Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de Dag van de Arbeid?!En dan per 1 september beginnen bij de nieuwe werkgever?
Geen idee. Ik hou al die dagen niet meer bij wat ze er allemaal voor bedenken. Ik vind Vader- en Moederdag wel genoeg.Op de Dag van de Arbeid?!![]()
Van binnen is ie verrassend netjes, moet ik zeggen, na zes jaar kinderen vervoeren.Leuk hoor, nog een paar dagen te gaan. Ik vind het persoonlijk ook altijd leuk om de uitgaande auto netjes te maken.
Ha, nou ja, dit heeft niets met Rembrandts mooie nieuwe stap te maken, maar het is wel fascinerend dat deze dag in zeer veel landen, maar dan weer niet in Nederland gevierd wordt.Geen idee. Ik hou al die dagen niet meer bij wat ze er allemaal voor bedenken. Ik vind Vader- en Moederdag wel genoeg.![]()
1 mei is de dag van de Arbeid.Op de Dag van de Arbeid?!![]()
Misschien woon ik hier ook al wel te lang.1 mei is de dag van de Arbeid.
Krap valt wel mee. Bijna 9 meter lang en dik 2,5 meter breed.Ik zie ze alleen door te klikken op dat oogje in het plaatje.
Is de inritvergunning al binnen? Krap plekje zo maar prima voor het laden alleen.
Stukje afgraven, bandjes en rasters erin en dan grind. Zodat grindstrook vóór het huis wordt verbonden met het grind wat achterin al ligt (waar de kliko’s staan). Laatste stukje gras moet er ook nog uit.Dan vertekent het plaatje best wel
Onkruiddoek er op en dan grind?
Zo, de “opstelplaats opladen elektrisch voertuig” is klaar (het mag nog geen uitrit heten.):
![]()
Nu aftellen naar woensdag voor het afhalen van de nieuwe auto.
De Allspace wordt vrijdag bij huis opgehaald.
(Die heb ik nog even nodig om eind van de week mijn spulletjes in te leveren bij mijn werkgever).
Dat taartje ziet er lekker. Hoe laat kunnen we langs komen om hem te helpen op te etenDe Mazda is in ontvangst genomen.
Tezamen met een lekker taartje. Leuk!
![]()
Na een uitgebreide kennismaking met verschillende instellingen was het tijd om te gaan rijden.
Wat een apparaat is dit, zeg! Echt een heel ander gevoel dan de Allspace.
De auto herkent me nu al en zet dan alle instellingen goed. Zodadelijk even de vrouw laten rijden en instellen, zodat beide bestuurders volautomatisch herkend worden.
De auto staat nu aan de lader. Gewoon om even te checken of het werkt.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar elektrisch gereden.
De "oprit"is wel krapper dan verwacht. Behoeft nog wat aanpassing......
Even "oud" en "nieuw"bij elkaar:
![]()
![]()
![]()
Maar......AFK.........Ben effe rije!![]()
Met vier kinderen…..dacht je dat er nog wat over was?Dat taartje ziet er lekker. Hoe laat kunnen we langs komen om hem te helpen op te eten
Dat kleine kolommetje wilde ik al weghalen, maar had ik laten staan om het even aan te kijken. Maar die gaat nu ook weg.Haal je nog stam weg van de haagbeuk dan heb je net iets meer de ruimte den ik.
Tot nu alles heel positief.Mooie auto, mooie kleur. Ben benieuwd hoe hij bevalt. Als je de reviews leest, zijn die niet allemaal des "japans" zeg maar.
Bedoel meer de aandrijflijn, demping, geluidsniveau, daar lees je wel flink wat "klachten" over. Wellicht komt het na paar 1000km naar boven. Of juist niet!Tot nu alles heel positief.
Zelfs de verplichte “Brusselse piepjes” vallen me mee in deze auto.![]()
Voordeel van een showroom auto denk ik. Ze hebben zo lang mogelijk gewacht met het kenteken.Mooi man!
En ook de nieuwe kentekenserie zie ik, vanmiddag haalde een collega van mij nog z’n nieuwe met HZ…..op
Maar heel eerlijk, die VW is ook nog steeds een plaatje! In het echt vond ik dat al een bakbeest, als ik ‘m zo zie staan naast de Mazda verbleekt ie bijna![]()
![]()
Twee van de vier?Nu op naar nieuwe job maandag en twee van de vier belangrijkste levenscomponenten zijn opgefrist
(gezin / huis / baan / auto)