Renault Megane E-Tech Electric

Foto's in het wild doen het toch altijd beter qua kleur:
FKWHsc0XIAA6XDE

FKWHsdjXoAEQNwL

De voorbumper met de 'blade' in kleur oogt ook wel een stuk forser zo. Ik blijf fan (y)

Mooie auto, maar hij oogt (ook) hier vrij log.
Komt waarschijnlijk ook door dat Twingootje ervoor.;)

Toch snap ik het niet helemaal. Een electrische auto zou meer ruimte moeten bieden bij hetzelfde formaat. Waarom zijn die dingen dan allemaal zo pompeus?
Er kwam hier net een Ioniq5 door de straat rijden………wat een log ding is dat! Zelfs naast mijn Allspace. En dat zegt wat.:)

ViererFahrer zei:
Ik blijf het maar vreemd vinden dat dit ding de naam Megane mag hebben. Het heeft niets met de megane te maken zoals deze bij mij bekend is.

Dat zou je waarschijnlijk in 1996 ook precies zo gezegd hebben over de Renault Megane Scénic. Dat was destijds ook een nieuwe variant van de Megane met een carrosserievorm die nog niet echt gemeengoed is.

Bart81 zei:
ViererFahrer zei:
Ik blijf het maar vreemd vinden dat dit ding de naam Megane mag hebben. Het heeft niets met de megane te maken zoals deze bij mij bekend is.

Dat zou je waarschijnlijk in 1996 ook precies zo gezegd hebben over de Renault Megane Scénic. Dat was destijds ook een nieuwe variant van de Megane met een carrosserievorm die nog niet echt gemeengoed is.

Bij de Scenic verviel vrij snel de toevoeging Mégane.

Rembrandt zei:
Mooie auto, maar hij oogt (ook) hier vrij log.
Komt waarschijnlijk ook door dat Twingootje ervoor.;)

Toch snap ik het niet helemaal. Een electrische auto zou meer ruimte moeten bieden bij hetzelfde formaat. Waarom zijn die dingen dan allemaal zo pompeus?
Er kwam hier net een Ioniq5 door de straat rijden………wat een log ding is dat! Zelfs naast mijn Allspace. En dat zegt wat.:)

De Renault Megane E-Tech Electric is juist compact, korter dan de vorige Megane alleen iets hoger. Maar de hoogte is, dankzij het dunne accupakket van 11 cm, voor een EV ook bescheiden met 150 cm. De Ioniq 5 is ook een super ruime auto van binnen, meer te vergelijken met een S-klasse of Q7.

Rembrandt zei:
(..)

(..)

Niet pompeus.. = sportief, stoer. :p

Laurens van den Acker legt het uit, vanaf minuut 2. (y)

https://www.youtube.com/watch?v=8tEHMG2BGT4

Volgens mij verteld Sjoerd bij AV in de weetjes video over de C40 ook iets over het waarom van het design.

Samenvatting:

+ Vlotte auto (EV60)
+ Speels rijgedrag
+ Fijne stoelen
+ Goed infotainmentsysteem
+ Voldoende beenruimte achterin
+ Opbergruimte geen gebrek

- Zicht achteren beperkt
- Vier verschillende 'knuppels' rechts van het stuur
- Harde kunststof portieren en bovenop dashboard (wel leuk stofje)
- Forse trildrempel
- Hoofderuimte achterin beperkt
- Zittingen achterin vlak
- EV40 te weinig bereik (EV60 voldoende)

Als je niet zoveel kilometers rijdt zou de EV40 ook kunnen voldoen, deze heeft een ledig gewicht van maar 1.475 kg.

https://www.autoweek.nl/auto/105376/renault-megane-e-tech-ev40-130pk-boost-charge-equilibre/

Nog een paar rijtesten van onze zuider- en oosterburen. In Duitsland is het na subsidies wel heel goedkoop rijden in een elektrische auto.

Als ik de specificaties erbij pak, vind ik het wel vreemd dat de Megane Electric in alle richtingen nog kleiner is dan de Captur, uit eigen stal. Dt is een B-segmenter terwijl de vorige Megane een C-segmenter was en deze nu ook zou moeten concurreren met de ID3. Wellicht is het dan qua onderstel iets verfijnder dan de Captur, maar afwerking betwijfel ik dan, gezien het benoemde minpunt van MCW 84. De kofferbak biedt wel weer iets meer liters dan de Captur.

Het lijkt dan volgens sommigen een logge EV, maar ik denk dat het optisch bedrog is. Over de Ioniq 5 ben ik het wel mee eens, zeker na deze ook tegen te zijn gekomen op de snelweg.
Wat een bak is dat!

B of C segment heeft meer mer de positionering van de fabrikant te maken. Afmetingen zeggen niet alles.

Er kwam er één vanochtend mij voorbij op de A1 tussen Amersfoort en Eemnes. Op de trailer, wél met een NL kenteken erop (P-..)

Zo van achteren oogt het wel harmonieus. In mijn ogen ID.4 proporties maar dan mooi afgerond.

Ik zie alleen geen registratie ervan op kentekenradar.
https://www.kentekenradar.nl/registraties-elektrisch/

@Durashift; Kentekenradar voegt nieuwe modellen volgens mij handmatig toe, meestal zit daar enige vertraging in en wordt het niet achteraf gecorrigeerd. Vergelijk de MG 5 bijvoorbeeld eens met de registraties, om eens een recent voorbeeld te pakken.

Durashift zei:
Er kwam er één vanochtend mij voorbij op de A1 tussen Amersfoort en Eemnes. Op de trailer, wél met een NL kenteken erop (P-..)

Zo van achteren oogt het wel harmonieus. In mijn ogen ID.4 proporties maar dan mooi afgerond.

Ik zie alleen geen registratie ervan op kentekenradar.
https://www.kentekenradar.nl/registraties-elektrisch/

Wel bij de RDW P-910-KV

https://www.rdw.nl/

^^^ ja, dat is wel een verschil.

Wellicht dat de betreffende Mégane E-Tech Electric wél een nummerplaat heeft maar nog niet tenaam is gesteld? Vandaar ook transport via de autoambulance, denk ik dan.

Afgelopen zaterdag een proefrit wezen maken met de Megane E-Tech Electric.
Dit is mijn eerste proefrit met een electrische auto. Alhoewel ik de ontwikkelingen al een tijdje volg had ik nog niet de behoefte om een eletrische auto uit te proberen.
Ik had al wel besloten dat mijn volgende auto een electrische auto zal worden. Welke, dat weet ik nog niet.

Waarom de Megane ondanks dat er al aardig wat elekctrisch auto's op de markt zijn?
Heel simpel, het model van de Megane sprak me direct aan. Daar waar ik bij de andere nog een soort van Moawwhhhh gevoel heb, heb ik dat bij deze niet.

Helaas is een uurtje sturen met een nieuwe auto veels te kort om de auto te leren kennen. Het gaat dus hier om de eerste indrukken die hij op mij heeft gemaakt.

De Looks.
Een dikke plus. Ik hou wel van een gedrongen ontwerp. Leuk weetje, de Megane is net zo groot als mijn Audi TTS, 4199mm vs 4191mm. De grote wielen op de hoeken geven hem wel een stoer uiterlijk. En....gelukkig niet een ontwerp wat doordrenkt is van de gaten, sleufen en neproosters. Een mooi glad ontwerp, wat je weer terug ziet in o.a. de deurgrepen die verzinkt zijn in de deuren.
De blauwe kleur staat hem goed. Neem wel alles in de kleur vd auto want die geel gekleurde inleg in de bumper is wel heel erg lelijk.
Leuk is ook de verlichting die je begroet bij het naderen van de auto. Zit er toch nog een beetje Audi in deze franse bolide :LOL:

Het interieur.
Netjes afgewerkt met een mix van verschillende matrialen, helaas heeft ook hier heeft het harde plastic monster toegeslagen. Gelukkig wel in veel mindere mate dan bij de ID3.
Nog een pluspunt zijn de fysieke knoppen die aanwezig zijn ipv die hippe sliders. Niet alles kan natuurlijk positief zijn voor deze Megane.
3 stengels aan de rechtkant van het stuur is echt teveel. Vooral wanneer je geen franse auto's gewend bent is dit in het begin nogal verwarrend. Maar ook dat wend heel snel hoor en na een 15 min rijden heb je er geen last meer van.
Ik heb niet de tijd gehad om alle menu's te doorlopen. Voor zover ik kon zien werkte Google snel en duidelijk. Op een paar knopjes op het stuur gedrukt om te zien wat deze allemaal doen. Wat ik al zei, tijd!
Dan een ander minpunt is toch wel de zitplaatsen achter. Mijn stoel stond op zijn laagst en dat betekend dat de passagier achter mij zijn voeten niet onder de stoel kwijt kan.
Ik heb geprobeerd om achter mijzelf te gaan zitten, wat knierumte betreft was dat prima alleen je moet je je voeten wel in allerlei bochten wringen om deze kwijt te kunnen.
Zit dus niets anders op dan de voorstoelen omhoog te doen wanneer je mensen mee wilt nemen. Ik ben trouwens 1.83m en ik denk dat het bij 1.87m wel z'n beetje ophoudt met de hoofdruimte achterin.
De kofferbak is voor mij groot zat. Wel een hoge trildrempel dat dan weer wel.

Het rijden.
Zoals ik al eerder vertelde, dit is mijn eerste rijervaring met een volledige electrische auto. Voor 98% blijft het een auto, of het nu een verbrandingsmotor heeft of electrisch is, de handelingen blijven hetzelfde. Alleen bij het starten hoor je niks.......je voelt ook niks.....tis een beetje staren naar je dashboard om te zien of er leven in de brouwerij komt. Hendel in standje D zetten, vergeet niet niet de hendel goed naar beneden te drukken anders gebeurt er dus niks. Dat had ik dus. :D Poging 2, klik , en we konden op pad. Ik kreeg er gelijk een Star Trek gevoel bij toen ik weg reed. :) Bij een benzine auto merk je wanneer je gas geeft , deze komt dan "langzaam'"op gang. Nu gaf ik gas.... bedoel stroom en ik was direct vertrokken. Het gaat zo makkelijk, zo soepel, zonder moeite en zonder geluid. Alleen wanneer je niet harder dan 30 gaat hoor je de auto zoemen.
Dat hoor je trouwens ook bij het afremmen. Over remmen gesproken, werkt erg fijn met die flippers achter het stuur om stroom terug te winnen. Er zijn 3 standen om in te stellen. De Megane heeft trouwens geen one-peddel-drive systeem.
Tis jammer dat je maar een uurtje mocht rijden, om een beter beeld te krijgen zou een uurtje of 3 beter zijn geweest. Ook om te zien hoe dat gaat met o.a het (snel)laden. e.d.

Conclusie.
Ben je met zn tweetjes en neem je af en toe wel eens mensen mee dan is dit een prima auto. Ook als je nog kleine kinderen hebt is het prima te doen met de achterbank.
Heb je al opgroeiende kids dan zou de de achterbank een probleem kunnen worden wat zitpositie betreft.
Zelf vind ik het een hele mooie auto en zou voor mij meer dan voldoende zijn wat grote betreft. Past mooi naast mijn TTS.
Ondanks dat ik altijd VAG heb gereden kunnen de laatste modellen van VAG mij niet bekoren. Een ID3 vind ik een te hoog My-fisrt-sony gehalte hebben, de Q4 Etron is veels te duur voor wat je er voor krijigt, de Cupra Born is het mooiere zusje van de ID3 met wat sportievere aanpassingen welke ik wel zou verkiezen boven een ID3, blijft over de Skoda Enyaq. Die vind ik wel netjes maar voor ons te groot en die ruimte heb ik niet nodig. Voor nu staat de Renault Megane Electric op mijn lijstje van potentiele kandidaten om aan te schaffen.
Er is nog een minpunt en dat zijn de levertijden! Wat ik van de verkoper te horen kreeg is dat de eerste productiedatum in Maart 2023 is, levering 4 maanden later als er niks tegen zit. Je moet dus 12 maanden wachten voor je je electrische Megane op de oprit hebt staan.
By the way, hier hebben meer automerken last van.

Wat moet je nu doen? De A3 sedan nu inruilen (dealers zitten te smeken om jonge 2e handsauto's) ,een goede prijs krijgen en 12 maanden wachten? Of de deal sluiten, 12 maanden in je auto blijven rijden en de inruilprijs daarop laten afstemmen. Je auto is dan weer een jaar ouder met meer km's.
Dit probleem zal ik bij iedere dealer hebben als ik wil overstappen naar electrisch, ze kampen allemaal met leveringsproblemen.

Na deze electrische ervaring zal ik mij verder gaan oriënteren op andere electrische modellen en een proefritten maken. Ik heb voor mezelf een budget van max. 50K gesteld. Daar moet toch wel wat leuks voor te vinden zijn. :D

Mooi en uitgebreid verslag van een proefrit en huer kunnen kopers wel wat mee. Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi, maar heb ook niks met dit type auto (crossover). Mijn voorkeur gaat nu uit naar een Kia Niro E, helaas ook crossover.

DeefSjapel zei:
Er is nog een minpunt en dat zijn de levertijden! Wat ik van de verkoper te horen kreeg is dat de eerste productiedatum in Maart 2023 is, levering 4 maanden later als er niks tegen zit. Je moet dus 12 maanden wachten voor je je electrische Megane op de oprit hebt staan.

Het schijnt ook nogal af te hangen van waar de auto geproduceerd wordt. De Polestar, Hyundai en Kia zouden iets sneller leverbaar moeten zijn. De Kia Niro EV lijkt mij ook een proefrit waard.

DeeTwee zei:
Ik mag er zaterdag even in rijden (een halfuur... o_O ) maandag een uurtje in rijden. Ben benieuwd!

Ben heel erg benieuwd naar jouw ervaring met de Megane.
Een half uurtje is wel heel erg kort, dat wilde ze mij ook eerst geven maar de andere verkoper gaf aan dat ik een uurtje kon gaan rijden.

Volt zei:
DeefSjapel zei:

Het schijnt ook nogal af te hangen van waar de auto geproduceerd wordt. De Polestar, Hyundai en Kia zouden iets sneller leverbaar moeten zijn. De Kia Niro EV lijkt mij ook een proefrit waard.

In de levertijden van de merken die je nu opnoemt heb ik me nog nioet verdiept. Dat komt wel ter sprake tijdens de proefrit.

Onderstaande auto's staan op mijn lijstje om nog een keer mee te gaan rijden :
Polestar
Kia Niro EV
Volvo XC40 /C40 recharge
Skoda Enyaq
BMW i3 Electrisch (jammer dat die range zo laag is, maar toch ff mee rijden)

DeefSjapel zei:
Volt zei:
DeefSjapel zei:

In de levertijden van de merken die je nu opnoemt heb ik me nog nioet verdiept. Dat komt wel ter sprake tijdens de proefrit.

Onderstaande auto's staan op mijn lijstje om nog een keer mee te gaan rijden :
Polestar
Kia Niro EV
Volvo XC40 /C40 recharge
Skoda Enyaq
BMW i3 Electrisch (jammer dat die range zo laag is, maar toch ff mee rijden)

De Skoda Enyaq is ook niet meer snel leverbaar en de BMW i3 is inmiddels uit produktie.

Okay, dus volgend jaar gaat Renault pas de Mégane E-Tech Electric produceren.. De auto's waarmee je nu dus via de dealer kan rijden zijn voorserie exemplaren, met de (onvermijdelijke) schoonheidsfoutjes?

Dealers hebben nog geen productieplaatsen kunnen inkopen?

Volgens mij produceert Renault deze auto al sinds april (met een onderbreking) in Frankrijk.
https://automotive-online.nl/management/laatste-nieuws/internationaal/31158-renault-legt-productie-megane-e-tech-electric-stil

Kijk, wellicht dat als je vanaf de prijslijst persé wilt bestellen / configureren, dat er dan plek is vanaf maart volgend jaar.. Maar, als je wat flexibel bent dan zal er toch nog wel een productieplaats in het najaar bij te stellen zijn voor de NL markt?

Ben gisteren ook wezen kijken naar de nieuwe Megane E-Tech, toch wel een imposante auto, ziet er goed afgewerkt uit, de looks is natuurlijk altijd persoonlijk. Zal in de leasemarkt wel een rolletje kunnen gaan spelen.

Mégane Electric vs. ID.3:

renault-megane-e-tech-electric-ev60-r220-vs-volkswagen-id3-58kwh-01.jpg

renault-megane-e-tech-electric-ev60-r220-vs-volkswagen-id3-58kwh-19.jpg

renault-megane-e-tech-electric-ev60-r220-vs-volkswagen-id3-58kwh-21.jpg

renault-megane-e-tech-electric-ev60-r220-vs-volkswagen-id3-58kwh-20.jpg

1. Renault Mégane E-Tech EV60 R220 Optimum Charge Iconic 15,66/20
2. Volkswagen ID.3 58 kWh 150kW Active Pro Performance 15,24/20

Complete vergelijkingstest: https://www.autogids.be/autotests/vergelijkende-test/renault-megane-e-tech-electric-ev60-r220-vs-volkswagen-id3-58-kwh-charmeoffensief.html

essai-renault-megane-electrique-vs-volkswagen-id3-2022-01.jpeg

essai-renault-megane-electrique-vs-volkswagen-id3-2022-02.jpeg

Victoire : Renault Mégane E-Tech EV60
En évoquant un petit monospace, l’ID.3 séduira mieux les familles grâce à son habitacle à la fois plus accueillant et lumineux, et à son agilité supérieure en ville. Mais la Mégane n’a rien d’inhospitalier et maîtrise davantage de chapitres : mieux amortie, bien mieux équipée, vraiment plus intuitive en matière d’info-divertissement, la française offre surtout un dynamisme inédit, supérieur à celui de l’ID.3 et de toutes les autres compactes 100 % électriques. De quoi titiller davantage d’utilisateurs de modèles thermiques… malgré un prix toujours intimidant dans cette pertinente version.

"Evoking a small MPV, the ID.3 will appeal more to families thanks to its interior that is both more welcoming and bright, and to its superior agility in town. But the Mégane is not inhospitable and masters more chapters: better damped, much better equipped, really more intuitive in terms of infotainment, the French offers above all a new dynamism, superior to that of the ID. 3 and all other 100% electric compacts . Enough to tickle more users of thermal models… despite a still intimidating price in this relevant version."

Complete vergelijkingstest: https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-comparatif-la-renault-megane-e-tech-defie-la-volkswagen-id3-10844392.html

Vandaag een half uurtje kunnen rijden in deze auto die ik* al in april besteld heb maar pas in november (zoals het er nu naar uitziet) op de oprit mag zetten. Het rijden is eigenlijk niet heel verrassend. Stil, soepel en redelijk vlot. Zitpositie is prima (ik ben 1,86m), al lijken de zittingen me wat kort maar dat hoeft niet vervelend te zijn weet ik uit ervaring. Nu ben ik prive natuurlijk al gewend aan elektrisch rijden (ZOE), maar dit is toch wel weer wennen. Bij de ZOE kun je lekker uitrollen en neemt het regeneratief remmen toe met het indrukken van het rempedaal. Bij de Megane E-tech zat ik veel (te veel) te flipperen. Maar goed, dat zal nog wel wennen. Bij het begin van de proefrit stond het verbruik op ruim 20 kWh/100 km wat ik erg hoog vond. Dat bleek ook wel want na mijn proefrit van een kilometer of 18 of 19 was het gedaald naar 18 kWh/100 km. De opgegeven 15,5 volgens WLTP zal niet makkelijk zijn om te halen, ik rijd dadelijk voornamelijk snelweg met 100 km/u, maar heel veel hoger dan de 16,9 die we langgemiddeld met de ZOE halen, hoop ik niet uit te komen. Met een 60 kWh accupakket zou ik dus de 200 km woon-werkverkeer in de zomer makkelijk moeten kunnen halen en in de winter toch ook wel.
Wat ik buitengewoon vervelend vond, was de camera binnenspiegel. Het glas daarvan spiegelt bij het zonnige weer van vandaag namelijk zoveel dat je dubbel beeld hebt. Maar goed, mijn bestelde "Evolution ER" heeft dat dadelijk niet.

*lees: leasemaatschappij als vervanger voor mijn zakelijke Megane diesel.

Plaatje van mijn configuratie, de Evolution ER is de enige uitvoering zonder de mijns inziens rare F1 blade bumpers. Dit ontwerp is veel rustiger, Ik vind de 18" wielen veel beter staan dan de 20" die je op de meeste versies ziet. En dan zijn dit nog wieldoppen op stalen velgen, zie je ook niet vaak meer.
540.jpg

Die bladen zitten alleen op de iconic, alle drie de andere uitrustingniveau's hebben dat niet. Op de icionic zijn ze trouwens kosteloos in carrosseriekleur dus zoals op de andere uitvoeringen.

Oh die voorbumper op jouw afbeelding kom ik uberhaupt niet tegen in de configurator. Of ben je Belgisch?

Die bladen zitten op alle uitrustingniveaus behalve de Evolution ER. Alleen op de Iconic worden ze standaard in messingkleur geleverd, inderdaad kostenloos ook in de carrosseriekleur.

Ik ben Nederlands en in de Nederlandse configurator is deze uitvoering inderdaad niet te vinden. ;)

Rutger DC zei:
https://www.youtube.com/watch?v=lQnJQOFDarU
Dat is een nogal pijnlijke uitslag voor de Renault.

Op zich wel, maar "verliezen" van een vergelijk tussen 2 auto's wil nog niet zeggen dat je een slechte auto gemaakt hebt. Er kunnen ook aspecten zijn die voor jou zwaar wegen en daarom de keuze voor de "verliezer" volledig rechtvaardigen. Gezien alle ontwikkelingen zou je wellicht wel verwachten dat de Megane het makkelijk zou winnen.
Twee dingen die mij opvallen: ondanks geen dedicated platform waar sommigen altijd over beginnen, is de e-C4 een prima auto en BEV en het energieverbruik van de e-C4 is i.t.t. wat enkele beruchte langspeelplaat reageerders beweren meer dan prima!

De Megane nu in echt gezien, inwisselbaar ontwerp maar wel erg fraaie afwerking en oogt niet zo Obese als menig EV, al een hele verdienste.

Terwijl de uitleveringen nu inmiddels wel aardig op gang komen, krijg ik vandaag het bericht dat de voorspelde leverdatum van mijn MéganE vandaag verschoven is van eind november naar eind februari. (n):(

Op het tweakers-forum zie je ook veel van dat soort berichten langskomen m.b.t. de E-Tech. Nog even geduld dus...
Ik heb een week of drie geleden, toen de gordel van de GT (rolde niet meer op) gerepareerd werd, een half uurtje met de Iconic (nagenoeg fulloption) gereden. Niet genoeg om er echt aan te wennen, maar de looks. Pff... Écht heel mooi, en ik zou hem in dit Blue Noctune met 'gouden' blades bestellen hoor.

lhrlPY5l.jpg

ccfbD6Bl.jpg

Maar tja, trekt de caravan niet, en om de Electric nou als tweede auto privé aan te schaffen is de geldboom te klein voor :)

Je 'favoriete' auto laten staan omdat er max een paar weken per jaar een caravan achter moet... Dat is nog een aardig staaltje 'prioriteiten niet op orde hebben'o_O

Jan 7666490 zei:
Je 'favoriete' auto laten staan omdat er max een paar weken per jaar een caravan achter moet... Dat is nog een aardig staaltje 'prioriteiten niet op orde hebben'o_O

Hoho, dat ie 51.500,- kost is ook best relevant hè :)
Al is de huidige 205 pk C-segment station natuurlijk ook duurder dan nodig, maar met de caravan wel zo lekker ;)
Oh, ook zonder caravan natuurlijk.

adinsx zei:
Jan 7666490 zei:

Hoho, dat ie 51.500,- kost is ook best relevant hè :)

Het is je eigen, eerste, argument. Hoho jezelf dus;)

Al is de huidige 205 pk C-segment station natuurlijk ook duurder dan nodig, maar met de caravan wel zo lekker ;)
Oh, ook zonder caravan natuurlijk.

Denk dat men het zonder link ook wel begrijpt hoor. Is alleen niet zo relevant in een Megane E-Tech Electric topic:)

Jan 7666490 zei:

Haha, het eerste argument is inderdaad: Caravan, dus met de E-tech lukt dat niet. Daarna is er nog de optie: als tweede auto en dan speelt de geldboom waar niks aan groeit een rol ;)

Denk dat men het zonder link ook wel begrijpt hoor. Is alleen niet zo relevant in een Megane E-Tech Electric topic:)

Daarom netjes als linkje, voor de niet-volgers ;)

adinsx zei:
Jan 7666490 zei:

Haha, het eerste argument is inderdaad: Caravan, dus met de E-tech lukt dat niet. Daarna is er nog de optie: als tweede auto en dan speelt de geldboom waar niks aan groeit een rol ;)

Tsja, zeg dan gewoon 'ik heb er mee gereden maar ben verder niet geïnteresseerd' ;)

adinsx zei:

Daarom netjes als linkje, voor de niet-volgers ;)

Even goed behoorlijk of topic, en aangezien je het zo ongeveer in elk topic er over hebt, lijkt het me onwaarschijnlijk dat geïnteresseerden het niet zouden kunnen vinden. Het doet er alleen weinig toe in dit topic, dat over de Elektrische Megane gaat;).

Niet zo zuur Jan, ik deelde even mijn half-uur-ervaring met de E-tech en dat ik hem in die samenstelling gerust zou bestellen. Mag wel toch, dromen? :)
En in elk topic? Ik ben inactiever dan ooit hier :D

adinsx zei:
Niet zo zuur Jan, ik deelde even mijn half-uur-ervaring met de E-tech en dat ik hem in die samenstelling gerust zou bestellen. Mag wel toch, dromen? :)
En in elk topic? Ik ben inactiever dan ooit hier :D

Ervaringen delen is iets anders dan je eigen auto promoten;).
Lijkt er op of je 9 v/d 10 keer je auto en/of werkgever promoot. Ook al inactiever dan ooit, valt op dat er altijd wel een link naar een garageblaadje of Megane Estate is;)

Wat een mooie wagen zo in het donkerblauw met goudkleurige accenten!

Bizar dat we goud op auto's mooi zijn gaan vinden. Op de XM al helemaal wanstaltig. Net als dat lelijke koper.

Niettemin een mooie auto en bedankt voor het delen, adinsx. Laat Joop/Jan maar zeuren.

Zie de Megane E-Tech Electric af en toe maar wel weinig. Helaas.

Ik kan dat goed-achtige nog wel smaken. Ik zie het hier ook wel af en toe op recente Outbacks, het staat wel fris of zo.
Ik ben vooral niet zo van de SUV, maar goed, dat heb ik al wel wat vaak herhaald op dit platform. :)

Terug
Bovenaan