Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Donderdag is de onthulling maar de foto's staan al op servers van enkele websites.. even URLtjes aangepast en voila![]()
En anders wordt het weer gewoon de zaag erin zetten en oer-Twingo's opofferen.Nog even wachten of er een versie met vouwdak komt. (duim, duim...)
Ik heb het idee dat ze er bovenop zitten, m.a.w. dat volwassenen er hun hoofd niet kwijt kunnen.Het komt mij btw voor dat de voeten van de achterpassagiers niet op een accupakket hoeven te rusten?
Wat mij betreft maakt elektrisch dit soort kleinere (leuke) auto's juíst bruikbaar. Korte ritjes in en rondom de stad, veel regenereren, lekker comfortabel en stil rondrijden. De wegligging is vaak ook beter door de accu's in de bodem en voor het motorgeluid of beleving hoef je het bij dit soort auto's toch ook niet te doen.Ik voel me wel een beetje oud als ik zie dat er een retro model op de markt komt waarvan ik me nog goed kan herinneren toen het origineel op de markt kwam...
Wel jammer dat dit alleen elektrisch is, het maakt dit soort leuke auto's toch minder bruikbaar.
Het enige puntje wat ik jammer vind zijn de deurgrepen,
En anders wordt het weer gewoon de zaag erin zetten en oer-Twingo's opofferen.
Als tweede auto, het OV en vliegtuig gebruiken of een auto huren voor een vakantie verder weg, genoeg mogelijkheden. Het is denk ik ook vooral de mindset dat je altijd een auto bij de hand moet hebben die "alles" kan.Maar wie gebruikt zijn auto, hoe klein hij ook is, alléén maar in en om de stad? Ik wil er ook mee op vakantie kunnen, voor de toeristische route niet afhankelijk zijn van laadmogelijkheden en kunnen kamperen bij elke camping municipal zonder laadpaal in plaats van aangewezen te zijn op vier- of vijfsterren helahola gezinscampings, bijvoorbeeld.
Ach ja, een auto heeft ook al decennia lang vier wielen, (oké, er zijn uitzonderingen!) dat heb ik nu ook wel gezien.ja, ach.. met een 'oer' Twingo idee krijg je weer achtergrepen achter de ruit.. dát kennen 'we' nu ook wel, zou ik zo denken. Is wel goed zo, gewoon kloeke grepen en niks van dat moderne uitklap 'gedoe'.
Ik blijf liever thuis dan dat ik een vliegtuig of trein in moet. Een vakantie begint voor mij met de reis en alles wat er onderweg te zien is, de drukte en stress op vliegvelden en stations horen daar niet bij en ik wil onderweg ook kunnen stoppen waar en wanneer ik wil. Misschien worden de laadmogelijkheden onderweg en op kleinere campings wel beter maar op dit moment lijkt dat nog toekomstmuziek.Als tweede auto, het OV en vliegtuig gebruiken of een auto huren voor een vakantie verder weg, genoeg mogelijkheden. Het is denk ik ook vooral de mindset dat je altijd een auto bij de hand moet hebben die "alles" kan.
Als ik niet om snelheid en bijzondere auto's had gemaald, dan had ik prima met een kleine elektrische auto af gekund. Met de trein naar Schiphol en dan naar een mooie bestemming vliegen, met optioneel daar een huurauto, geen probleem hoor.![]()
Als tweede auto, het OV en vliegtuig gebruiken of een auto huren voor een vakantie verder weg, genoeg mogelijkheden. Het is denk ik ook vooral de mindset dat je altijd een auto bij de hand moet hebben die "alles" kan.
Mag dat van Trump?Renault is lekker bezig. Komt er nog wat Frans spul deze kant (VS) op...?!
‘Zelfs’, hij is bijna 1-op-1 overgenomen.Zelfs wielen van de concept hebben het dus ook niet gered?![]()
In grote lijnen natuurlijk wel, maar bij dit soort dingen komt de detailfreak in mij naar boven.‘Zelfs’, hij is bijna 1-op-1 overgenomen.