A
Anoniem
Guest
Ah nou, gefeliciteerd dan! Speciaal voor jou dan:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Zo denk ik er wel over eigenlijk. Ik snap dat het leuk is om van auto te wisselen en ik blijf zelf ook steeds kijken. Maar ik weet zeker, als ik een andere auto heb wil ik een paar maanden later wéér een andere. Zeker in jouw situatie zou ik de prioriteiten elders leggen. Als je nu een zware diesel had, dan zou ik het begrijpen, maar in de vaste lasten is een Xsara ook niet veel spannender dan andere auto's.(een flauwekulreden, maar het is een reden)
Barri zei:Allereerst gefeliciteerd!
Zeker in jouw situatie zou ik de prioriteiten elders leggen.(een flauwekulreden, maar het is een reden)
Moderator
Dat snap ik wel! Evt. een auto uit de overgangsregeling erbij tzt?Van de andere kant, een auto is toch een hobby van ons. En nu heb ik op dat gebied geen hobby, zo voelt het.
Moderator
De 6 is idd veel mooier . Maar betrouwbaarder dan de 626 is er idd niet. De 6 heeft wel wat roestprobleempjes. Overigens is de 626 hatchback ook een optie als je voor de ruimte gaat. Zelden zoveel ruimte gehad. Je had even een half jaar eerder moeten zijn. Ik heb de mijne weg gegeven aan een vriend van ons. Overigens ook heel zuinig in de 1.8 versie. 6 weet ik niet.rzasa zei:De Xsara is een fijn ding! Maar het gaat me nu vooral om de ruimte achter de voorste stoelen die echt aan de krappe kant is, dat is helaas bij de Break niet anders. Bij een Golf zal dat ook zo zijn is zo mijn inschatting. De kofferruimte voldoet (ruim 400 liter bij mijn auto, maar die ruimte zit 'm voornamelijk in de hoogte), maar iets meer ruimte zou best lekker zijn. Iets minder nadenken bij het meenemen van spullen.
Overigens heb ik er geen haast mee. Eerst moet de abs storing uit de auto en dan een nieuwe apk. Dat verkoopt een stuk makkelijker. Ik zal me eens verdiepen in een 6.
Moderator
rzasa zei:Even een vraag.
Eind vorig jaar heb ik een kleine aanrijding gehad. De dame voor mij liet de auto bij het stoplicht afslaan, en rolde terug tegen mijn auto aan.
Zij beweerde dat ik tegen haar was aangereden. Nu krijgt mijn verzekeringsmaatschappij een claim van de hare. Ik ben schuldig vinden zij, en er is een getuige. Ik neem aan dat dat haar man was die naast haar zat. Ik heb ook een getuige, mijn vriendin.
Voor zover ik het kan inzien is het nu haar woord tegen het mijne. Welke consequenties heeft dit uiteindelijk voor mij en mijn no-claimkorting?
(Ik zie haar er trouwens ook wel voor aan dat zij nu met een 2e getuige op de proppen komt...die er dus nooit is geweest.)
Rob0032 zei:Marea is ook aardig, hoewel een gebrek aan foto's mij al zou doen besluiten om niet die kant op te togen. Vind ik gewoon slordig.