Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor mij dusJe wilt niet hard rijden. Het is een sport om gewoon rustig je aan de snelheidslimiet te houden en dat verbruik onder de 5 te houden
Had SJ1001 maar zo'n rode, de buurt kan wel wat kleur gebruiken qua auto's...Twixin rijdt al bijna een jaar in haar 2025 Camry...
Ah, gezellig!Had SJ1001 maar zo'n rode, de buurt kan wel wat kleur gebruiken qua auto's...
![]()
Bizar hoe Dubai in korte tijd veranderd is. Ik woonde er in 2004 en herken sommige gebouwen nog wel langs Sheikh Zayed Road. Ik reed toen dagelijks langs de funderingen van Burj Kahlifa (toentertijd nog Burj Dubai geheten).
Hier hetzelfde. Na het echec met de X5 wilden we eindelijk iets verstandigs doen, qua auto, al hebben we ook bij de Mercedes en Porsche-dealer gestaan en proefritten gemaakt.Een 100% rationele auto, nul emotie. Moet het mezelf nog verkopen.
Ah, gezellig!
Scheelt wel straatverlichting, met zoveel witte auto's, niet?Had SJ1001 maar zo'n rode, de buurt kan wel wat kleur gebruiken qua auto's...
![]()
In 2004 heb ik er gewoond en tot 2010 keam ik er regelmatig omdat ik toen in Qatar woonde. Daarna nooit meer geweest. Ik wil wel graag een keer weer terug, maar dat doen we wel als de rust weergekeerd is.Ik was relatief vaak in dubai tussen 2008 en 2015. Vaak ook wel een [dikke] huurauto, was daar destijds zo goedkoop en de brandstof was zowat gratis. De Camry’s hadden ook gewoon een v6.
De Fordjes remmen helemaal niet af, dus ik moest er echt even aan wennen, maar juist omdat het subtiel gaat is het fijn. Alsof de auto aanvoelt wat je wilt gaan doen.@Twix dat subtiel afremmen doet de ix3 dus ook en noemen ze ‘assisted drive’. Zelfs met cc uit rijd je dus eigenlijk met zijwieltjes. Heel fijn aangezien ik toch 90% van de rijtijd aan het bellen ben.
Als ik alleen in de bmw rijd dan merk ik dat ik vaak de clima volledig uit heb staan en het dakje open. Bevestigd eigenlijk wel mijn wens voor open dakjes.. er was geen Camry met dakje.
Heb je die Camry in eigendom of huur? Wel gewoon wat je wil toch? Stil, groot, comfortabel. Alleen dus geen dakje.

In datzelfde licht, en in het type "ondergewaardeerd":Dit moet ook wel echt een hoge funfactor hebben
In datzelfde licht, en in het type "ondergewaardeerd":
![]()
Renault for € 10,900
Find your Renault € 10,900 – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.www.autoscout24.com
110pk, rwd, motortje achterin. Ook met de mindere goden (zoals onze TCe90) kan je veel plezier hebben.
Pas jij wel in een ND SJ? NC is volgens mij een stukje ruimer?
@S J 1001 wat is je budget?
Nee, van NA en NB naar NC werden ze inderdaad een stukje ruimer. De ND ging terug naar de basis.Oh ik dacht dat ze elke generatie weer wat ruimer zouden worden. Heb bijzonder weinig ervaring of kennis van Mx5Jes.
Ze zijn er ook met handbak, maar ik denk dat je sowieso wel uitkomt op importeren. De enige die ik in NL kon vinden heeft de EDC bak en geen R-Link (maakt nogal verschil in je interieur).Grappig! Alleen zie ik een robot automaat. Dat is echt een no go.
Klopt, het is wel vervelend als alle zekeringen doorbranden wanneer het dak dicht zit.Mag de pret niet derven als het dak niet meer dicht gaat, althans bij mooi weer![]()
Ja dat is niet handig, wellicht wat minder een probleem bij de wat nieuwere 4 serie.Klopt, het is wel vervelend als alle zekeringen doorbranden wanneer het dak dicht zit.
Bmw 2 serie?
![]()
![]()
3 serie?
![]()
4 serie?
![]()
Ze zijn er ook met handbak, maar ik denk dat je sowieso wel uitkomt op importeren. De enige die ik in NL kon vinden heeft de EDC bak en geen R-Link (maakt nogal verschil in je interieur).
Oh de Infiniti is weg! Fijn! Camry is volgens mij ook een prettige auto, of het helemaal "Duits niveau" is, is vraag 2.
Ik las je opmerking over 3 jaar een auto te hebben, dat jezelf veel sneller wisselt. Ik vind het leuk om "avonturen" te lezen van mensen die totaal anders dingen doen. Ik kom uit een familie met "lang met een auto doen" en doe dat zelf ook. Maar ik vind het dan erg leuk om (stiekem) met zulke zoektochten mee te kijken. Ik heb geen tips, ik kan alleen zeggen "mooie kleur of goede uitvoering." En natuurlijk "tof interieur."
Klopt en de Twingo 3 is er met cabriodakje, net als de Fiat 500. Trouwens, Abarth 500 geen optie?Ik zal hem in m’n hoofd houden. Ben altijd wel fan geweest van de Twingo II en dan zeker de RS. Hey, dat is misschien ook wel een optie. Dat model was er met schuifdak meen ik.
Ja eens ja, ik vind het wel leuk om te lezen hoor, en ik snap afwegingen ook. Ik heb dat zelf gewoon niet. Maar vind het wel leuk om mee le lezen‘vroeger’ deed ik vaker maar zo een 6 maanden met een auto voordat ik weer kriebels kreeg voor wat anders.. vind zoveel gewoon zo leuk!
Klopt en de Twingo 3 is er met cabriodakje, net als de Fiat 500. Trouwens, Abarth 500 geen optie?
Dat is serieus geld ja. Dan zou ik ook verder kijken.Alleen voor dit geld.. koop ik geen fiat.
SJ moet even mijn NC passen.Nee, van NA en NB naar NC werden ze inderdaad een stukje ruimer. De ND ging terug naar de basis.

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 15.950
Kilometerstand: 111.992 km
Bouwjaar: 07/2003
Leuk die Mazda. Maar dit wil je stiekem echt.
De ubercruiser. Niet mijn kleur voorkeur maar wel die van jou![]()
@S J 1001 wat is je budget?
Jammer van dat AMG logootje. Ik had juist zwart-op-zwart gekozen voor jouIk heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 19.950
Kilometerstand: 142.913 km
Bouwjaar: 06/2003
350 is ook prima maar dan in deze kleurencombinatie…
Ahum.SJ moet even mijn NC passen.![]()
Ahum.