Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog een paar maanden wachten en je krijgt een Bentley meeEen maand later, en de auto is nog steeds niet terug.
Een spiegel van een CX-80 is moeilijk te krijgen, schijnbaar.
De leasemij zit er ook mee in z'n maag, en stelde dus voor om de vervangende auto te vervangen......
![]()
Soort van poor-mans @ketelapper![]()
Er is hoop (men wil zich er niet op vastleggen) dat de spiegel maandag binnen is en ik de auto dus begin volgende week terug heb.Hopelijk snel opgelost, > 1 maand moeten wachten op een spiegel, het gaat helemaal nergens over. Het is een topmodel bij dat merk, geen Mazda 2 instapper.
Er blijft altijd wat te wensen over, zeker op een auto die je niet zelf hebt samengesteld.De kleur is zeker leuk, maar die kruiwagenwieltjes van 15 of 16” staan niet echt goed op een “R”![]()
Ach, eigenlijk 1 verschil met de Mazda.Dat is een oudje. Wel een mooi ding, die zie je niet vaak als sedan.
Maarja, voor jullie wel een paar zitplaatsen te weinig natuurlijk.
Dat lijkt me vrij logisch.... Een demo kan dan niet meer rijden en ingezet worden... Er zullen niet veel auto's op voorraad staan die nog van de importeur zijn... en dan nog die kleur?Waarom trekken ze niet een spiegel van een demo / of wat er dan ook in den landen ergens staat? Dit kost toch allemaal kapitalen, naast de ergernis, t.o.v. plan B, en een andere auto even opzadelen met de wachttijd?
Het is inderdaad ook maar net welke afspraken er zijn gemaakt. Wel goed geregeld in dit geval dus. De Dacia is dan wel jammer, maar verder…Tja, het is maar hoe je het bekijkt.....
Had ik dit prive gehad met de Mazda, had ik nu echt een probleem gehad met een vervangende auto. Nu heb ik in elk geval een auto, zonder verdere kosten.
En gezien de brandstofkosten op dit moment is mijn gedachte juist de andere kant op. Ik betaal geen cent extra, maar kan nog steeds onbezorgd kilometers maken.
Bejaarde!Conclusie: ik blijf bij een SUV. Dit is me echt te laag. Wellicht is het (weer) gewenning, maar dat erin laten zakken en eruit klimmen bevalt me niks.
Ieder z’n ding. Ik heb ondanks mijn 36 jaar behoorlijke aangeboren klachten, dus ik vind een hoge instap erg fijn.Bejaarde!
Ik was juist blij om terug te gaan van een 3008 naar een Corolla, een lage auto rijdt zo veel fijner. Met mijn 55 jaar en 115 kilo, nog soepel genoeg (vet smeert).![]()
Tja, het is maar hoe je het bekijkt.....
Had ik dit prive gehad met de Mazda, had ik nu echt een probleem gehad met een vervangende auto. Nu heb ik in elk geval een auto, zonder verdere kosten.
En gezien de brandstofkosten op dit moment is mijn gedachte juist de andere kant op. Ik betaal geen cent extra, maar kan nog steeds onbezorgd kilometers maken.
Laatste is helemaal waar… maar onderschat niet hoeveel “tech” er tegenwoordig in zo een spiegel zit. Blind spot monitoring / camera, Tilten bij achteruit rijden en noem het maar. Veel geluk dat je 360 graden camera nog correct werkt als je dat ding er gewoon “opschroeft en inplugt”.Hoeveel kost zo’n spiegel ? Je zou bijna zelf dat ding bestellen bij de Mazda dealer en de kosten declareren. Wat een gezeik zeg.
Ik ben al een shortlist aan het maken voor de volgende. Daar staan ook al auto's op als de BMW i3 Touring en Mercedes C-klasse EQ Estate. Die zijn er nog niet, dus het is sowieso nog koffiedik kijken, maar er is bv een duidelijk verschil tussen een Passat en een ID7. Met zo'n accu onderin heb je toch al een iets hogere instap.Bejaarde!
Ik was juist blij om terug te gaan van een 3008 naar een Corolla, een lage auto rijdt zo veel fijner. Met mijn 55 jaar en 115 kilo, nog soepel genoeg (vet smeert).![]()
Ja bedoelde bestellen en overhandigen aan het schade bedrijfLaatste is helemaal waar… maar onderschat niet hoeveel “tech” er tegenwoordig in zo een spiegel zit. Blind spot monitoring / camera, Tilten bij achteruit rijden en noem het maar. Veel geluk dat je 360 graden camera nog correct werkt als je dat ding er gewoon “opschroeft en inplugt”.
De moderne Koplampen is weliswaar een nog erger verhaal met die Matrix LED toestanden tegenwoordig…
Dat had ik inderdaad gezien.Maar we hebben een rechter nodig..........![]()
Het is lease. En voor mijn doen best kort (nog 3 jaar).Zou je niet eens een belletje doen naar Sjon van Rijt Auto's om er 23" Vossen concavers onder te zetten + een Maxton pakket, oogt wat schriel zo![]()
Zoveel zit daar niet tussen als ik de afmetingen vergelijkFlinke wagen, daar lijkt een X5 een kleintje bij. Mooi dat ie eindelijk klaar is.
tegenwoordig is een rechterbuitenspiegel verplicht voor auto's die na 25 oktober 2010 in gebruik zijn genomen.
He’s back!
Nice!He’s back!