Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:ginkelvanmichiel zei:ik kan daar zo slecht tegen, je maakt een afspraak met een verkoper dat je komt kijken, dan vind ik dat hij je ook die kans moet geven. Lager bod of niet![]()
Ja maar er is nog niets afgesproken natuurlijk.
rzasa zei:Misschien gaat het niet door. De verkoper heeft zijn auto nog op Marktplaats staan en er wordt nu boven de met mij overeengekomen vraagprijs (die was vast) geboden. Ik kreeg een mail waaruit ik de conclusie heb getrokken dat hij aan het twijfelen is. Ik heb hem teruggemaild met de mededeling dat ik voor het overeengekomen bedrag woensdag de auto kom halen, en mocht hij toch liever meer geld voor de auto willen beuren, dat hij hem dan aan iemand anders moet verkopen. Maar dan wil ik dat wel dit weekend nog vernemen van hem...ik ga in ieder geval niet meebieden.
Durashift zei:Ik kan mij je teleurstelling voorstellen.. het begrip 'vaste prijs' zou 2 kanten op moeten werken. Niet lager maar dan ook niet hoger..
Heb je de verkoper, bij jouw 'bod' ook de mededeling gedaan 'als de beschrijving klopt, neem ik hem mee'?
Mogelijk dat hij hieruit concludeerde dat je mogelijk ook een 'niet koper' kon zijn..
Durashift zei:Tja, als dan enkele dagen daarvoor iemand op de stoep staat met meer centen en hem daadwerkelijk die dag 'meeneemt'.. is dat een keuze tussen zekerheid op dat moment of een onzeker, maar wellicht 'eerlijker' transactie op woensdag.
Verkoper heeft je het dit weekend ook laten weten.. jammer dat de 'toon van de muziek' kennelijk niet prettig was.
Durashift zei:Waarom nu een Laguna?
Er zijn meer Xantia Break's denk?
Moderator
Moderator
Rob0032 zei:Nu twijfel ik. Hij heeft sowieso geen climate control, dan heb je een unit met schermpje onder de radio zitten. Als deze airco heeft, dan heeft de mijne dat ook (en volgens mij is dat niet zo). Airco werd ook pas vanaf eind 1999 standaard voor de S. Een handbediende welteverstaan.
Dus pin me er vooral niet aan vast. Ik heb al een kenner gevraagd om advies, maar misschien dat iemand anders wellicht meer weet.
Check ook of de pixels van het radioschermpje het nog doen. Vervanging is duur, met dank aan de 'aangetrouwde' radio die enkel maar in één auto kan.
rzasa zei:Deze heeft ook airco volgens de verkoper. Heb ik net mijn vrije woensdagmiddag weer ingeleverd...
rzasa zei:Oef...bedankt voor de informatie heren! Ik ga hem zeker even onthouden deze 9-3. Borne is alleen niet handig om 'even' te gaan kijken. Ik concentreer me nu even op de Xsara. Morgen is de apk-keuring, zou zomaar kunnen dat ze wat vinden.
Oei, een Laguna RXI van de eerste serie! Ja dat waren hele gave auto's.
Durashift zei:Ziet er als 'niet verkeerde' auto uit.. denk wel dat het niet heel zuinig zal zijn..
JW01 (vanaf een Appel) zei:Durashift zei:Ziet er als 'niet verkeerde' auto uit.. denk wel dat het niet heel zuinig zal zijn..
De V6 is erger, gok ik... :T Die Mondeo schreeuwt trouwens wel om een setje mooie velgen.
rzasa zei:Octavia's heb ik ook naar zitten kijken. In een Elegance-uitvoeringen zijn ze best okee. Dikke stoelen en veel knopjes. Alles daaronder vind ik minder. Je zit toch tegen een hoop kale plekken aan te kijken op het verder dodelijk saaie dashboard.
Wrangler zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Durashift zei:Ziet er als 'niet verkeerde' auto uit.. denk wel dat het niet heel zuinig zal zijn..
De V6 is erger, gok ik... :T Die Mondeo schreeuwt trouwens wel om een setje mooie velgen.
Niet bekend met spritmonitor en dus niet wetend waar je over praat?
Mondeo 1.8 benzine rijdt 8 liter op 100km gemiddeld. LINK
Mondeo 2.5 V6 rijdt 8.5 liter op 100 km gemiddeld. LINK
Wrangler zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Durashift zei:Ziet er als 'niet verkeerde' auto uit.. denk wel dat het niet heel zuinig zal zijn..
Niet bekend met spritmonitor en dus niet wetend waar je over praat?
Wrangler zei: