanden weer af. Om hem dan een week later weer te monteren omdat ik hem nodig heb. Daarom laten mensen de trekhaak uitgeklapt, gewoon uit luiheid.
Of men denkt dat het de eerste klap van een aanrijden van achteren opvangt.
Ook dat weerhoudt me niet...Tot je er een keer met je scheenbeen tegenaan loopt...
Ik gebruik m wel eens als parkeerplaats echt krap is in de lengte. In Italië heb ik ‘m standaard uitgeklaptOf men denkt dat het de eerste klap van een aanrijden van achteren opvangt.
Die is er dus weer uit.Oh, ik heb trouwens sinds kort ook Travel Assist.
Dat houdt bij deze Allspace in dat de lane-assist het ook ónder de 60 km/h doet………….Maar zoals gezegd: het voegt niet echt veel toe aan de ACC en lane-assist die ik al had, maar het is leuk dat het geactiveerd kon worden.
Tja, ik heb de keuze tussen zilvergrijs en zwart.