Pietzoveel
Asfaltkampioen
Welke 2 blijven over? Partner de volgende? Huis de volgende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beiden zijn ook opgefrist.Welke 2 blijven over? Partner de volgende? Huis de volgende?![]()
Je partner een nieuwe look geven is niet goed?
Oké, jij wint.Je partner een nieuwe look geven is niet goed?
Meestal stuur je ze dan naar een kapper....Je partner een nieuwe look geven is niet goed?
Soul Red blijft voor mij de enige echte Mazda-kleur, maar ik denk dat deze Rembrandt-Red ook niet zal misstaan op de nieuwe 6e.Komaan Mazda, voeg die prachtige kleur ook toe aan de configurator van andere modellen!
En de kinderen daarna lopend naar huis?Oeh, die kan ik inderdaad beter snel even maken. Ga vandaag met de kinderen naar een Kids Mud Run.![]()
Nog even de showroomfoto’s van de daadwerkelijke auto (van pagina 34) Toen het leer nog wit was……..Showroom-foto’s:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen het leer nog wit was…
Dat was in de showroom al viel me opNee, de auto heeft de Mudrun overleeft.
Iedereen heeft zich volledig omgekleed voordat we weer op pad gingen.
Het enige dat onder de modder zit is mijn vloermat (bij de bestuurder). Mijn eigen modderpoten dus.![]()
Mooi dat-ie goed bevalt. Kun je die kosten nog terugboeken? Soms kan dat met afgeschreven bedragen van je rekening. Of werkt dit anders?Vandaag op een lange snelwegrit weer een CX-80 tegengekomen, in beige.
De CX-60 zie je een stuk vaker. Hier in huis noemen we die “het kleintje” zoals we dat ook al bij de Tiguan deden.
Eerste openbare laadpoging mislukt. Geen idee wat ik fout deed. Moet ik nog even uitzoeken. Zag later wel een transactie in de app van mijn pas (€0,63). Waarschijnlijk “sta-kosten”, maar 0,0 kW geladen.
Bij onze plugin hybride (X5) vond ik dat keer op keer wennen (ik reed er nauwelijks in). Bij de nieuwe Camry is die overgang heel veel beter en soepeler. Nu is die laatste geen plugin, dus misschien scheelt dat.Eerste kilometers vond ik de rem moeilijk te doseren. Er moet nogal wat gestopt worden. Je moet flink doortrappen voor “ho!”.
0,1 punt 'aftrek' door jouw anonieme kleur zekerDie van mij staat er ook al op.
Maar een 8,0 ipv de 8,1 asobak-score van die brons-kleurige. Dus valt mee......![]()
Ben inderdaad wel benieuwd op basis van welke criteria het cijfer tot stand komt als zelfs de kleur er invloed op lijkt te hebben.
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig. Met een asobak-rating van 8,1 uit 10 is deze Mazda Cx 80 een echte asobak!
Maak ik hieruit op dat hij niet zo soepel is als je van een moderne (zeker een Japanner), dure mag verwachten? Want dat zijn exact ook de comments die je veel leest in reviews. Los van onderstelgeluiden en blikkerige portieren.Op de benzine-motor is ie wat onrustig. Moeilijk te doseren met optrekken, vrij hakerig schakelen.
Dan heb ik het wel over stadsverkeer. Op de snelweg voldoet de benzine prima. A
Die van mij staat er ook al op.
Maar een 8,0 ipv de 8,1 asobak-score van die brons-kleurige. Dus valt mee......![]()
Nou, ik dusWie houdt zich bezig / onledig met dergelijke onnozele websites met kentekens en auto's van onbekenden & geeft een aso score? Niks zinnigers te doen?