Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:

rzasa zei:Ja, de mij bekende mankementen worden aangepakt (airco, airbaglampje, raamstripje, speaker, cv lv). En dan zet ik hem te koop.
Mechanix zei:rzasa zei:Ja, de mij bekende mankementen worden aangepakt (airco, airbaglampje, raamstripje, speaker, cv lv). En dan zet ik hem te koop.
Jammer! Bevalt de 626 toch niet zoals gehoopt?
Ik heb je hier nog niet gehad voor de hypotheek danrzasa zei:Je hebt helemaal gelijk Michel. Maar ik ben uiteindelijk toch een Renaultman. De Mazda is ook nog niet weg, en eigenlijk moet ik er ook minimaal de aanschafprijs voor terugkrijgen... We zijn met een huis bezig en mocht dat concreet worden, dan krijgt dat absoluut voorrang.
Ik heb het wel eens heel misprijzend de meest karakterloze auto genoemd. Dat is die ook wel een beetje maar ik waardeerde hem wel enorm en hij heeft ons op plekken gebracht. En uiteindelijk voor zo'n 13 in 1 dozijn auto heeft ie toch wel een speciaal plekje tussen al het youngtimer geweld hier.rzasa zei:Mechanix zei:rzasa zei:Ja, de mij bekende mankementen worden aangepakt (airco, airbaglampje, raamstripje, speaker, cv lv). En dan zet ik hem te koop.
Hij bevalt eigenlijk heel goed. Ik heb hem gekocht omdat ik een ruime auto zocht waar ik lekker in kan zitten. En daarin voldoet hij. Maar als autoliefhebber doet hij mij verder erg weinig, deze Japanse lobbes.
rzasa zei:Mechanix zei:rzasa zei:Ja, de mij bekende mankementen worden aangepakt (airco, airbaglampje, raamstripje, speaker, cv lv). En dan zet ik hem te koop.
Hij bevalt eigenlijk heel goed. Ik heb hem gekocht omdat ik een ruime auto zocht waar ik lekker in kan zitten. En daarin voldoet hij. Maar als autoliefhebber doet hij mij verder erg weinig, deze Japanse lobbes.