Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Huh? Jij in een Tesla ?!

De calorische verbrandingswaarde van LPG is 26% lager, dus in principale 26% hoger verbruik om dezelfde prestaties te halen. Met kunst en vliegwerk willen veel mensen "zuiniger" rijden met veel hogere temperaturen in de verbrandingsruimte en daaruit voortvloeiende schade tot gevolg. (Koppakking, verbrande kleppen, katalysator etc)Mooie overzichtjes! Zie ik nou goed dat de Civic gewoon bijna 10L/100km deed? Verbruikt LPG altijd meer dan benzine of hebben jullie een zware rechtervoet?
Hier precies eender. Heel bizar, geen memory op de elektrische stoelen.Ondanks dat de Camry de meest luxe premium is ben ik er dus achtergekomen dat hij geen memory heeft op de elektrische stoelen. Hoe dan, Toyota?!?
Maar op een auto van 50k mag ik toch wel beide verwachten.Maar hier gaat het om elektrisch verstelbare stoelen zonder geheugen.
Op zo'n manier. Ja, inderdaad, voor 50k verwacht je beide.Maar op een auto van 50k mag ik toch wel beide verwachten.
Had mijn V40 ook, was een fantastische optie.Met de ix3 is dat nog beter, die herkent de sleutel en kan evt op profiel zelfs switchen. Ideaal!

Wat zegt dit over de dame, de Skoda of de Toyota?Bizar dat de dame een Yaris Cross een upgrade noemt bij een Octavia.
Leuke review!Wij hebben echt wezenlijk andere zitposities dus als we regelmatig wisselen is het bijna een must. Nog steeds erg happy met de bmw.
Zijn alweer 6 maanden en 12.000km verder met de bmw. Daar heb ik er 4000km van gereden zie ik in de app - met een gemiddeld verbruik van 18,9kwh/100km. Met hypermilen is <15kwh op langere stukken te halen, ‘normaal’ doen is 16-18kwh en met een zware rechtervoet zit je sneller op 18-22kwh.
Ze mist haar Infiniti nog steeds en dat begrijp ik. Die v6 klonk geweldig en het was ook gewoon een heel fijn sturende auto met een unieke uitstraling. Had eigenlijk gedacht dat het veel langer zou duren om haar uit die Infiniti te krijgen, gezien ze daar zo enorm verknocht aan was.
Destijds met de switch van haar Civic naar de Infiniti was het ook niet makkelijk. Maar gezien we ouders werden en zij meer met de kleine zou rijden waren een hogere zit en 2 extra deuren toch wel handig - en ze mocht zelf kiezen.
Ben deze week in Schotland (met vrienden). Bij hertz een Skoda Octavia handbak gereserveerd.
veel vertraging op Edinburgh airport na het landen, zonder bagage stonden we ruim een uur na landen pas bij het hertz kantoortje.
De eerste upgrade waar de dame achter de balie mee aankwam: een Yaris cross. Hybride, automaat.. ik heb vriendelijk verzocht om een aantal alternatieven. Toen kwam er (tegen een meerprijs uiteraard) een xc40 naar voren en een BYD seal 6. Xc40 vind ik niks, een xc60 vind ik wel heel fijn maar de volgende stap was een xc90 wat ze hadden staan en dat stuurt niet lekker op de mooie route die ik bedacht had.
De BYD heb ik even over nagedacht maar ik vroeg of ze geen bmw of Mercedes hebben. Merk dat ik toch een voorkeur heb.
BMW’s hebben ze helemaal niet op deze locatie. Kwam ze aan met een (nieuwe) GLA 250e. Dat is nou niet wat ik bedoel met een Mercedes.
Vervolgens maar gevraagd of we even samen een rondje mochten lopen om gewoon te kijken wat er staat.
Een F-pace trok mijn aandacht. En deze a5. De f pace was heel specifiek gereserveerd en de Audi a5 eigenlijk ook. Maar de a5 zou ze met de GLA kunnen wisselen. Hm. Eenmaal terug in het kantoor vraagt ze aan een collega of het mogelijk zou zijn om deze switch te maken - en op dat moment komt de klant voor de a5 binnen! Gelukkig net snel nog haar en haar collega kunnen overtuigen om de auto’s te wisselen.
Inmiddels al bijna een hele tank leeggereden. Gemiddeld zo een 1:15, erg zuinig! Auto zit laag, ligt goed op de weg, lekker stuurtje. Multimedia is ook gewoon goed, zeker de standaard audio. De sportstoelen zitten ook heel fijn.
ben blij met de keuze, want wat een leuke wegen in de bergen van de highlands! Dat is echt zoveel leuker met een lage auto.
Ben echt geen Audi persoon, maar de a5 doet heel veel wel gewoon goed. De DSG moet in M en dan met flippers, anders doet ie niet wat ik wil. Het onderstel is net te hard/oncomfortabel zonder het echt sportieve te hebben. Een bmw 3 of C klasse doen deze zaken in mijn optiek wel echt een stuk beter.
Zo'n A5 lijkt me ook een heel fijne auto. Bizar dat de dame een Yaris Cross een upgrade noemt bij een Octavia.
Wat zegt dit over de dame, de Skoda of de Toyota?
Leuke review!
Waarom denk je dat ik goed schik heb met de A4?
Ik denk het bijna wel, maar ook sportonderstel op de A5? Ik vind en met 190 pk net wat te kort komen voor lekker sportief, maar dat ligt ook deels aan de koppelkromme. Ik ben geen hoogtoerige rijder.
Die rode ziet er ook niet verkeerd uit!
De kop in de advertentie “volledig gerestaureerd” wordt niet verduidelijkt in de rest van de tekst. Klinkt ook wat raar voor 89.796 km.Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 24.900
Kilometerstand: 89.796 km
Bouwjaar: 10/2007
En een importkenteken… Schadeauto?De kop in de advertentie “volledig gerestaureerd” wordt niet verduidelijkt in de rest van de tekst. Klinkt ook wat raar voor 89.796 km.
Ik heb deze advertentie bij Auto Leitner gevonden.
![]()
Mercedes-Benz--CL63 AMG Coupe Designo C216-kopen bij Autoleitner.nl
Op zoek naar deze bijzondere - Mercedes-Benz - - CL63 AMG Coupe Designo C216 - ? - Autoleitner in Alkmaar heeft een exclusieve collectie.www.autoleitner.nl
Online staat enerzijds dat het inderdaad niet kan vanwege veiligheid, terwijl anderen schrijven dat het alleen werkt als je écht dicht bij de auto staat.Kan het bij de A5 te maken hebben met de vijfde deur?
Bij mijn zevenzitter Allspace kon het ook niet omdat een kind op de derde zitrij er met een handje tussen kan komen.
Zou me hetzelfde kunnen voorstellen bij de grote klep van de A5, dat de opening tot dicht boven de achterbank komt.