Jan 3408686
Net ingestapt
MCW 84 zei:Bizar dat we goud op auto's mooi zijn gaan vinden. Op de XM al helemaal wanstaltig. Net als dat lelijke koper.
.
Tsja, chroom/zilver is nou eenmaal 'uit'. Zo werkt het nou eenmaal met mode. Kleuren komen en gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MCW 84 zei:Bizar dat we goud op auto's mooi zijn gaan vinden. Op de XM al helemaal wanstaltig. Net als dat lelijke koper.
.
der Magistrat zei:Kan dit gezeur eens stoppen?
Dank.
der Magistrat zei:Ik kan dat goed-achtige nog wel smaken. Ik zie het hier ook wel af en toe op recente Outbacks, het staat wel fris of zo.
Ik ben vooral niet zo van de SUV, maar goed, dat heb ik al wel wat vaak herhaald op dit platform.![]()
adinsx zei:der Magistrat zei:Kan dit gezeur eens stoppen?
Dank.
Ach, Jan probeert nog een beetje zijn plekje te verwerven hier met inmiddels 85 posts...
der Magistrat zei:Ik kan dat goed-achtige nog wel smaken. Ik zie het hier ook wel af en toe op recente Outbacks, het staat wel fris of zo.
Ik ben vooral niet zo van de SUV, maar goed, dat heb ik al wel wat vaak herhaald op dit platform.![]()
De combinatie goud met de donkerblauwe kleur bevalt me vooral, niet op elke lakkleur staat het namelijk.
Oh en vergis je niet, de E-Tech lijkt een SUV maar is dat zeker niet qua formaat. Slechts 6 cm hoger dan een Mégane IV en relatief kort met 4,2 meter.
Renault15 17 zei:Terwijl de uitleveringen nu inmiddels wel aardig op gang komen, krijg ik vandaag het bericht dat de voorspelde leverdatum van mijn MéganE vandaag verschoven is van eind november naar eind februari.![]()